Top 10 rumimmat naisten nimet
Kommentit (723)
Nyt on tämä päivä pelastettu, niin hyvät naurut sai nimi aikaan. Hauskaa saa vain itse keksimällä!
Vierailija kirjoitti:
Akuliina on kauhein, mitä olen kuullut
Akuliina on kyllä ehkä kauhein! :-)
Canna, feissarimokien innoittamana.
Elsa. Eikä edes ollut aluksi ruma mutta kun kaikki parikymppiset mammat meni frozenkohmeessa nimeämään oman pilttinsä Elsaksi ja minun lähipiirissänikin on NELJÄ alle kolmevuotiasta Elsaa niin kyllähän se alkaa kuulostamaan vähän... kornilta.
Olen Mirva. En ikävä kyllä koskaan ole pitänyt nimestäni. Olen jopa hävennyt sitä. Ja se on mielestäni jopa hankala lausua..
Vierailija kirjoitti:
1. Niina (Kaikki kohtaamani Niinat ovat olleet narsisteja ja kiusaajia duunipaikoilla.
Mulla on ihan sama :D Kolme Niinaa ollut elämässäni ja ne kaikki on olleet maailman suurimpia perseenreikiä. Ehkä siksi nimi aiheuttaa väristyksiä.
Mirka, Mirva. Kamalia.
Miksi jotkut ottaa tämän nimijutun niin henkilökohtaisesti? Ei nimi miestä pahenna.
Kuutti.
Sukulainen antoi poikansa nimeksi. Ehkä se vielä meni pienellä ja söpöllä lapsosella mutta nyt se on sellainen ala-asteikäinen, ilkeä isokokoinen koulukiusaaja. Ihana Kuutti-poika...
Kyläpolliisi kirjoitti:
Ikävää, että tällainen pahaa mieltä tuottava ketju on näinkin suosittu ja moni ihan tosissaan laittaa jotain nimiä tänne. Eikö teillä ole minkäänlaista empatiaa muita ihmisiä kohtaan? Puuttuuko teiltä kokonaan ymmärrys, että ei kenenkään nimeä pidä julkisesti haukkua. Jos jonkun nimi inhottaa, menkää sanomaan se suoraan hänelle. Älkää huudelko puskista nimettömänä.
No onpas todella empaattista mennä sanomaan tällainen mielipide suoraan päin naamaa! Ei sullakan ihan hyvin mene!
1. Heta
2. Nita
3. Jatta
4. Jutta
5. Anniina
6. Anneli
7. Irmeli
8. Inkeri
9. Terttu
10. Kyllikki
Hjördis ja Harriet. Kuulostaa mielestäni ihan miesten nimiltä. Hjördiksestä tulee mieleen Hjallis Harkimo ja Harrietista Harrison Ford.
Vierailija kirjoitti:
Oona
Hei muuten! Kaikki tuntemani Oona-nimiset tyttölapset on vähän pulskemmassa kunnossa kuin muut. Jokin kirousko? :D Vaikka vahempansa olisivat hoikkia.
Vierailija kirjoitti:
Tiia, Ulriikka.
Ulriikka sopii lähinnä vain jos sukunimi on ruotsinkielinen ja jos kirjoitetaan Ulrika tai Ulrica. Tunnen muutaman ruotsinruotsalaisen Ulrikan tai Ulrican ja he ovat kaikki pitkiä ja tosi perusruotsalaisen näköisiä blondeja joten tuo nimi ei oikein sen vuoksi sovi tänne Suomeen :D
Sanna
Sanna-Riitta
Sanna-Kaisa
Sanna-Sisko
Marja-Liisa
Marja-Terttu
ym.
Vierailija kirjoitti:
Mirkku
Mirkku on jokseenkin ylipainoinen, nelikymppinen sihteeri tai joku muu ei-korkeasti koulutettu toimistotyöntekijä. Hiukset punertavat, värjätyt, lyhyehköt. Vaatteet yleensä tumman väriset ja melko mitäänsanomattomat. Nauraa usein, äänekkäästi räkättäen, eikä puheäänikään ole hiljaisimmasta päästä. Saattaisi hyvinkin kuvailla itseään "räväkäksi".
No milloin se top 10 nyt sitten julkaistaan? Ap, huhuu?
Miira. Tulee mieleen marsu tai hamsteri. Myös Miisa kamala.
Tiia, Ulriikka.