Missä olit kun Jennin ja Salen vauva syntyi?
Kommentit (95)
Vierailija kirjoitti:
Mies37vee kirjoitti:
Katsomassa kun vaimoni synnytti samassa sairaalassa. Nyt ollaan osastolla ja turvamiehet on passissa tuolla käytävällä..
Toivottavasti siellä ei kärki paparazzeja tauteja tuomassa!
Osastolle ei muutenkaan pääse kuin puolisot ja lapsen sisarukset. Normaalisti ovet ovat auki, tänään olivat lukossa ja sisään osastolle tullessa tarkastettiin listasta että tulijalla on lupa tulla sisään.
Töissä olin, iltavuorossa. Vaikka olen tosi paljon odottanut tätä vauvaa, niin tuli ihan varkain, jotenkin. Ja sitten että se on poika, kun minä jotenkin ajattelin että se olis tyttö. Mutta siis todella onnellinen olen, onnea kovasti vaan. Hyvä siitä tulee, presidentin pojasta.
Mies37vee kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies37vee kirjoitti:
Katsomassa kun vaimoni synnytti samassa sairaalassa. Nyt ollaan osastolla ja turvamiehet on passissa tuolla käytävällä..
Osastolle ei muutenkaan pääse kuin puolisot ja lapsen sisarukset. Normaalisti ovet ovat auki, tänään olivat lukossa ja sisään osastolle tullessa tarkastettiin listasta että tulijalla on lupa tulla sisään.
Hieno homma ja onneksi olkoon myös sinunkin perheellesi!
Kävin synnyttämässä makkia pyttyyn ja katsoin sen jälkeen teksti teeveetä.
Vittu kaikkee tota perseen nuoleskelun määrää. Iltalehti on kaiken lisäks ite alottanu huhun salen kummiudesta ja sit nuolevat minkä ehtivät 😅😅 ei vittu
Istuin sohvalla ja pierasin. Syytin koiraa totta kai.
Laboratorion tuotos, kun on niin vanhat vanhemmat. Molemmat.
Kotona. Olin koko päivän vatsataudissa ja menin nukkumaan aikaisin. Luin uutisen vasta aamulla. Olo parani heti :)
Vierailija kirjoitti:
Laboratorion tuotos, kun on niin vanhat vanhemmat. Molemmat.
ei välttämättä, itse sain 43 v ilman mitään hokkuspokkus temppuja mutta mies oli n 14 v nuorempi.
Olin tupaantuliaisissa ja samppanjaa juotiin klo 20.
Loppuunkaluttu aihe. Evvk. Maailmaan syntyy vauvoja joka sekunti. Miksi joku nostettaisiin jalustalle?
Kotona. Luin siitä netistä vuonna 2009.
Sinkkumies
Kotona vaimon ja vauvan kanssa. Pressiklubia katsoimme.
Tässä samalla toimistotuolilla taisin istua ja olla internetistä kuten nytkin tai sitten vessassa. Niin, jos olin tietokoneella, niin en ole ollut tietokoneella siitä lähtien vaan olen käynyt saunassa, peseytynyt, käynyt syömässä ja juomassa ja vessassa olen käynyt kakalla ja pissalla ja olen myös nukkunut.
Samalla asialla kuin Räikkönen kun Schumi voitti kisan!