Kamalimmat/oudoimmat tyypit, jotka ovat tulleet nettitreffisivustoilla, Tinderissä ym. vastaan?
Kysymys otsikossa. Keskustelu on tarkoitettu kaikille sukupuolesta ja suuntautumisesta riippumatta. AP aloittaa.
Mies poseerasi kuvassa kiväärin kanssa, ei maininnut harrastavansa metsästystä.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nyt kamalaa, mutta ärsyttävää: aikuiset miehet, jotka eivät osaa keskustella. Miksi edes laittaa mulle viestiä, jos vastailee kysymyksiin parilla sanalla eikä tee vastakysymyksiä? Aika nopeasti loppuu mielenkiinto ja match menee poistoon.
Jokainen nainen oli tuollainen kuin aikoinaan kokeilin tinderöintiä, ainoastaan yksi kykeni ihmismäiseen keskusteluun, mutta olikin sitten muuten outo kun ei treffeille saanut kirveelläkään.
Naisista ei ole kokemusta, joten en tiedä ovatko vielä pahempia. Kyllä osasta lähtee juttua, ja kaikkien kanssa nyt vaan ei ole yhteistä, joten keskustelu kuolee kun huomataan ettei kumpaakaan kiinnosta. Ihmetyttää vaan ne yksilöt joiden kanssa tulee match ja jotka itse aloittavat keskustelun, mutta ekan lainin jälkeen (yleensä kommentti ulkonäöstä) vastaus mun kommenttiin (tyyliin kiitos ja joku kysymys) on "juu" tai "ei". Sitten jonkin ajan kuluttua jos en kirjoita mitään tulee supliikkimiehen "entäs sä?". Niinkuin kävisi ala-asteen kirjedeittailua 35v miehen kanssa.. Huoh.
Vierailija kirjoitti:
Yksi tyyppi oli liian hyökkäävä ja itsevarma. Ihan komea oli, mutta se liiallinen itsevarmuus alkoi tökkiä. Ei voinut uskoa että en ole kiinnostunut hänestä vaikka hän on niin komeakin. Lopuksi vielä kertoi miten nyt jäi kokematta hänen iso kalunsakin. Ihan hirvee tyyppi.
Oliko tää J??:DD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ärsyttää nämä yli kolmekymppiset, jotka eivät tiedä mitä etsivät. Samalla sanovat et vakava parisuhde tai ihan vaan seksisuhde käy. Kamoon, koittakaa päättää.
Ei vaan ne ärsyttää, jotka esittelytekstissä sanoo etsivänsä tosimielessä vakavaa parisuhdetta, mutta lähettävät viestin: moi mitä kuuluu, tykkäätkö sä peppuseksistä?
Tekevät noin, koska vaikka haluavat vakavaa parisuhdetta, eivät halua sitä sinun kanssa. Nainen saa aina paremman näköisen seksiin kuin suhteeseen, mies aina paremman näköisen suhteeseen kuin seksiin.
No se ei estä umpirumiakaan miehiä yrittämistä. ..kyllä mun aviomieheni ainakin on komeampi kuin monet seksiä minulta vonkuneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ärsyttää nämä yli kolmekymppiset, jotka eivät tiedä mitä etsivät. Samalla sanovat et vakava parisuhde tai ihan vaan seksisuhde käy. Kamoon, koittakaa päättää.
Ei vaan ne ärsyttää, jotka esittelytekstissä sanoo etsivänsä tosimielessä vakavaa parisuhdetta, mutta lähettävät viestin: moi mitä kuuluu, tykkäätkö sä peppuseksistä?
Tekevät noin, koska vaikka haluavat vakavaa parisuhdetta, eivät halua sitä sinun kanssa. Nainen saa aina paremman näköisen seksiin kuin suhteeseen, mies aina paremman näköisen suhteeseen kuin seksiin.
No se ei estä umpirumiakaan miehiä yrittämistä. ..kyllä mun aviomieheni ainakin on komeampi kuin monet seksiä minulta vonkuneet.
Niin sun mielestä, mutta ei heidän mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin sun mielestä, mutta ei heidän mielestä.
No mikäs siinä jos heillä on silmää mieskomeuden arviointiin. :D
Sama.Mies tuli treffeillekin audilla. Miehen logiikka😂