Nainen! Tehokkain auto, millä olet ajanut?
Kommentit (83)
Fiatilla pääsee hyvin eteenpäin. :) Tuli vaan vahingossa hajotettua lämppärin pistorasia joskus kun oli niin kiire röihin. En muistanut et oli piuhassa.
Vierailija kirjoitti:
Työauto, Volvo FH16 480hv
Rekkalepso?
R scania 800 jotain hv ja tuhansia newtoneita vääntöä.
Vierailija kirjoitti:
Pasi. Tosin siinä oli moottorin voima käytetty vääntöön eikä hevosvoimiin, mutta olihan siinä niitäkin.
>pasi
>auto
Valitse toinen
Onhan tuo pasi aika nuhapumppu, uudemmissa vain 200kw vaikka painoa yli 20t
Vierailija kirjoitti:
Auton merkkejä ku lukee, niin eipä ole yksikään nainen täällä ajanu oikeasti tehokkaalla autolla 😂. Mut tuo Bmw kyllä on jämerä ja kulkee 👌
Ok. Ei tämä nyt kyllä edes ollut siellä to do -listalla.
Tuo nykyinen autoni, 2,7 V6 203hv. Ei siis tosiaankaan mikään erityisen tehokas, mutta ihan okei ajettava.
400-500hv välillä taitaa olla suurimmat bussien moottorit mitä ajan työkseni. Omassa autossa on 140kw moottori eli mitälie vajaa 200hv ja tuo on tehokkain mitä minulla ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rekkalepso?
Mikromuna?
Hah, naiset osaa vaan sanoa auton merkin ja ehkä mallin :D Kyllä suurinpiirtein moottorin koko ja hevosvoimat pitäis tietää ;)
Vierailija kirjoitti:
Auton merkkejä ku lukee, niin eipä ole yksikään nainen täällä ajanu oikeasti tehokkaalla autolla 😂. Mut tuo Bmw kyllä on jämerä ja kulkee 👌
Eiks tässä nyt kysyttykään sitä tehokkainta autoa millä itse kukin on ajanut? Jos jollain tehokkain on joku pieni pakasterasia, niin sitä ei saa sanoa?
Omista autoista Mitsubishi evo v n. 350hv ja BMW 335i jb4 n. 400hv
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rekkalepso?
Ihan vaan rekkakuski.
Vierailija kirjoitti:
Hah, naiset osaa vaan sanoa auton merkin ja ehkä mallin :D Kyllä suurinpiirtein moottorin koko ja hevosvoimat pitäis tietää ;)
Minä kyllä naisena ilmoitin sekä moottorin tilavuuden että tehon (kilowatteina tietenkin, enkä hevosvoimina...). Ihme yleistämistä taas sinulla.
Noin 100 heppaa riittää naisille niin pysyy vielä auto käsissä :D
Toyota Soarer, noin 300 heppaa.