Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä 30v pukee baariin

Nipa
03.02.2018 |

Olen ihan hukassa.. Olen 30v nainen ja viime baari/clubi illasta on ikuisuus. Mitä nykypäivänä 30v laittaa päällensä?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä laittaisit päällesi kaverisi 30-vuotispäiville? 

Vierailija
2/23 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli viimeks mustat pillifarkut ja musta kukallinen body (sellasta läpinäkyvää mesh-kangasta;)). ja korolliset mokkanilkkurit. Aika rennosti jengi pukeutuu pk-seudun yössä.

N42

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farkut on just tylsää mammalookkia! Lyhyt mekko tai minihame stay upeissa korkkareiden kera! Kaikki farkkuperseet on totaalinen turn off!! Jos pakko saada laittaa housut, niin läpikuultavaa leggaria jalkaan ja joku lyhyt paita, että takapuoli näkyy kunnolla! T. M43

Vierailija
4/23 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen sun oma tyyli on? 

Vierailija
5/23 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun silmää ainakin miellyttää kireet farkut, tai muut tiukat housut, tai tiukat hameet ja mekotkin. m38.

Vierailija
6/23 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun silmää ainakin miellyttää kireet farkut, tai muut tiukat housut, tai tiukat hameet ja mekotkin. m38.

Samaa olin itse tulossa kysymään. Pukeutuahan kannattaa juuri oman tyylinsä mukaan. Itselläni oli viimeksi mustat, tiukat farkut, tyköistuva bändipaita, löysä neule ja korkeat korot. Ihan oman tyylini mukaan.

Vierailija
7/23 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kropasta ja millaisesta tyylistä tykkäät?

T. nro 3 (N42)

Vierailija
8/23 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puen jonkun mekon tai hameen ja pitsi topin sekä korkkarit/saappaat. Kroppani on kunnossa, joten mekkoja ja hameita käytän jos lähden illanviettoon ulos. Harvoin sitä tulee 35-vuotiaana tosin käytyä ja näytän siis nuoremmalta, en muuten kehtaisi pitää tuollaisia vaatteita.

Vierailija
9/23 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää (32v) pukeudun just tolla erittäin tylsällä farkkutyylillä, jota joku täällä tilittää. Mutta menenkin viettämään aikaa tuttujen kesken, ei ole mitään tarvetta yrittää jotain yhtenillanjuttuja.

Vierailija
10/23 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos joku viihteelle lähteminen ottaa noin tuskille, niin pysy ihmeessä kotona. Ei mulla muuta.

Vierailija
11/23 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ihan vaatteet tavannu laittaa... No ei vaan, riippuu baarista! Jos meno on rennompaa niin pillifarkut, jotkut kivat nilkkurit, siistimmän topin ja vaikka villatakin tai bleiserin. Jos oon menossa johkin rokimpaan nestaan vaihdan bleuserin ja nilkkurit nahkatakkiin ja converseihin. Jos on iha. A-luokan menoo niin pikkumustalla pääsee pitkälle!

Vierailija
12/23 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normi arkena pillifarkut ja ihonmyötäinen trikoopaita.. Olen normipainoinen, mutta en todellakaan timmissä kunnossa.

On tämä hankalaa

T. AP

Vierailija
13/23 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarit on teinejä varten, hyi hitto, kuka aikuinen sinne jaksaa lähteä kuuntelemaan sitä keskenkasvuisten kaakatusta.

Vierailija
14/23 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin laitan vaatteet ihan fiiliksen mukaan, mekon tai farkut yleensä. Ei sillä nyt niin väliä ole mitä on päällä jossain baarissa.

Vierailija
15/23 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farkut naisella on kyllä niin oksettavaa. Jos täytyy housuja pitää, niin ohuet kireät trikoot sitten korkkareissa!

Vierailija
16/23 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

m36 kirjoitti:

Farkut naisella on kyllä niin oksettavaa. Jos täytyy housuja pitää, niin ohuet kireät trikoot sitten korkkareissa!

tai verkkarit

Vierailija
17/23 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteita näyttävät käyttävän... Monesti tunnen syvää myötähäpeää monien pukeutumista, on kuin lenkkimakkara olisi nakinkuoriin tungettu.

Sanoisin että laita sellaiset vaatteet missä on hyvä olla ja tunnet olosi kotoisaksi.

Vierailija
18/23 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farkut on ihan jees valinta. M37

Vierailija
19/23 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaatteita näyttävät käyttävän... Monesti tunnen syvää myötähäpeää monien pukeutumista, on kuin lenkkimakkara olisi nakinkuoriin tungettu.

Sanoisin että laita sellaiset vaatteet missä on hyvä olla ja tunnet olosi kotoisaksi.

Minusta tavan farkut on taas rumat baarissa ja muutenkaan moni nainen täällä Suomessa ei osaa pukeutua naisellisesti. Pillifarkut mustat tai hame/mekko joka istuu.

Vierailija
20/23 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta tavan farkut on taas rumat baarissa ja muutenkaan moni nainen täällä Suomessa ei osaa pukeutua naisellisesti. Pillifarkut mustat tai hame/mekko joka istuu.

Mistä päättelit, että eivät osaa? Jospa eivät vaan halua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä