Touko Aalto: ”Hallitus elää aivan jossain omassa maailmassaan”
Voisiko Touko kertoa missä maailmassa itse elää sekä muu Vihreiden väki.
Kommentit (46)
Vihreiden kaksinaamaisuus on oksettavaa. Teeskennellään ympäristöpuoluetta mutta lennellään surutta ympäri maailmaa, jätetään autoverot maksamatta ym. Teeskennellään feministejä ja petetään vaimoa. Kannetaan huolta hyvinvointivaltiosta ja teetetään remontit pimeänä. Tuomitaan vihapuhe mutta solvataan huumorin varjolla muita ihmisiä. Kannattaa myös muistaa, että Osmo Soininvaara on Juhana Vartiaisen kaveri ja kirjoitellut sen kanssa kirjojakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Touko Aalto on mielestäni oksettavimman näköinen tyyppi, mitä maa päällään kantaa. Arvomaailmansakin on syvimmältä, mitä tiedän. Kaiken kaikkiaan todella vastenmielinen tapaus.
Komppaan tätä, ihmettelen suuresti, että miten kukaan nainen edes koskee siihen
uliuli, monikin koskisi, puoluekannasta riippumatta.
demarijannu kirjoitti:
Touko on asiamies, uskalsi tulla mielenilmaisuunkin puolustamaan suomalaisia työttömiä, yhtään persua ei paikalla näkyny (ullatus), paitsi se sinipersu torvinen, näytti aivoistaan invalidisoituneelta sosiopaatilta muuten se herra juttuineen, kuten persut yleensä.
Minä kunnioitan hyviä ja rohkeita ihmisiä puoluekantaan katsomatta, jotka uskaltaa puolustaa oikeudenmukasuutta, Touko on hyvä jätkä!
Hallitus on paska, ei siitä pääse yli eikä ympäri.
Nimenomaan. \m/
Touko kävi vessassa ja johan molskahti valtava lasti. Slurps ja nam!
Touko voisi mennä puheopetukseen.
Touko kasvatti 30 kg lihasmassaa vuodessa.
Touko oli intissä putkavahti eli tosi kovissa erikoisjoukoissa.
Olen samaa mieltä kuin Aalto TÄSSÄ asiassa. Niin ku pari milliä muutaki suomalaista.
Toukolla on myötätuntoa köyhää kohtaan. Ihan itketti, kun joi drinksuja rannalla.
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä kuin Aalto TÄSSÄ asiassa. Niin ku pari milliä muutaki suomalaista.
Tämä.
Touko puhuu itsestään 3. persoonassa?
Vierailija kirjoitti:
demarijannu kirjoitti:
Touko on asiamies, uskalsi tulla mielenilmaisuunkin puolustamaan suomalaisia työttömiä, yhtään persua ei paikalla näkyny (ullatus), paitsi se sinipersu torvinen, näytti aivoistaan invalidisoituneelta sosiopaatilta muuten se herra juttuineen, kuten persut yleensä.
Minä kunnioitan hyviä ja rohkeita ihmisiä puoluekantaan katsomatta, jotka uskaltaa puolustaa oikeudenmukasuutta, Touko on hyvä jätkä!
Hallitus on paska, ei siitä pääse yli eikä ympäri.
tämä. eipä ole persuilta kuulunut mitään asiaa. tyhjä oikeistopuolue, joka on juuri tämä hallituspolitiikan linjoilla ja aktiivimalliakin sorvaamassa, vaikka sen yrittää salata.
Ei mitään moraalia ja selkärankaa. Onneksi nähtiin lakossa ja mielenilmauksessa, ketkä on suomalaisen asialla.
Tämä!
Vierailija kirjoitti:
Niillä on oma kupla. Touko ei taida muistaa, että aktiivimallinkin hyväksyi eduskunta.
Sipilämäistä saivartelua, kun hallitus = eduskunnan enemmistö. Ei sen tarvitsisi olla niin, mutta se nyt on vain on käytännön tasolla niin.
Vierailija kirjoitti:
Toukolla on myötätuntoa köyhää kohtaan. Ihan itketti, kun joi drinksuja rannalla.
Mistä kateutesi kumpuaa. Eikö itselläs ole varaa juoda alkoholia rannalla?
Aika oudossa maailmassa elät, jos varakkaampi ihminen ei saisi työtöntä puolustaa, sillä perusteellahan työtöntä ei puolustaisi enää kukaan, kaikki kansanedustajat saavat hyvää palkkaa, eikä ay-liikkeen johtajatkaan köyhiä ole.
Olivatko äitisi ja sisäsi sisaruksia keskenään? Se voisi nämä katkerat aivopierut jotenkin selittää.
kokkaretrolli jaksaa spämmätä ja haluaa aktiivimallin vastustajat toisiaan vastaan.. buahaha, ei onnistu kuule,. En äänestä vihreitä, mutta Toukohan puhuu täyttä asiaa ja sinä ap olet hallitusta nuoleva trollipeikko. Montako viestiä ja ketjua meinaat tänään tehä, tätä mustamaalauskampanjaasi aktiivimallin vastustajia kohtaan?
Mee haukkaamaan happea välillä, nätti talvinen päivä ulkona.