Vierailija

Mulle tulee siis öisin usein sellainen että kurkkua alkaa kutittaa tosi pahasti, se tuntuu aina samalla kohtaa toisella puolella kurkkua, sellainen pistävä kutitus. Se pakottaa yskimään ihan hirveästi mutta se yskiminen ei auta mitään. Veden juominenkaan ei oikein auta. Yleensä tää kestää vaan pari minuuttia mutta joskus yli kymmenenkin. Tosi ärsyttävää. Voiko olla joku sisäilmajuttu vai mikäköhän, tätä tapahtuu kaikkina vuodenaikoina. Mulla ei ole mitään allergioita tietääkseni.

• ylös 6
  • alas 0

Kommentit (19)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Refluksista

En mä kyllä usko kun ei mulla ole mitään muita sen oireita. Ja kutina on siis samanlaista kuin mitä joskus tulee flunssassakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Syöpä. Kaverilla alkoi just tolleen.

Toki asiasta ei voi olla koskaan varma mutta jos oireet esiintyvät ainan makuulla ollessa, niin tuo viittaa kyllä refluksiin.

Vierailija

Siis voiko se olla vaan närästystä? :D vaikka mitään muita närästyksen oireita ei ole? En tiennytkään että se voisi oireilla noin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Siis voiko se olla vaan närästystä? :D vaikka mitään muita närästyksen oireita ei ole? En tiennytkään että se voisi oireilla noin.

Voi olla. Yleensä ne muut oireet ilmaantuu vasta kun sitä refluksia on ollut pitempään

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kauanko jatkunut?

Jonkun muutaman kuukauden vähän säännöllisemmin, aiemmin joskus harvoin. No, kai se sitten voi olla sitä refluksia. Kiitos vastauksista, ei olisi tullut itselle mieleen.

Vierailija

Minun tapauksessa sisäilmaongelmat aiheutti kurkun kutinaa josta seurasi hengen ahistusta.
Tätä tapahtu iltasin ja öisin.(päivät olin koulussa)
Oireet loppu talosta pois muutettua eikä sen jälkeen oo vastaavaa tapahtunu.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vatsahapot nousee ylös. Nosta sängynpäätyä ylös

Minulla esiintyi ihan samanlaista kurkun kutiamista kuin aloittajalla, ja vasta tämän viestin lukiessani tajusin sen loppuneen sen jälkeen kun nostin sängynpäädyn koholle (tämän tein siksi, että nenä meni öisin tukkoon). Suosittelen siis tätä keinoa, vaikken ikinä saanutkaan selville mistä tuo yöllinen oire johtui.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.