Top 10 rumimmat miesten nimet
Kommentit (133)
Nico
Mico
Jimi
Jiri
Jimmy
Allan
Allah
Abdullah
Turo
Tauno
Vasili
Uula
Aslak
Oula
Minusta nimi ei miestä pahenna mutta vaikea kuvitella että nykyisin ainakaan Ylermiksi poikalasta kastettaisi. Ylermi ja Urpo.
Jarmo
Jotenkin vaikea ajatella, miten tuo on ollut yleinen pikkupoikien nimi menneinä vuosikymmeninä...
Ei järjestyksessä: Jarmo, Jorma, Mikko, Nestori, Uolevi, Yrjö, Henri, Nuutti, Kuutti, Teemu
Läheiseni eivät onnittele nimipäiväni johdosta, koska tietävät, että en halua juhlistaa sitä.
Exäni ei edes voinut sanoa nimeäni seksin aikana.
Olen asiakaspalvelija ja entinen pomoni pyysi minua pistämään pussin nimilappuni päälle, jotta asiakkaat viitsisivät asioida kanssani :(
Entinen koirani alkoi aina haukkumaan kun muut puhuttelivat minua nimelläni.
Kävin ryhmäterapiassa ja ryhmän vetäjät pyysivät meitä alkuun kirjoittamaan lapulle nimemme, jotka teipattaisiin rintaan. Kun aloin kirjoittamaan nimeäni ja vieressäni istuva ryhmän vetäjä huomasi nimeni, hän tarrasi kädestäni kiinni pysäyttäen kirjoittamiseni ja sanoi kovaan ääneen kaikille, että jos unohdettaisiin ne nimet nyt sittenkin, ryhmässä voi toimia ihan nimettömänäkin jos haluaa ja hymähti.
Terveisin henkilö jonka nimi on täällä jo useaan otteeseen mainittu. Ei oo kivaa. Ei yhtään kivaa.
Vanhemmat ovat nimen valinneet, ei voi mittään. Tai tietty voi, jos kehtaa alkaa nimenmuutos projektiin...
Kyllä sitä on nimi vanhempien varassa.
No, jos kuka mies on saanut nimekseen esim. Unto, Aulis, Hemminki,Keimo, Pasi, Sulho, Valio, Veini tai Voitto, niiiiin, eihän se ainakaan minusta tuntuis kivalta.
Niin, mutta kun mennään näihin UUSIIN poikien nimiin, ne ne vasta ovat vähintäinkin "outoja".
Omituisia etunimiä ovat itse keksityt, ja ulkolaiset nimet suomalaisilla lapsilla,
.
Kuten : Chili, Käpy, Are, Hani, Kaamos, Kikke, Liekki, Rasse,Syksy,Tempo,Voltti. Voi jo aavistaa tuleekohan koulussa kiusaamista nimestä.
Hämmästelen Mauri-nimen epäsuosiota! Sehän komea nimi! Tulee mieleen muinaiset maurit ja heidän salaperäinen historiansa. Ystäväni isä oli Mauri, kultaisempaa miestä ei ole!
Kaikkiin nimiin tottuu jos se on omalla tutulla.
Piti olla inhottava nimi, mutta pakko kertoa kuinka tiedän Nalle nimisen miehen. Oi! <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. Juha
2. Juhana
3. Sampo
4. Jari
5. Matti
6. Petteri
7. Sauli
8. Mika
9. Kai
10. Pirkko
Ootko kateellinen? JUHA ON MAAILMAN IHANIN NIMI IKINÄ. N
Pus,pus..
-juha
Vierailija kirjoitti:
Läheiseni eivät onnittele nimipäiväni johdosta, koska tietävät, että en halua juhlistaa sitä.
Exäni ei edes voinut sanoa nimeäni seksin aikana.
Olen asiakaspalvelija ja entinen pomoni pyysi minua pistämään pussin nimilappuni päälle, jotta asiakkaat viitsisivät asioida kanssani :(
Entinen koirani alkoi aina haukkumaan kun muut puhuttelivat minua nimelläni.
Kävin ryhmäterapiassa ja ryhmän vetäjät pyysivät meitä alkuun kirjoittamaan lapulle nimemme, jotka teipattaisiin rintaan. Kun aloin kirjoittamaan nimeäni ja vieressäni istuva ryhmän vetäjä huomasi nimeni, hän tarrasi kädestäni kiinni pysäyttäen kirjoittamiseni ja sanoi kovaan ääneen kaikille, että jos unohdettaisiin ne nimet nyt sittenkin, ryhmässä voi toimia ihan nimettömänäkin jos haluaa ja hymähti.
Terveisin henkilö jonka nimi on täällä jo useaan otteeseen mainittu. Ei oo kivaa. Ei yhtään kivaa.
Onko nimesi Voldemort? "Se-jonka-nimeä-ei-sanota"
Veeti
Leevi
Tuukka
Teemu
Turkka
Väinö
Kyösti
Uolevi
Pertti
Aulis
mä en tykkää mistään ri loppusista nimistä
Olette aika kuvottavia ja ennakkoluuloisia ihmisiä.