Uskallatko laittaa tähän oman nimesi muiden arvosteltavaksi?
Kommentit (79)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskallan. Jejun.
Vanhemmat aasialaisia.On kyllä erikoinen nimi ! :O
Mistä päin Aasiaa?
Japani/Korea
Lena.
Olen epäillyt ettei vanhemmillani ollut varaa ostaa enempää vokaaleja, toiseen eehen ei rahat riittäneet? (Tai sitten olivat vain ikävän pihejä).
Vierailija kirjoitti:
Lena.
Olen epäillyt ettei vanhemmillani ollut varaa ostaa enempää vokaaleja, toiseen eehen ei rahat riittäneet? (Tai sitten olivat vain ikävän pihejä).
Halusivat ruotsalaisen nimen
Vierailija kirjoitti:
Uskallan. Jejun.
Vanhemmat aasialaisia.
Erikoinen ja jotenkin futuristinen nimi, mutta kaunis on!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lena.
Ja vielä ruman ruotsalaisen nimen! :D Ihan kun jo pelkässä ruotsalaisessa nimessä ei olis tarpeeksi hävettävää..
Vierailija kirjoitti:
Anniina.
Tykkään tosi paljon. Jotenkin mukavan ja kiltin kuuloinen nimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anniina.
Entä jos todellisuus ei vastaakaan luulotteluja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anniina.
Entä jos todellisuus ei vastaakaan luulotteluja?
No joka ikisestä nimen haltijasta löytyy ihmisiä jotka ei vastaa jonkun mielikuvaa. Vastasin vaan sen perusteella mikä on mun kuva siitä nimestä.
Vierailija kirjoitti:
Anja-Liisa.
Ei kai mitenkään kauhean yleinen yhdistelmänimi.
Ihan kiva, sanon minä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lena.
Ja vielä ruman ruotsalaisen nimen! :D Ihan kun jo pelkässä ruotsalaisessa nimessä ei olis tarpeeksi hävettävää..
No, eipä ole tullut hävettyä. ("Ei nimi naista pahenna ellei nainen nimeä")
On tässä elämässä tärkeämpiäkin asioita funtsittavana kuin se oma nimi.
Kovin on pienet murheet jos aikaa riittää tuon tason kuriositeettien pohtimiseen ("häpeämisestä" puhumattakaan!), siinä se on pelittänyt silloin kun on ollut tarvis, eli olen osannut reagoida puhutteluun ja kutsuun..
Eikä maailmalla reissatessa ole tarvinnut kirjain kirjaimelta tavata, tuntuu tämä ruma nimi olevan tuttu ja käytössä (kaimaparat?) vähän siellä ja täällä, kaukaisemmissakin provinsseissa.
Asiallinen. Se minusta riittää käyttökelpoiseksi nimikriteeriksi - ellei satu olemaan wannabe-prinsessa. ;>
Ja suomeksi Jeccica lausutaan Jekkika,onneksi olkoon