Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kamalimmat/oudoimmat tyypit, jotka ovat tulleet nettitreffisivustoilla, Tinderissä ym. vastaan?

Vierailija
03.02.2018 |

Kysymys otsikossa. Keskustelu on tarkoitettu kaikille sukupuolesta ja suuntautumisesta riippumatta. AP aloittaa.

Mies poseerasi kuvassa kiväärin kanssa, ei maininnut harrastavansa metsästystä.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tyyppi oli liian hyökkäävä ja  itsevarma. Ihan komea oli, mutta se liiallinen itsevarmuus alkoi tökkiä. Ei voinut uskoa että en ole kiinnostunut hänestä vaikka hän on niin komeakin. Lopuksi vielä kertoi miten nyt jäi kokematta hänen iso kalunsakin. Ihan hirvee tyyppi. 

Vierailija
22/46 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen nimimerkki viittas makkaraan. :D Eikä siis ollu missään hookoolla töissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ärsyttää nämä yli kolmekymppiset, jotka eivät tiedä mitä etsivät. Samalla sanovat et vakava parisuhde tai ihan vaan seksisuhde käy. Kamoon, koittakaa päättää.

Eli ei saa sanoa rehellisesti mitä ajattelee! Moni varmasti ajattelee, että haluaa vakavan parisuhteen, mutta jos sitä ei löydy ja saa kuitenkin seksisuhteen, niin sekin käy vallan mainiosti. Mikä tässä on nyt niin valtaisa ongelma?

Olen eri, ja itsekin ajattelen juuri noin kuin kuvailet. Mutta siitä että meitä on niin paljon tulee kyllä helposti ongelmia kun meihin on pakko sekaantua jos haluaa ylipäätään mitään, ja toisaalta painetta suhtautua itse samoin.

Vierailija
24/46 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimmo A. Helsingistä. Kamalin ja friikein.

Vierailija
25/46 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies kertoi ettei halua naisen olevan lompakon paksuudesta kiinnostunut ja rahan perään oleva. Mies auliisti esittelee Audiaan. Hmm...hieman ristiriitaista.

Jotain vanhoja Audi 100:sia saa 500 eurosta alkaen, taidanpa alkaa rahamieheksi :D

Vierailija
26/46 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli seuranhakuilmoitus netissä ja siihen vastasi joku itseäni kohtuullisesti vanhenpi mies, jonka viesti meni jotakuinkin näin: " etsin seksiseuraa, jota voisin panna paljaalla joka reikään. Ethän ole turhan tarkka kumista."

Hmm.. miksiköhän suurin osa järkevistä ihmisistä ei paneskele tuntemattomien kanssa paljaalla...? Kaikenmaan hyppykupat liikkeellä, joten ihan itsesuojelun takia toivon, ettei kukaan lähde tollasen papan matkaan. Hyh.

Vierailija
27/46 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuosia vanhat kuvat. Ei sitä Perttiä tai Lissua kiinnosta, miltä näytit 2008.

Tämä. Joskus muutama vuosi sitten kirjoittelin pitkään kivan ja kuvansa perusteella hyvännäköisen tyypin kanssa. Puhuttiin paljon treenistä ja näyttikin todella atleettiselta kuvassaan, olin aika huolissani että olenko tuollaiselle riittävän hyvännäköinen kun mulla kuitenkin oli säännöllisestä, monipuolisesta ja raskaasta liikunnasta huolimatta vaan ihan normaali vähän pehmeä vartalo.

Kun tavattiin, oli ehkä 20 kiloa painavampi kuin se kuvansa. Varmaan oli ihan niin hyvässä kunnossa kuin väittikin, ei mulla ole syytä epäillä että juoksi yhtä paljon ja kovempaa kuin minä niinkun sanoikin. Oli tosi hauska tyyppikin, meillä oli hyvin yhteensopivat huumorintajut ja elämät, mutta jotenkin fiilis meni kun oli käyttäytynyt noin valheellisesti ja manipuloivasti. Painon sinänsä olisin ehkä voinut koittaa hyväksyäkin, mutta en vaan enää edes halunnut yrittää.

Harmittaa vielä vuosia myöhemminkin. Oltaisiin voitu sopia hyvin yhteen kun ei vaan olisi valehdellut.

Vierailija
28/46 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se et valehdellaan just pituudesta, painosta ym. seikoista, jotka varmasti käy tavatessa ilmi. Miksi valehdella, tottakai toinen on pettynyt tavatessaan tuollaisen tyypin.

Vierailija
29/46 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypit, joista aika nopeasti huomaa, että yrittävät pyörittää valehtelemalla haaremia eli useampaa naista yhtäaikaa. Ja näitä tyyppejä on vielä viisikymppisissä miehissä, joilla on avioliitto takana ja (jopa aukuisia) lapsiakin. Miten voi olla niin henkisrsti keskenkasvuinen vielä tuossa iässä?

Kuvittavan vastenmielisiä tapauksia.

Vierailija
30/46 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkein nelikymppiset miehet, jotka on tositarkoituksella liikkeellä ja haluavat perheen. Kilpailevat samoista naisista kuin kolmekymppiset miehet.

Tinderissä on se hyvä että voi itse rajata minkä ikäisiä se tarjoaa sinulle. Ei tarvitse katsella vanhoja miehiä.

Vierailija
31/46 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt kamalaa, mutta ärsyttävää: aikuiset miehet, jotka eivät osaa keskustella. Miksi edes laittaa mulle viestiä, jos vastailee kysymyksiin parilla sanalla eikä tee vastakysymyksiä? Aika nopeasti loppuu mielenkiinto ja match menee poistoon.

Vierailija
32/46 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt kamalaa, mutta ärsyttävää: aikuiset miehet, jotka eivät osaa keskustella. Miksi edes laittaa mulle viestiä, jos vastailee kysymyksiin parilla sanalla eikä tee vastakysymyksiä? Aika nopeasti loppuu mielenkiinto ja match menee poistoon.

Ja sitten ne jotka kirjoittavat haluavansa "keskutelutaitoista ihmistä" mutta itse vastaa parilla sanalla tai hymiöllä.

Vierailija
33/46 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ärsyttää nämä yli kolmekymppiset, jotka eivät tiedä mitä etsivät. Samalla sanovat et vakava parisuhde tai ihan vaan seksisuhde käy. Kamoon, koittakaa päättää.

Eli ei saa sanoa rehellisesti mitä ajattelee! Moni varmasti ajattelee, että haluaa vakavan parisuhteen, mutta jos sitä ei löydy ja saa kuitenkin seksisuhteen, niin sekin käy vallan mainiosti. Mikä tässä on nyt niin valtaisa ongelma?

Mulla ainakin se etten edes voi ajatella parisuhdemielessä miestä jolle kävisi pelkkä seksisuhdekin. Mutta itse pidän siis hyvänä että ilmoittavat tuon profiilissaan niin tiedän ohittaa tyypin jo heti alussa.

Vierailija
34/46 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kimmo A. Helsingistä. Kamalin ja friikein.

Kerros lisää 😂

Vierailija
35/46 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen nainen oli tuollainen kuin aikoinaan kokeilin tinderöintiä, ainoastaan yksi kykeni ihmismäiseen keskusteluun, mutta olikin sitten muuten outo kun ei treffeille saanut kirveelläkään.

Vierailija
36/46 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset, jotka vaativat toiselta jotain sellaista, mitä itse eivät ole. Tyyliin +50 kiloa ylipainoinen vaatii toiselta hoikkuutta.

Tämä ei ole mielestäni ongelma. Ihmiset voivat arvostavaa eri asioita toisissaan. Stereotypia olisi tietenkin hoikka nainen ja rikas mies. Joskus aniharvoin toisinpäinkin, eg Matti & Mervi.

Vierailija
37/46 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaana oleva nainen, kertoi viestissä vasta ensimmäisen deitin jälkeen. Ei siis näkynyt vielä.

Vierailija
38/46 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri, ja itsekin ajattelen juuri noin kuin kuvailet. Mutta siitä että meitä on niin paljon tulee kyllä helposti ongelmia kun meihin on pakko sekaantua jos haluaa ylipäätään mitään, ja toisaalta painetta suhtautua itse samoin.

Miksi pakko? Musta teidät on aina ollut helppo ohittaa. Ja olen todella tyytyväinen että ilmoitette sen jo profiilissa. ..se on reilua eikä tuu itse haaskattua aikaa itselle vääriin tyyppeihin.

Vierailija
39/46 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selasin mielenkiinnosta pikkusiskon Tinderiä, ja vahingossa yhden miehen kohdalla pyyhkäisin väärään suuntaan.

Meni hetki, ja tämä mies lähetti siskolle viestin, jossa pohti että oli varmaan vahinko ja se ihan ok. Että he ovat ihan eri planeetalta jne. Sisko ei vastannut mitään, ja tyyppi alkoi pommittaa lisää viestejä joissa luetteli syitä että miksi siskoni ei kelpaisi hänelle. Alussa siis antoi ymmärtää että sisko olisi häntä tasokkaampi (niin onkin), mutta alkoi sitten haukkua ihan huolella.

Kamala tyyppi.

Vierailija
40/46 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan ne ärsyttää, jotka esittelytekstissä sanoo etsivänsä tosimielessä vakavaa parisuhdetta, mutta lähettävät viestin: moi mitä kuuluu, tykkäätkö sä peppuseksistä?

Tekevät noin, koska vaikka haluavat vakavaa parisuhdetta, eivät halua sitä sinun kanssa. Nainen saa aina paremman näköisen seksiin kuin suhteeseen, mies aina paremman näköisen suhteeseen kuin seksiin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä