Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistäköhän johtuu kurkun kutina öisin ilman flunssaa tai mitään?

Vierailija
03.02.2018 |

Mulle tulee siis öisin usein sellainen että kurkkua alkaa kutittaa tosi pahasti, se tuntuu aina samalla kohtaa toisella puolella kurkkua, sellainen pistävä kutitus. Se pakottaa yskimään ihan hirveästi mutta se yskiminen ei auta mitään. Veden juominenkaan ei oikein auta. Yleensä tää kestää vaan pari minuuttia mutta joskus yli kymmenenkin. Tosi ärsyttävää. Voiko olla joku sisäilmajuttu vai mikäköhän, tätä tapahtuu kaikkina vuodenaikoina. Mulla ei ole mitään allergioita tietääkseni.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu mulla! Tää oikealle puolelle kurkkua, aina täsmälleen samaan kohtaan iskevä kutinakohtaus on todella inhottava vaiva. Tämä alkoi flunssan ja koronan jälkeen. Yskiminen ei vie kutinaa pois, joten oon yrittänyt juoda vettä, imeskellä pastilleja, suihkia Carmolista kitusiin ja ottaa hunajaa. Todella kurja riesa ja pelottavakin, kun ei tietoa, mistä johtuu ja millon menee ohi. Nyt jo muutama viikko menty näin. 

Vierailija
42/46 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on koronan jälkeen ollut juuri tällainen kutina kurkussa. Kurkun yläosassa vasemmalla puolella, aina tarkalleen samassa kohdassa. Todella ärsyttävää. Se laittaa yskimään mutta yskiminen ei auta, juominen ei auta, mutta kurkkupastillin imeskeleminen auttaa, niitä onkin kulunut jo useampi aski..

Eikä ole vain nukkuessa vaan ihan satunnaisesti ympäri vuorokauden, yleensä silloin kun ei liiku.

Millä tästä voisi päästä eroon ja mikä aiheuttaa?

Ihan kuin olis minun teksti. Mulla kohta vuoden ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama. Oikealla puolella. Välillä on oire pois ja taas alkaa. Ollut jo viime syksystä. Ei löydy syytä. Ei ole eläimiä, pölyä, tupakointia, lääkettä, ei flunssaa. Ärsyttävää. 

Vierailija
44/46 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut 10 v ja kyhmystruuma. Joku kyhmy painaa henkitorvea ja ahtauma kohtaan jää kiinni joku hiukkanen. Välillä kerää myös limaa tiettyyn kohtaan nielussa. Sattumalöydös oli nuo kyhmyt.

Vierailija
45/46 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä touhuaa scarabaeoidea...

Vierailija
46/46 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tuon aiheuttaa joko proput kurkussa tai kuiva huoneilma.