Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tällainen juttu

Vierailija
03.02.2018 |

Tapasin miehen, jonka kanssa tuntui menevän nappiin. Pidin häntä kyllä suoraan sanottuna hieman teennäisenä, jotenkin hän oli liian hyvän oloinen kaikin puolin. No tapasin hänet kuitenkin ja hän sitten kehotti minua soittamaan tai laittamaan viestiä. Mies ei ollut livenä ihan sellainen kuin oletin. Jokin pieni juttu puuttui. Kysyin sitten suoraan (vähän läpällä), että olinko pettymys. Meidän viestittelymme oli muutenkin sellaista läppämäistä joten ei siitä ollut mitään erikoista.

Mies ei vastannut tietyn ajan sisällä ja estin hänet sitten. Katsoin myöhemmin niin hänkin oli estänyt minut paikassa x. Yritin soittaa, mutta hän oli estänyt numeronikin. Olisin vain kysynyt, että miksi nyt yhtäkkiä ei ole rohkeutta puhua suoraan niin kuin aiemmin.

Edelleenkään ei mitään vastausta :-D Miten voi olla noin vaikeaa? Minä tekstasin ihan suoraan miehelle ja kerroin ettei hän ollut ihan täysin sellainen kuin kuvittelin, eikä tullut tiettyä fiilistä.

Miksi mies ei uskalla sanoa yhtään mitään?

Kommentit (88)

Vierailija
21/88 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vain tajua vastaamattomuutta. Johan itse osoitin jo etten ole ihan lääpälläni toiseen, eli en tule roikkumaan perässä kuin takiainen. Normaali ihminen voi silti kertoa jos toinen kysyy.

Olet tainnut kysyä jo muutaman kerran liian usein. Vaikutat stalkkaajalta. Kukaan viisas ei tuollaisen kanssa ala viestejä vaihtamaan, tai syitään viestien puutteeseen selittämään. Ilmoita poliisille, ettei sinulle vastata esittämääsi kysymykseen, urpo.

Vierailija
22/88 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vaikee vastata jos on estolistalla. Ongelma ratkaistu. Seuraava tapaus, kiitos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/88 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikoinnin jalo taito!

Vierailija
24/88 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voitte olla noin tyhmiä? :"D MINÄ ESTIN MIEHEN KOSKA HÄNELLÄ EI OLLUT MUNAA VASTATA KYSYMYKSEENI (1 KPL.)

Vierailija
25/88 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

MINÄ ESTÄN TUNTEMATTOMAT HENKILÖT MIKÄLI HEILLÄ EI OLE MUNAA VASTATA MINULLE. EN NÄE MITÄÄN SYYTÄ OLLA ESTÄMÄTTÄ JOS EN TUNNE TOISTA EIKÄ TÄMÄ VASTAA MITÄÄN.

MINÄ EN HULLAANTUNUT MIEHESTÄ IRL. HÄN EI OLLUT IHAN ODOTUKSIENI MUKAINEN. EI MIKÄÄN KAMALA, MUTTA JOTAIN PUUTTUI.

Vierailija
26/88 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai sanotaanko se että ODOTUSTENI. Niin, ODOTUSTENI mukainen.

Vierailija
27/88 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa outoa, ettei mies kiinnostunut noin viehättävästä ihmisestä kuin sinä.

Vierailija
28/88 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh.

Onnittelut miehelle, kun pääsi karkuun. Kuulostat pelottavalta.

Vierailija
29/88 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käsitä miksi ei vain voi V A S T A T A toiselle kysymykseen. Kovin oli olevinaan epäpinnallinen ja oikein unelmamies kaikin puolin. Vähän liiankin "unelma." Meillä ei ollut mitään erimielisyyksiä, mikä on hieman erikoista kun kaksi erillistä ihmistä keskustelee. Yleensä asioista ollaan joskus eri mieltä, mutta mies oli kovin samaa mieltä kaikesta mukamas.

Vierailija
30/88 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah haa! Olet kuin oletkin se rasittava äitihullu! Jäät justiin samalla tavalla kiinni johonkin lauseeseen, ajatukseen tms. Nyt jäit sitten jumiin tuohon: "Minä estin miehen, koska hänellä ei ollut munaa vastata kysymykseen". 

Ei ole olemassa mitään lakisääteistä velvollisuutta vastata kenenkään esittämiin kysymyksiin, tai sinulle yksikkömuodossa, esittämään kysymykseen. Muuten tulee taas sama litania kuin kohdassa 24.

Olet jokatapauksessa sääliö ja edelleenkin rasittava jankkaaja. Häivy! Hus! Pois! Katoa! Mene jo!

Vierailija
31/88 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa outoa, ettei mies kiinnostunut noin viehättävästä ihmisestä kuin sinä.

Et tuon huonompaa keksinyt? :D Minähän kysyin yhden ainoan kysymyksen, Odotin vastausta, en saanut, lopulta estin miehen. Luonnollisesti, jos toinen ei uskalla vastata kysymykseeni enkä edes tunne koko heppua.

Vierailija
32/88 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mikään v*tun äitihullu. Jankutan samaa asiaa, koska ette ymmärrä lukemaanne. Johan kerroin estäneeni miehen ENSIN, mutta silti joku idiootti tuli pätemään, että "v*tuttaako kun et ehtinyt ensin?"

JOO, KENELLÄKÄÄN EI OLE VELVOLLISUUTTA VASTATA, KYLLÄ OLI UPEA OIVALLUS. Normaali ihminen vastaa kun treffien jälkeen toinen kysyy jotain.

Vierailija
33/88 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän oli outo ketju. Täytyy kyllä ihmetellä APN nopeaa näyttelyä. Miten ihmeessä saa postattua viestin minuutissa? Olkoonkin ettei niissä ole päätä eikä häntää.

Vierailija
34/88 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene, ap, hoitoon. Kuulostat skitsofreenikolta jolla on kohtaus. :( en pilaile tai pilkkaa.

Vierailija
35/88 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä käänne elämässäsi on varmasti kuitenkin äitisi kannalta hyvin helpottava.  :)

Vierailija
36/88 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei vastannut siksi että sähköisen pikaviestinnän aikakaudella vastaamattomuus on tässä tilanteessa täsmälleen oikea reaktio, sekä etiketin että arkijärjen puolesta. Saattaa vaikuttaa töykeältä, mutta tämä johtuu vain siitä että sinulla on vanhentuneet sosiaaliset odotukset.

Ole hyvä, nyt tiedät tämänkin.

Vierailija
37/88 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän oli outo ketju. Täytyy kyllä ihmetellä APN nopeaa näpyttelyä. Miten ihmeessä saa postattua viestin minuutissa? Olkoonkin ettei niissä ole päätä eikä häntää.

Vierailija
38/88 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei vastannut siksi että sähköisen pikaviestinnän aikakaudella vastaamattomuus on tässä tilanteessa täsmälleen oikea reaktio, sekä etiketin että arkijärjen puolesta. Saattaa vaikuttaa töykeältä, mutta tämä johtuu vain siitä että sinulla on vanhentuneet sosiaaliset odotukset.

Ole hyvä, nyt tiedät tämänkin.

Niin, ja näin olisi siltikin vaikket vaikuttaisikaan hullulta, pakkomielteiseltä ja vaaralliselta. Mutta erityisesti kun kerran vaikutat.

Vierailija
39/88 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nopea kirjoittaja. Aina ollut. Okpa omituista kerrassaan.

Vierailija
40/88 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa*

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän