Onko muita, joita Salen ja Haukion vauvauutinen ei herätä sen enempää tuntemuksia?
Ihme vouhotusta ja somen räjähtämistä kuten IS uutisoi.
Kommentit (39)
Ei ole muita. Ihanaa että saimme oman prinssin.
Minulle/meille ykshailee. Turhaa koohotusta.
Minua jotenkin ällöttää, että vanha äijä lisääntyy. Lapsiparka.
Jep, en ymmärrä hehkutusta. Asiasta olisi riittänyt yksi uutinen ja sillä selvä.
No täällä yksi. Ruotsin kuningasperheen uutiset aiheuttavat samanlaisen olankohautusreaktion 😕
Minä odotin niin tytärtä. Olisin ollut enemmän kiinnostunut jos tytär olisi tullut. Olisi jotenkin tehnyt tästä hienosta uutisesta vieläkin koskettavamman. Saulilla oli jo poikia ennestään. Silti kiinnostaa.
En malta odottaa, että tulevan lapsen nimi paljastetaan.
Toinen jalka vanhalla pukilla jo haudassa ja vielä kehtaa pusata uutta sikiötä maailmaan.
Voi lapsi parkaa :-(
Tällä yritetään peitellä ikäviä uutisia. Viedä huomio aktiivimallilta.
Vierailija kirjoitti:
Onko muita, joita Salen ja Haukion vauvauutinen ei herätä sen enempää tuntemuksia?
Ihme vouhotusta ja somen räjähtämistä kuten IS uutisoi.
Kyllä on, Suomeen ei tarvita Ruotsin ja Britannian kaltaista vouhotusta valtion johdon lapsista, onneksi ei olla kuningaskunta.
Onnea Salelle ja Haukiolle lapsesta, mutta kun asia on tiedossa niin sitten voi uutisoinnit jo pistää poikki. Lapsen nimi voitais ehkä vielä uutisoida mutta jättäkää sen jälkeen lapsi rauhaan.
En ymmärrä Salen hehkutusta. Ei mun mielestä ole ollut sen kummoisempi presidentti. Lisäksi se Lennu-koiran hauskuus alkaa olla ärsyttävää.
Jep, en välitä. Herättää lähinnä myötätuntoa, kun toisilla on kaikki ne vuodet edessä, mitkä itsellä on jo takana.
Vierailija kirjoitti:
Minä odotin niin tytärtä. Olisin ollut enemmän kiinnostunut jos tytär olisi tullut. Olisi jotenkin tehnyt tästä hienosta uutisesta vieläkin koskettavamman. Saulilla oli jo poikia ennestään. Silti kiinnostaa.
Muakin olisi tyttö kiinnostanut jostain syystä, poika ei erityisemmin.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä Salen hehkutusta. Ei mun mielestä ole ollut sen kummoisempi presidentti. Lisäksi se Lennu-koiran hauskuus alkaa olla ärsyttävää.
Sauli ja Lennu vetää kyllä hyvin. Ensin ollaan puolivallattomia poikamiehiä, ja sitten niin uskollisia ja perhekeskeisiä.
Jep. Hyvä että kaikki meni hyvin, kuten ajattelen jokaisesta vauvauutisesta. Ei vaikuta elämääni.
Inhoan hypetystä, oli asia mikä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole muita. Ihanaa että saimme oman prinssin.
Mikä prinssi?! Koska Niinistöstä on tullut kuningas? Tai keisari tai peräti tsaari?!!
Hieno juttu heille, mutta ei se minua millään lailla liikuta.