Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kamala olo viikolla 40 - normaalia?

16.04.2006 |

Kävin tänään sairaalassa näytillä, kun tuntui etten saa hengitettyä, oksetti ja heikotti kamalasti. Lisäksi vatsa toimi vähän liiankin hyvin- Lähettivät takaisin kotiin, koska paikat olivat täysin epäkypsät ja kiinni. Nyt sattuu palleaan, ihan kun olis tehnyt vatsalihasliikkeitä. Kamala myllerrys mahassa ja mietin, että onko tämmönen oikeesti normaalia? Onko muilla ollut samanlaista, ja voiko tätä kestää synnytykseen asti? Oikein kauhistuttaa, kun ei mitään edistystä tunnu tapahtuvan ja olo on niin kamala, ei saa mitään syötyä ja oksettaa.Viikko 40 on siis nyt aluillaan, enkä voi kuvitella jaksavani enää montakaan päivää tässä kunnossa ja kun tilanne on mikä on, voi mennä jopa useampi viikko - Kiitos vastanneille!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli joskus viikoilla 33-34. Pallean alueelle sattui iltaisin usean tunnin ajan. Sit vaiva helpottui. Oletan, et oli tekemisissä mun närästysvaivan kanssa, joka melkoinen. Samasta syystä (närästys) mulle tulee joskus hiukan yököttävä olo. Edelleen. Samoin hengenahdistusta on ajoittain, yleensä silloin kun käy pitkälleen. " keuhkot lytyssä" tästä " muhkeudesta" johtuen, oletan.

Toivon et pian pääset vaivoistasi!!! Koeta jaksaa,

t. pikkufantti

Vierailija
2/4 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiva kun vastasit, oon täällä ihan kauhuissani, että kauanoi tätä kestää. Hyvä kuulla, että saattaa olla vaan väliaikainen vaiva. Närästystä mulla ei kyllä ole ollut - vatsaa vääntää tällä hetkellä kun olis joku pahempikin vatsatauti. Täytyy taas juosta vessaa, voi tätä elämätä....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla piti paikkansa esikoisen kanssa.

Vierailija
4/4 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, poika tosiaan on ainakin lääkärin mukaan tulossa. Vatsa vieläkin ihan löysänä, mietin vaan että tämmösenäkö sitä sitten sairalaan jos onkin tosi kyseessä...