Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä yksinhuoltajia, jotka bailaa baareissa, teinien ollessa kotona....

Vierailija
02.02.2018 |

Eikö se luo jonkinlaista turvattomuuden tunnetta jopa teineille, kun äippä on aina pois yöt aamuviiteen viikonloppuisin? Tarkoitan 12-15 v teinejä.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä!! En oikein tajua miksi siellä baareissa pitää riekkua, naapurin teinit on usein pahoilla teillä kun eipä heillä ole ketään aikuista kotona kun äiti on niin miehenkipeä...surullista oikeasti.

Vierailija
2/20 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt valita. Aikuiset pääsee panemaan noita yhäreitä ja teineillä on hyvin aikaa panna keskenään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se noloa kun niiden teinien kuuluisi riekkua yökaudet eikä vanhusten.

Vierailija
4/20 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sille varmaan mitään sitten voi, jos ei ymmärrys riitä.

Vierailija
5/20 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät he sinun ymmärrystäsi ole pyytäneetkään.

Vierailija
6/20 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnet siis jonkun tällaisen äidin ja hänen lapsi tuntee turvattomuutta? Vai puhuit yleistäen, tuntematta ketään?

Vierailija
7/20 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaista kamelin paskaa.

Vierailija
8/20 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vanhemmat eivät riekkuneet baarissa, mutta jos he lähtivät mökkeilemään talvella, mä jäin kotiin. 14-15-vuotiaana olin yksin kotona. Mun mielestä ihan normaalia.

Vierailija
9/20 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se luo turvattomuutta jos vanhempi aina kupilla????

Vierailija
10/20 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä!! En oikein tajua miksi siellä baareissa pitää riekkua, naapurin teinit on usein pahoilla teillä kun eipä heillä ole ketään aikuista kotona kun äiti on niin miehenkipeä...surullista oikeasti.

Sinähän voit tarjoutua teinivahdiksi, kun ovat ihan vieressä?

Vierailija
11/20 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinähän voit tarjoutua teinivahdiksi, kun ovat ihan vieressä?

Eipä ole minun homma :)

Vierailija
12/20 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaveri jonka 11 ja 14 vuotiaat ovat joka viikonloppu yksin, siis JOKA IKINEN VIIKONLOPPU. Vanhemmat erosi ja mies ei halua olla lasten kanssa, eikä nainen halua olla kotona.... Välillä surettaa, mutta sitten ajattelen että kai he pärjää... Itsellä 11- ja 13-vuotiaat, ja koen että tulen sentään kotiin yöksi vielä.

Vierailija
13/20 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinejä on erilaisia, itse olin jo viikonkin keskenäni 14-vuotiaana ja musta se oli vaan kivaa.

Vierailija
14/20 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se luo jonkinlaista turvattomuuden tunnetta jopa teineille, kun äippä on aina pois yöt aamuviiteen viikonloppuisin? Tarkoitan 12-15 v teinejä.

Heistä ei ole vanhemmiksi lapsilleen, koska he ovat itsekkäitä ja päihdeongelmaisia. Kun heidän lapsilleen tulee ongelmia, nämä aikuisbailaajat eivät tietenkään näe mitään vikaa itsessään, koska lapsellisuudessaan eivät kykene myöntämään toimivansa typerästi.

He väittävät, että mitä haittaa heidän bailaamisestaan muka on ja kun kertoo heille, että mitä haittaa siitä on, he suuttuvat, koska totuuden kuuleminen on heille epämiellyttävää.

Vierailija
15/20 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini kävi joskus baarissa ja se oli mukavaa. Oli kiva saada olla kotona ja kutsua kaveri yökylään. Ja heidän vanhemmilleen oli ok.

Äitini ei kyllä koskaan juonut paljon, ennemin meni tanssimaan ja tapaamaan ihmisiä.

Oli hyvin turvallinen aikuinen, ei tuo luonut mitään pelkoja.

Vierailija
16/20 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teinejä on erilaisia, itse olin jo viikonkin keskenäni 14-vuotiaana ja musta se oli vaan kivaa.

Pelastanpa muuten nahkaani sen verran että omia 11- ja 13-vuotiaitani en ole jättänyt yksin yhdeksikään yöksi tai edes illaksi. :D

-sama

Vierailija
17/20 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo käsittämätöntä, vanhempien pitää olla pelkästään kotona homehtumassa lukuunottamatta töitä kunnes lapsi/lapset ovat muuttaneet pois. Ja silloinkin vain siivistyneesti kahvilla muita tapaamassa ja ajoissa kotiin nukkumaan. Muu on turhuutta.

Vierailija
18/20 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kaveri jonka 11 ja 14 vuotiaat ovat joka viikonloppu yksin, siis JOKA IKINEN VIIKONLOPPU. Vanhemmat erosi ja mies ei halua olla lasten kanssa, eikä nainen halua olla kotona.... Välillä surettaa, mutta sitten ajattelen että kai he pärjää... Itsellä 11- ja 13-vuotiaat, ja koen että tulen sentään kotiin yöksi vielä.

Lasun tekisin kummankin muksuista.

Vierailija
19/20 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulun niihin (ex)teineihin, jonka äiti oli perjantaisin bilettämässä. Musta oli parasta, kun sai olla yksin kotona, syödä herkkuja ja katsoa kauhuelokuvia. En ollut herkkä lapsi, enkä nähnyt ikinä painajaisia.

N23

Vierailija
20/20 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee! Minä menen tänään ulos katsomaan keikkaa ystävän kanssa, 16v menee kaverille yöksi ja 14v on kotona. Tosin en jaksa viiteen asti ja aamulla on herätys ysiltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän