Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajattelet nelikymppisestä naisesta jolla pastelliväriset hiukset?

Vierailija
03.02.2018 |

Esim. vaaleanpunaiset tai mintunvihreät?

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä media-alalla töissä.

Vierailija
2/46 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että onpa siinä tyhmänrohkea ihminen, on sen verran hankala värivalinta. Juurikasvu tulee esille noin minuutissa värjäyksen jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruukki päässä.

Vierailija
4/46 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kateellinen. Jos mullakin olisi vaaleahkot hiukset niin käyttäisin itsekin noita sävystevärejä.

46v nainen

Vierailija
5/46 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelen, että onpa siinä tyhmänrohkea ihminen, on sen verran hankala värivalinta. Juurikasvu tulee esille noin minuutissa värjäyksen jälkeen.

Eihän niillä ole koko päätä tarkoitus värjätä.

Vierailija
6/46 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että uskaltaa tehdä oman päänsä mukaan.

Muuten ei kiinnosta. Muutakin mietittävää kuin toisten ihmisten ulkonäkö.

Vierailija
7/46 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kateellinen. Jos mullakin olisi vaaleahkot hiukset niin käyttäisin itsekin noita sävystevärejä.

46v nainen

Saahan omat hiukset valkaistua kuka vain...

Vierailija
8/46 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko ettei 40v saa värjätä hiuksiaan pastellivärein? Ei elämä lopu kun täyttää 40v. Itse haluaisin semmoset ruusukullan väriset hiukset mutta ei rohkeus riitä.

Vierailija
9/46 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiusten väri on täysin yhdentekevä. Katson vain tissit ja perseen.

Vierailija
10/46 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitatko ettei 40v saa värjätä hiuksiaan pastellivärein? Ei elämä lopu kun täyttää 40v. Itse haluaisin semmoset ruusukullan väriset hiukset mutta ei rohkeus riitä.

No siis itselläni on mintunvihreät hiukset, polkkamitta, alta ja juuresta tummat.

Miksei rohkeus riitä? Senkun kampaajalle!

Ap

Vierailija
11/46 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ajattelisin, että onpa rohkea värivalinta. Kaikille rohkea väri ei todellakaan sovi niin ulkonäöllisesti kuin myös luonteeseekaan. Liian usein näkee ihmisiä, joilla on päässään väri, jonka on varmaan alunperin ajateltu tekemään hänestä erikoisemman ja coolimman, mutta koska ihmisen luonne ei siihen selkeästi sovi, niin väritys on mennyt täydellisen pieleen. Hiirille ei vain sovi joku pinkki tai vihreä, rohkeammille rotille saattaa sopiakin.

Vierailija
12/46 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullinen, eksynyt.

Vierailija
13/46 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu paljon muusta pukeutumis tyyllistä. Jos kuuntelee paljon popmusiikkia tai Kaija Koota, pastellivärit sopii hyvin. Toinen on tämä PinUp -tyyli joka ei oikein ole minun mieleeni, mutta siihen tyyliin esim pastellin punaiset hiukset sopivat hyvin. On rohkeaa uskaltaa olla omanlaisensa tienkulkija

Vierailija
14/46 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin vain, että ihanaa nähdä näitä vähän erikoisempiakin hiusvärejä eri ikäisillä.

Mutta eikö eilinen "50v ja siniset hiukset" -"provo" ottanut tuulta alleen vai mikä on?

Vierailija
15/46 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että hän kokee ettei ole saanut tai uskaltanut aiemmin toteuttaa itseään ja nyt haluaa ottaa asian takaisin.

Vierailija
16/46 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siis itselläni on mintunvihreät hiukset, polkkamitta, alta ja juuresta tummat.

Miksei rohkeus riitä? Senkun kampaajalle!

Ap

Minkälainen luonteesi muuten on?

Itsellänikin on aika rohkea väri hiuksissani ja joka ikinen minut tunteva on sanonut, että se sopii kuin nakutettu luonteeseeni. Ikää minulla on 43 vuotta. T. 13 :)

Vierailija
17/46 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Miksi pitäisi? Sitten saataisin jotain ajatella henkilöstä, jos joutuisin tutustumaan.

Vierailija
18/46 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ajattelet nelikymppisestä naisesta jolla pastelliväriset hiukset?

Että siinä on nelikymppinen nainen jolla pastelliväriset hiukset.

Vierailija
19/46 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

että siinä taas koitetaan alleviivata omaa erilaisuutta ja ns. persoonaa, vaikka noitakin alkaa olla jo neljätoista tusinassa.

Vierailija
20/46 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en mitään sen kummempaa.

Enemmän ihmetyttää nämä jotka on hiusten värin perusteella tekemässä ihmisestä jotain luonneanalyysia.