Mitä 30v pukee baariin
Olen ihan hukassa.. Olen 30v nainen ja viime baari/clubi illasta on ikuisuus. Mitä nykypäivänä 30v laittaa päällensä?
Kommentit (23)
Mulla oli viimeks mustat pillifarkut ja musta kukallinen body (sellasta läpinäkyvää mesh-kangasta;)). ja korolliset mokkanilkkurit. Aika rennosti jengi pukeutuu pk-seudun yössä.
N42
Farkut on just tylsää mammalookkia! Lyhyt mekko tai minihame stay upeissa korkkareiden kera! Kaikki farkkuperseet on totaalinen turn off!! Jos pakko saada laittaa housut, niin läpikuultavaa leggaria jalkaan ja joku lyhyt paita, että takapuoli näkyy kunnolla! T. M43
Mun silmää ainakin miellyttää kireet farkut, tai muut tiukat housut, tai tiukat hameet ja mekotkin. m38.
Vierailija kirjoitti:
Mun silmää ainakin miellyttää kireet farkut, tai muut tiukat housut, tai tiukat hameet ja mekotkin. m38.
Samaa olin itse tulossa kysymään. Pukeutuahan kannattaa juuri oman tyylinsä mukaan. Itselläni oli viimeksi mustat, tiukat farkut, tyköistuva bändipaita, löysä neule ja korkeat korot. Ihan oman tyylini mukaan.
Riippuu kropasta ja millaisesta tyylistä tykkäät?
T. nro 3 (N42)
Puen jonkun mekon tai hameen ja pitsi topin sekä korkkarit/saappaat. Kroppani on kunnossa, joten mekkoja ja hameita käytän jos lähden illanviettoon ulos. Harvoin sitä tulee 35-vuotiaana tosin käytyä ja näytän siis nuoremmalta, en muuten kehtaisi pitää tuollaisia vaatteita.
Mää (32v) pukeudun just tolla erittäin tylsällä farkkutyylillä, jota joku täällä tilittää. Mutta menenkin viettämään aikaa tuttujen kesken, ei ole mitään tarvetta yrittää jotain yhtenillanjuttuja.
No jos joku viihteelle lähteminen ottaa noin tuskille, niin pysy ihmeessä kotona. Ei mulla muuta.
Mä oon ihan vaatteet tavannu laittaa... No ei vaan, riippuu baarista! Jos meno on rennompaa niin pillifarkut, jotkut kivat nilkkurit, siistimmän topin ja vaikka villatakin tai bleiserin. Jos oon menossa johkin rokimpaan nestaan vaihdan bleuserin ja nilkkurit nahkatakkiin ja converseihin. Jos on iha. A-luokan menoo niin pikkumustalla pääsee pitkälle!
Normi arkena pillifarkut ja ihonmyötäinen trikoopaita.. Olen normipainoinen, mutta en todellakaan timmissä kunnossa.
On tämä hankalaa
T. AP
Baarit on teinejä varten, hyi hitto, kuka aikuinen sinne jaksaa lähteä kuuntelemaan sitä keskenkasvuisten kaakatusta.
Itse ainakin laitan vaatteet ihan fiiliksen mukaan, mekon tai farkut yleensä. Ei sillä nyt niin väliä ole mitä on päällä jossain baarissa.
Farkut naisella on kyllä niin oksettavaa. Jos täytyy housuja pitää, niin ohuet kireät trikoot sitten korkkareissa!
m36 kirjoitti:
Farkut naisella on kyllä niin oksettavaa. Jos täytyy housuja pitää, niin ohuet kireät trikoot sitten korkkareissa!
tai verkkarit
Vaatteita näyttävät käyttävän... Monesti tunnen syvää myötähäpeää monien pukeutumista, on kuin lenkkimakkara olisi nakinkuoriin tungettu.
Sanoisin että laita sellaiset vaatteet missä on hyvä olla ja tunnet olosi kotoisaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vaatteita näyttävät käyttävän... Monesti tunnen syvää myötähäpeää monien pukeutumista, on kuin lenkkimakkara olisi nakinkuoriin tungettu.
Sanoisin että laita sellaiset vaatteet missä on hyvä olla ja tunnet olosi kotoisaksi.
Minusta tavan farkut on taas rumat baarissa ja muutenkaan moni nainen täällä Suomessa ei osaa pukeutua naisellisesti. Pillifarkut mustat tai hame/mekko joka istuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta tavan farkut on taas rumat baarissa ja muutenkaan moni nainen täällä Suomessa ei osaa pukeutua naisellisesti. Pillifarkut mustat tai hame/mekko joka istuu.
Mistä päättelit, että eivät osaa? Jospa eivät vaan halua.
Mitä laittaisit päällesi kaverisi 30-vuotispäiville?