Nainen, minkä ikäisenä ostit ensimmäisen dildosi?
Kommentit (20)
Olen nyt 49. Itsr en ole ostanut yhtään mutta mieheltä olen saanut n.7-8 erillaista.
Nuorena ei dildoja tarvinnu, munaa oli tarjolla enemmän kuin tarpeeksi. Sitten tuli vaihdevuodet, pissankarkailu ja yleinen rupsahtaminen. Nyt nuoremmat miehet nyrpistävät nenäänsä ja saman ikäiset jahtaavat kolmikymppisiä tyttösiä.
No, nyt onkin sitten dildoja iso kasa. On pientä ja isoa, tummaa ja vaaleaa, väriseviä ja hiljaisempia. Ei tämän ikäinen nainen enää vakituista miestä tarvitse vaivoiksensa. Ainoa huono puoli tässä on se, kun ei ole ketään, jolle nalkuttaisi.
14v sain lahjaksi viitisen vuotta vanhemmalta serkkutytöltä, kommentilla olisin sun iässä tykänny.
Olin 13 se oli meidän kaveriporukan yhteinen.
Kerättiin viikko rahaa hankintaan ja ei kestänyt käytössä kuukauttakaan muistelen.
Taisin olla 24 kun sain sellaisen lahjaksi mieheltäni.
Heitin sen roskiin muuton yhteydessä, muutaman kerran sitä oltiin kokeiltu.
Asia kuitenkin alkoi kiinnostaa myöhemmin ja ostin uuden, olin noin 34 vuotias. Sitäkin on kokeiltu muutaman kerran, ajattelin että se olisi niinkuin yhteinen lelu, mutta ei se mies sitten jaksanut kummallakaan leikkiä mun kanssa ( siis itseostamallaan eikä mun ostamalla).
18v ostin vibraattorin kun sitä nuorempana ei ollut seksiliikkeeseen asiaa. Dildo tuli hankittua 19-vuotiaana mut se ei ollut varsinaisesti mulle. Se olikin laatuvehje kun se on käytössä vieläkin.
kun olin 12-vuotias, niin sain tuollaisen pyytämätä. setäni antoi dildo synttärilahjaksi. en kyllä tietä mitä hän oli oikein ajatellut.
Sain ensimmäisen, todella huonon, lahjaksi noin 35-vuotiaana. Itse ostin ensimmäisen varmaan viisikymppisenä. En välitä, aito on niiiin paljon parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Kerättiin viikko rahaa hankintaan ja ei kestänyt käytössä kuukauttakaan muistelen.
Tää on kyllä paras :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerättiin viikko rahaa hankintaan ja ei kestänyt käytössä kuukauttakaan muistelen.Tää on kyllä paras :D
Teini on ihan oikeasti usein todella horny, vaikka juuri 19 asti? Niin ettei sikali kovin paha kommentti. Sitten se unohtuu, ja sitten taas loytyy uudelleen, jos nyt on edes koskaan loytyakseen.
Kai miehetkin saa vastata? Kun olin 17. Mahtava lisä runkkaamiseen.
AP
43