Top 10 rumimmat miesten nimet
Kommentit (133)
Vierailija kirjoitti:
Kullervo ja Pellervo ovat kieltämättä epämiehekkäitä, melkeinpä kauheudellaan kastroivia nimiä.
Agraariaikaiset nimet kuulostavat ehkä trendihakuisen nykyihmisen korvaan kummallisilta.
Kullervo ja Pellervo -nimet olivat Kalevalan henkilöitä, eili sieltä suomalaisuuden ytimestä.
Kullervo, kaunis mies, jolla on koreat, keltaiset hiukset.
Pellervo, pellon haltija, sadon ja pellon suojelija.
Vierailija kirjoitti:
mä en tykkää mistään ri loppusista nimistä
Mä kyllä tykkään yhdestä Marista kovastikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika kamala aloitus mut sanon nyt yhden miehen nimen mistä en tykkää, se on Mauri
Minustakin Mauri on kaameista kaamein.
Jännä, miten yhden kirjaimen ero muuttaa koko nimen fiiliksen. Lauri on kaunis klassikko.
Ja jossain ketjun postauksissa Lauri saa noita kysyttyjä rumuuspisteitä. Kun haukkumaasi Mauriin lisää tsetan, siitä tuleekin ihan paronitasoinen nimi.
Totta kai ihan jokainen nimi saa "rumuuspisteitä", ei sellaista nimeä olekaan, joka kaikkia miellyttäisi.
Uskon kuitenkin, että 90 prossaa nykyvanhemmista antaisivat pojalleen nimen Lauri mieluummin kuin Mauri ja senähän tietysti näkee jo tilastoista, että näin on.
Nyt sitten joukolla alapeukuttamaan kaikki pikku-Maurien mammat :)
Molemmat on kivoja nimiä. Sekä Lauri että Mauri.
Patrik, kirkkaimmalla paalupaikalla. Sitten lyös sellaiset jotka ei sovi aikuisille kuten Niko, Joni ym sössönsöönimet.
(Ja ennenkuin joku pillastuu, oma nimeni on todella ruma, mutta olen nainen)
Vierailija kirjoitti:
Lauri ja Mauri on rumia siksi kun tulee ensimmäisenä pieru mieleen. Pierumainen nimi lapselle? EI IKINÄ!
Veikkaan, että lapsesi nimi on Veeti Luca?
Kalevi
Reino
Sulo
Eino
Veikko
Teuvo
Oliver
Bengt
Bror
Hjalmar
antonino, Rambolino