Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Palkankorotus
03.02.2018 |
Eli hain uutta työpaikkaa ja pääsin haastatteluun, kerroin pomolle joka lupasi nostaa palkkaani.
En sen vuoksi mennyt uuteen haastatteluun laisinkaan, sanoin kuitenkin pomolle että kävin
ja tarjosivat enemmän kun hän lupasi, hän nosti sitten vielä vähän tarjoustaan. Onko vaarana
että vanha työnantaja selvittää olenko käynyt haastattelussa tai minkälaisen palkkatarjouksen olen
sieltä saanut?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa