Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sano jotain positiivista kenestä tahansa

Vierailija
02.02.2018 |

Keksi jotain myönteistä kenestä tahansa. Se voi olla julkkis tai joku tuttusi. Saa olla itsestäkin.

Esim.

Ellen DeGeneres on hauska.
Siskoni on kaunis.
Äitini on kiltti.
Veljeni on rehellinen.

Vaihteeksi tällainen, kun niin usein huomioimme muista ja itsestämme vain kielteisiä asioita.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaa, olet kielentutkija, ja haluat meidän tuottavan solkenaan predikatiivilauseita. En mene halpaan, sori.

Vierailija
2/23 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahaa, olet kielentutkija, ja haluat meidän tuottavan solkenaan predikatiivilauseita. En mene halpaan, sori.

Sinä olet kekseliäs! Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulle kiitos. Olet kekseliäs ja hyväntahtoinen. Kumpa sinunlaisia ap olisi enemmän.

Vierailija
4/23 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkkini oli aika lyhyitä, toki ihan vapaamuotoisesti saa kertoa. Ap.

Vierailija
5/23 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulle kiitos. Olet kekseliäs ja hyväntahtoinen. Kumpa sinunlaisia ap olisi enemmän.

Oi, sinä olet ystävällinen! Ap.

Vierailija
6/23 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähiapteekin yksi farmaseuteista on ihan syötävän söpö :3

Vierailija
7/23 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enbuske on sanavalmis.

Vierailija
8/23 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävälläni on suuri sydän. Hänen lähipiiriinsä mahtuu ex-puolisonsa seuraavasta liitosta syntyneet lapset. Välittää heistä aidosti. Ja auttaa läheisiään paljon enemmän kuin olisi tarve.

Toisella ystävälläni on auttavainen luonne ja terävä huumorintaju, hän on hauska ja nokkela.

Vierailija
9/23 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lienet oppinut tämän terapiassa, mutta oikeasti: kukapa ei ilahtuisi kun joku sanoo jotain oikein kaunista. Leviäisipä tuo tapa kaikille keskustelupalstoillekin :)

Vierailija
10/23 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ideasta, taidan ruveta soveltamaan ihan arkipäivässä. Saan itse hyvän mielen ja jaan sitä muillekin.

Vierailija
11/23 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kari Ketonen on hauska, komea ja söpö.

Vierailija
12/23 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merituuli Lindström on todella kaunis. Hänen sukunimensä on nykyään joku muu mutta hän on aina ollu mun girl crush

Vierailija
13/23 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhana Vartiainen ei haise pahalle, ainakaan kun tv:stä katsoo. :)

Vierailija
14/23 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Michael Monroe on tosi symppis.

Vierailija
15/23 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se henkilö joka laittoi äänestyslippuun presidentivaaleissa, että "minä äänestän pupua" ja piirsi pupun oli sopivan höperö.

Olemme miettineet miten hyvä maan olisi jos presidenttinä olisi pupu. Pupu antaisi meidän loikoilla aamuisin olen varma.

Vierailija
16/23 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta se henkilö joka laittoi äänestyslippuun presidentivaaleissa, että "minä äänestän pupua" ja piirsi pupun oli sopivan höperö.

Olemme miettineet miten hyvä maan olisi jos presidenttinä olisi pupu. Pupu antaisi meidän loikoilla aamuisin olen varma.

Eduskuntavaaleissa jos en muuten löydä sopivaa ehdokasta äänestän pupua eduskuntaan.

Vierailija
17/23 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkkikset on rohkeita.

Ite en uskaltais.

Vierailija
18/23 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demarit on kivoja setiä ja tätejä. Järjestävät ay-mammoille ja -papoille mukavia äänenavausreissuja Helsinkiin. Hehän toki myös maksaisivat matkat, jos yrittäjät tai heidän järjestönsä olisi perustanut heille  matkapuskurirahaston.

Luulen silti, että yrittäjätkin ovat onnessaan ihan jo silkasta maksamisen ilosta. Ehkä ens kerralla kummatkin ovat vielä tasapuolisemmin iloisia ja onnellisia, suas nähdä.

Vierailija
19/23 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Jenni Vartiainen on mukava ja kaunis nainen, joka tekee hienoa musiikkia. Tykkään myös hänen uudesta biisistään "Väärään suuntaan". Tämä kommentti ainakin on vaihtelua täällä...

Vierailija
20/23 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta Jenni Vartiainen on mukava ja kaunis nainen, joka tekee hienoa musiikkia. Tykkään myös hänen uudesta biisistään "Väärään suuntaan". Tämä kommentti ainakin on vaihtelua täällä...

Hän todella on kaunis ulkonäöllisesti, ja vaikuttaa myös jotenkin lempeältä ihmiseltä luonteensa puolesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä