Lue keskustelun säännöt.
=D hauska tuo etunimi sukunimiketju=)
16.04.2006 |
Mut laitetaanko tähän hauskoja sanan muunnoksia
Mun mielestä oli niin surullista kun Ollista tuli kulkija, hänen piha oli liukas ja salkussa mutiaisia..
Kommentit (3)
vilkussa oli murheita ja vinkkarit rutussa. Olisin mennyt mustikkaan mutta oli harvassa kypsiä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun huutonetissä on sellainen nimimerkki, ja hänestä puhuttiin jossain keskustelussa ja joku sanoi, että nimimerkki ei menisi enää läpi... Minä mietin, että mikähän siinä muka on vikana :)))
pakkasessa olla ruskaa ?