Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Peruin treffit flunssan takia, mutta mies silti haluaa tavata

Vierailija
03.02.2018 |

Eli ollaan kolme kuukautta jo kirjoiteltu, mutta ei olla vielä tavattu. Peruin kolmannen kerran sovitut treffit, tällä kertaa flunssan takia. No mies sanoi haluavansa kuitenkin tavata, koska olemme jo niin pitkään odottaneet tapaamista, ja kummankin lomien takia tapaaminen muuten venyisi taas kolme viikkoa. Kysyi suoraan voiko tulla käymään luonani.
Päätin suostua vaikka onhan se riskaabelia, mutta googletuksen ja yhteydenpidon perusteella tuntuu olevan kunnon kansalainen.
Sanoin suoraan, että yskin ja näytän tosi väsyneeltä. Onneksi ei ole kuitenkaan kuumetta, joten enköhän minä iltapäiväkahvit jaksa keittää.
Hieman kyllä hirvittää, että ensimmäiset treffit menee näin.
Olisitko sinä suostunut?

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ikinä koskaan milloinkaan ekoja treffejä kotiin! Oli kipeänä tai ei.

Joo, joka päivä saamme lukea lehdistä kuinka projektipäälliköt kiduttavat uhrejaan ekoilla treffeillä toisten kodeissa. Eikö vain?

Vierailija
22/57 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pelleilyä tuo on, että kolme kertaa perutaan treffit?

Itse ainakin miehenä ymmärtäisin yskän tuossa vaiheessa ja siirtyisin elämässä eteenpäin. Kyllä sitä kalaa meressä riittää.

Ehkä vähän suorasti sanottu, mutta näin se vain on. Miehenä pahinta mitä voi tehdä on osoittaa olevansa epätoivoinen. Se viimeistään teilaa kaiken romantiikan suhteesta.

Pitää olla asenteeltaan kuin James Bond. Ei jäädä norkoilemaan ja odottamaan milloin neidille sopii. Nainen joko lähtee mukaan tai jää siihen. Todellinen mies ei jää odottamaan tyrkylle jos vaikka mieli joku päivä muuttuu. Mies tietää olevansa haluttu, eikä näe naista ainoana mahdollisuutena ja viimeisenä oljenkortena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ainakin miehenä ymmärtäisin yskän tuossa vaiheessa ja siirtyisin elämässä eteenpäin. Kyllä sitä kalaa meressä riittää.

Ehkä vähän suorasti sanottu, mutta näin se vain on. Miehenä pahinta mitä voi tehdä on osoittaa olevansa epätoivoinen. Se viimeistään teilaa kaiken romantiikan suhteesta.

Pitää olla asenteeltaan kuin James Bond. Ei jäädä norkoilemaan ja odottamaan milloin neidille sopii. Nainen joko lähtee mukaan tai jää siihen. Todellinen mies ei jää odottamaan tyrkylle jos vaikka mieli joku päivä muuttuu. Mies tietää olevansa haluttu, eikä näe naista ainoana mahdollisuutena ja viimeisenä oljenkortena.

Tälläkin palstalla olemme nähneet, että kaikki miehet ovat James Bondeja, ja naisia riittää vaikka muille jakaa.

Vierailija
24/57 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli tuttu käymään vaikka sanoin että oon kipee, no kaatoi sänkyyn ja raiskasi, ei menny ku minuutti ja tilanne oli ohi. Ei mitään seurauksia, kun olin itse sen kotiini päästänyt.

Vierailija
25/57 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä ota tuntematonta ihmistä kylään, ole kiltti. Kyllä aikuisen pitäisi kestää muutaman viikon odotus eikä ruveta painostamaan toisen ollessa kipeänä. Itse lopettaisin yhteydenpidon, sillä tuommoinen vaatiminen kertoo parhaimmillaankin liiallisesta itsekkyydestä.

Todnäk haluaa nähdä, että ap on oikeasti kipeä, eikä "salarakasta käymässä"...

Vierailija
26/57 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo mies kun tuolla tavalla tuppautuu. Sairas yhdistelmä empaattisuutta ja hätäilyä. Mies on selvästikin perverssi. Vielä joku IT-tyyppi! Ja kutsuit sen ILTAPÄIVÄKAHVEILLE? Mieshän ottaa tuon selkeänä panokutsuna. Sillä on sitten varmasti muna esillä jo rappukäytävässä sun oven takana.

