Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Vaihtaa Facebookin profiilikuvaa usean kerran viikossa ja tästä laittaa aina minulle tekstiviestin tyyliin, "Katso mun uusi kuva Facesta" tai "Vaihdoin profiilikuvan, onko ihan hirveä?". Samoin puhelimeeni saapuu kuvaviestejä kaupasta sovituskopista "Ei varmaan kannata ostaa tätä paitaa, eikö näytä kamalalta mulla?" tai "Kävin kampaajalla", "Uudet ripsienpidennykset", "Yritin laittautua kun lähdetään bilettämään, mutta turhahan tälle naamalle on mitään tehdä."

Lisäksi useaan kertaan viikossa tekstiviestejä "Töissä pomo taas kehui vaikka mistä, en mä tajuu sitä ihmistä." "Joku mies kyyläsi kirjastossa tänään niin, että hyvä ettei silmät tippuneet päästä. Kai näytin sitten niin rumalta".

• ylös 1
  • alas 0

Kommentit (1)

Vierailija

rasittavaa.

Mutta vaarallisempi on koko ajan kehuja syytävä kaveri! Se ei ole aitoa. Jossain vaiheessa takki kääntyy, ja saat semmoset solvaukset että se on välit poikki.

Kaksi kertaa mulle on käynyt näin. Seuraavaa ylimaallisesti ylistäjää lähden karkuun saman tien. Kyseessä on julmetun epävarma ihminen, tai joku joka haluaa sinusta jotain, paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla