Missä olit kun Jennin ja Salen vauva syntyi?
Kommentit (95)
Kyllä suomalaisten elämä on tylsää. Tai ehkä vain av:lle kirjoittavien.
missä jenni haukion raskausmaha oli koko raskauden? niin joo piilossa.. ei ole ollut mitään raskausmahaa.
Olin juuri laittanut esikoisen sänkyyn unille ja nukutin pienempää :)
Ripustin pyykkejä ja odotin Voicea alkavaksi.
Ruokkimassa omaa poitsua 6kk.Toivottiin tyttöä;)
Vierailija kirjoitti:
Ruokkimassa omaa poitsua 6kk.Toivottiin tyttöä;)
Siis Salelle ja Jennille:)
Vierailija kirjoitti:
missä jenni haukion raskausmaha oli koko raskauden? niin joo piilossa.. ei ole ollut mitään raskausmahaa.
Sitä mäkin edelleen odotan...
Jos nyt ihan tarkkaan muistan, niin olin av:lla palstailemassa. Aika kultaa muistot. Mutta oli kyl ihanaa. :DD
Vierailija kirjoitti:
Hänhän on todella sirorakenteinen ja hoikka nainen. Ei ole edes notkoselkäinen. Mahaa nähtiin riittävästi itsenäisyyspäivänä ja virkaanastujaisissa.
Siellä missä ennen synnytettiin, eli saunassa, tai sen välittömässä läheisyydessä.
Olimme miehen kanssa saunassa. Kun tulin yläkertaan ja istahdin puhdas yöpaita päälläni nauttimaan koneelle saunaoluen, luin iltasanomaa ja sieltä näin uutisen.
Karaokebaarissa olutlasin ääressä.
Olin muuttamassa esikoistani pois kotoa. Juuri vielä hänen uudessa kodissaan. Jollekin tulee lapsi, toiselta lähtee...
Katsomassa kun vaimoni synnytti samassa sairaalassa. Nyt ollaan osastolla ja turvamiehet on passissa tuolla käytävällä..
Vakipanon luona saamassa...