Vierailija
27/57 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikå äijä se on jos vielä haluaa nähä. Perut kolmannet treffit? Eihän tällänen ole edes mahdollista. :D

Vierailija
28/57 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tälläkin palstalla olemme nähneet, että kaikki miehet ovat James Bondeja, ja naisia riittää vaikka muille jakaa.

Tälläkin varmasti moni nainen on yhtä mieltä siitä, että monen miehen kannattaisi välillä ottaa hieman mallia James Bondista. Tyylikäs pukeutuminen, itsevarma käytös ja hyvät keskustelutaidot tuskin pilaisi useimpia miehiä. Toki ei pidä esittää jotain mitä ei ole, mutta itseään voi kehittää sellaiseen suuntaan minkälaiseksi haluaa tulla.

Vierailija
29/57 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistapa sitte tämä wanhan kansan viisaus. "Yskä lähtee yskimällä, nuha paranee nusaisemalla."

Vierailija
30/57 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ikinä koskaan milloinkaan ekoja treffejä kotiin! Oli kipeänä tai ei.

Joo, joka päivä saamme lukea lehdistä kuinka projektipäälliköt kiduttavat uhrejaan ekoilla treffeillä toisten kodeissa. Eikö vain?

Vitsaile vain mutta sitten ei naurata kun raiskataan tai vielä pahempaa.

Vierailija
31/57 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen mieheni, elämäni valo ja tukipilari, tuli ensimmäisille treffeille kotiini. Parin tai kolmen viikon Tinder- ja Whatsapp-jutustelun jälkeen kutsuin hänet kylään. Kokkasimme yhdessä ruokaa, katsoimme Netflixistä elokuvan ja hieman muhinoimme sohvalla, minkä jälkeen vein hänet autolla kotiin viereiseen kaupunginosaan.

Olen harrastanut ensitreffejä chez moi enemmänkin, ja ne ovat aina menneet erinomaisesti. Sanoisin kuitenkin, että jos hitusenkaan epäilyttää, on treffit parempi siirtää julkiselle paikalle. 

Vierailija
32/57 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tälläkin varmasti moni nainen on yhtä mieltä siitä, että monen miehen kannattaisi välillä ottaa hieman mallia James Bondista. Tyylikäs pukeutuminen, itsevarma käytös ja hyvät keskustelutaidot tuskin pilaisi useimpia miehiä. Toki ei pidä esittää jotain mitä ei ole, mutta itseään voi kehittää sellaiseen suuntaan minkälaiseksi haluaa tulla.

Tuo vika virkkeesi oli asian ydin. Voidaan kehittyä, mutta ei meistä Bondeja tule kuitenkaan.

Vierailija
33/57 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän vaikuta mitenkään epätoivoiselta tapaukselta. Onhan hän voinut treffata tässä välissä muita naisia. Ja jos ei ole vielä kolahtanut, katsoo nyt minun kanssa kortit loppuun. 

Vierailija
34/57 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltapäivä meni jo.

Vierailija
35/57 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten uskaltaa päästää ekoilla treffeillä kotiin? Ja vielä kun on itse huonossa kunnossa. Apua.

Vierailija
36/57 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten meni treffit?

Vierailija
37/57 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffit on huomenna klo 15

Vierailija
38/57 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kolmas treffien peruminen on viimeinen naula arkkuun. Tuo kirjoittelu kuivuu ja jompikumpi ghostaa lopulta. Pelkkää ajanhaaskausta.

Vierailija
39/57 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suostuisi kutsumaan tuntematonta kotiini, ja ylipäätään tapaanaan flunssaisena. Ihan terveenäkin aina stressaa sokkotreffeillä ulkonäöstä, tuskin kukaan on flunssaisena hehkeimmillään tai edes kovin hyvää seuraa jos on väsynyt ja kurja olo. Jos siirtäminen ei sopisi, antaisin koko jutun olla.

Vierailija
40/57 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, nyt alkaa jännittää. Onneksi olo parempi kuin eilen, joten eiköhän tässä hyvin jaksa seurustella pari tuntia. Katotaan miten menee. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi