Top 10 rumimmat naisten nimet
Kommentit (723)
Verna. Kuulostaa sairaudelta tai epämääräiseltä sisäelimeltä.
39 sivua idiotismia jälleen.
Mitäs muuta vihaatte, inhoatte ja haluaisitte kiusata edes vähän?
Vierailija kirjoitti:
Rauni. Vaikka on naisen nimi kuulostaa miehiseltä.
Nimeä käytetään myös miesten nimenä. Tunnetuin mies lienee elokuvaohjaaja Rauni Molberg.
Vastaanvanlainen "sukupuoleton" nimi on Vieno. Pitkäaikainen eduskunnan puhemies oli nimeltään Vieno Johannes Sukselainen eli VJ. Sukselainen.
Oma ehdotukseni on Rea, joka tarkoittaa ruotsiksi alennusmyyntiä.
Yksi uusimmista rumista naisen nimistä on Jessikka, josta tulee mieleen jössikka eli tietyn ikäinen poika
Hellevi ja Hillevi
Anneli ja Irmeli
Teija ja Tuija
Janni ja Nanna
Pauliina
Anniina
Iinat kaikissa eri muodoissa.
Tuire, voi helkutti. Tulee jotenkin pieru mieleen ! Vanhemmat varmaan vihaavat lastaan, jos tuollaiseen nimeen päätyvät. Ja toinen, lähes yhtä paha on Irma josta tulee mieleen kiukkuinen vanhapiika.
Pernilla ja Marika. Yök! Jotain mustalaisten nimiä.
Nyt kun on pidemmän aikaa ollu jo muodissa pehmeästi ääntyvät tyttöjen nimet, niin esim. täällä haukuttu Ritva alkaa jo kuulostaa melkein kivalta mun korvissa. Tulee mieleen ritvakoivu. Aadat pursuaa jo korvista ulos, vaikkei Aada sinänsä oo mielestäni ollenkaan ruma nimi.
Ritva, Sirpa, Päivi, Vuokko, Pirkko, Tuula, Jutta, Ursula, Pirjo, Kirsi, Aulikki..
Vaikka nyt itsellänikin on niitä hiukan ei-tykättyjä naisten/tyttöjen nimiä, on todella ikävää nähdä täällä ihmisiä oikein innostuneena kirjoittamassa jopa todella nättejä nimiä. Minä nimenomaan PIDÄN suurimmasta osasta näistä nimistä oikein paljon. Voisin kirjoittaa tänne joitain inhokki-nimiä, mutta en tahtoisi antaa kenellekään lukijalle pahaa mieltä siitä jos täällä on monet kirjoittanut sen saman nimen. Toki nämä ovat mielipiteitä, ja tiedän että tänne tulee monia varmasti soittamaan suutansa minulle. Mutta tämä on toive number 1: älkää hyvät ihmiset laittako inhokkinimienne oheen jotain ”koska tuntemani tai tietämäni ihmiset tämän nimisenä ovat ylipainoisia tai pullukoita”, se loukkaa! Mutta niinhän se on kun nykyään tahdotaan vain näyttää siltä ”parhaimmalta” huippu hoikalta. Ja mihin se johtaa kun pitää vain olla dieeteillä yms.? No nykypäivänä hyvinkin anoreksiaan tai jonkin näköisiin syömishäiriöihin. Ihmisiä täytyy arvostaa semmoisia kuin ovat. En tahdo nyt ruoskia näitä jotka ovat kirjoittanut noin tänne, mutta on yksi asia: nimi EI kerro välttämättä siitä millainen ihminen on käytökseltään. Olen valmis nyt kaikkeen paskaan jota tämän kommentin myötä saan niskaani, jos siltä tuntuu että pitää vähän moittia tuommoista ”yhtä valittavaa paskaa” niin siitä vaan! Nykypäivän narsistit ja itsekkäät ihmiset, I’m ready for that shit.