Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vuosi sitten mies viestitteli entiselle naiselleen jolloin olin raskaana

Kysyn vain.
02.02.2018 |

Vuosi sitte menin lukemaan miehen Facebook viestit ja löysin että hän oli silloin tällöin lähettänyt viestiä entiselle naiselleen. Minä olin tuolloin raskaana kyllähän Mä siitä hermostuin ja meni monta kuukautta mutta halusin vielä olla yhdessä meille oli tulossa lapsi ja mies on kotona hyvä perheen isä.
Mutta en ole päässyt siitä vieläkään yli ja mustasukkaisuus painaa suhdetta. Eilen kysyin mieheltä että Mä haluan nähdä monenko naisen numero sulla on puhelimessa ja mies sai siitä ihan hirveen raivarin. Toisaalta halusin todellisuudessa nähdä hänen reaktionsa koska tiedän että en saa edes hänen puhelimestaan katsoa kuvia ja joskus mies katsoo kuviansa ja tulen viereen niin puhelin sammuu heti. Että hän on niin tarkka siitä puhelimesta joka ruokkii lisää tätä minun epäluottamusta.
Ehkä ne viestit joita sillo vuosi sitte luin en vaan pysty unohtamaan. Esim mies kirjoitti minuun sattuu kun vaimoni sanoo minun olevan hyvä. (Sängyssä) Ex kirjoitti tiedän koska et rakasta häntä.niissä viesteissä puhuttiin että tehdään lapsi hetiku olemme yhdessä ex ei ole samassa kaupungissa joten tiedän että eivät ole nähneet toisiansa mutta kirjoittelu oli tuon sävyistä. Ja mieheni kommentti minä tulen todella nopeasti kun vain ajattelen sinua 🙁 Raskaana olevana nuo oli ihan kamalaa luettavaa. Nyt en tiedä pitäiskö vain yrittää olla yhdessä kaikesta huolimatta vai pitäisikö jättää hänet. Mutta Mä rakastan häntä ja hän on hyvä isä lapsellemme. Mutta Mä en pääse vanhasta muistista eroon

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hyvää päivää! Aikuistu!

Vierailija
2/5 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyi ihan klikata ketju auki, kun mietin otsikon perusteella, että oletko eksäni nykyinen nainen. Minun eksäni nainen oliaan vuosi sitten raskaana ja kyllä - olimme paljon tekemisissä eksäni kanssa. Kävimme välillä selkäsi takana syömässä, kahvilla ja kaljalla. Vietittelimme Facebookissa ja paljon muutakin. Koska eksäni matkustaa työkseen, hän on erityisen paljon yhteydessä minuun työmatkoiltaan. Silloin puhumme yleensä Skypessä. Sellainenkin hauska juttu on, että eksäni ei halua peukuttaa julkisia Facebook-päivityksiäni, vaan hän kommentoi niitä minulle yksityisviestillä. Miksiköhän on näin? Ei kai hänen nykyinen naisensa kyttää miestä? Eksäni mukaan lapsi ei ollut suunniteltu, vaikka molemmilla oli ikää jo yli 30 vuotta. Nauroimme molemmat asialle, sillä kyllähän jokainen tietää, että naiset hankkiutuvat raskaaksi yksipuolisella päätöksellä, jos niin haluavat. Minä en halunnut enkä halua lapsia. Sanoisin eksäni lapsihalun olleen aina kovin häilyvä. En olisi hänen kanssaan lasta hankkinut, vaikka olisin lapsen halunnut, sillä eksäni on juuri tuollainen kuin kuvasit. Hän varjelee omaa someaan, saa raivareita, jos hänen yksityisasioita urkitaan jne. Seurustelumme aikana eksä jäi minullekin kiinni kahvilakäynneistä vieraiden nättien naisten kanssa. Osa niistä naisista oli yhteisiä tuttujamme. En missään nimessä luottanut eksääni ja siksi lopulta päätinkin suhteen, kun kyllästyin siihen. Haluan kuitenkin tietyistä syistä pysyä eksäni kanssa ystävänä ja me olemmekin läheisiä ystäviä - tosin 100% luottamusta meillä ei kylläkään toisiimme ole. Eksäni on jutellut, että hän on työmatkoillaan käynyt yksinkin baareissa ja etsinyt niistä seuraa. Pidän hyvin todennäköisenä, että eksä kapsahtaa lähes kenen tahansa naisen kimppuun, jos tilaisuus tulee. Hän nyt vaan on sellainen. Minusta eksäni nainen saa ihan itseään syyttää siitä, minkälaiseen mieheen on haksahtanut jopa lapsen hankkimisen edestä. Turha pillittää siinä vaiheessa, kun k*kka on jo housuissa. Eksäni on kiinnostava ihminen ja meillä on tosi hauskoja muistoja seurusteluajoilta, mutta luojan kiitos en ole mistään asiasta eksästäni riippuvainen. On jänskää, kun eksä valittaa jotain nykyisen naisensa ominaisuuksia minulle. En niitä yleensä kommentoi, mutta mielessäni mietin, että nainen kyllä hankkii käytöksellään itselleen ongelmia. Hän ei varmaan vielä tajuakaan, millaisen miehen kanssa hän on kimpassa. Minusta on ihan hauska seurata tätä näytelmää etäältä. En aio lopettaa yhteydenpitoa eksääni, sillä saan tästä vissiin jotain nautintoa :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

helsinkiläinen oon kirjoitti:

Täytyi ihan klikata ketju auki, kun mietin otsikon perusteella, että oletko eksäni nykyinen nainen. Minun eksäni nainen oliaan vuosi sitten raskaana ja kyllä - olimme paljon tekemisissä eksäni kanssa. Kävimme välillä selkäsi takana syömässä, kahvilla ja kaljalla. Vietittelimme Facebookissa ja paljon muutakin. Koska eksäni matkustaa työkseen, hän on erityisen paljon yhteydessä minuun työmatkoiltaan. Silloin puhumme yleensä Skypessä. Sellainenkin hauska juttu on, että eksäni ei halua peukuttaa julkisia Facebook-päivityksiäni, vaan hän kommentoi niitä minulle yksityisviestillä. Miksiköhän on näin? Ei kai hänen nykyinen naisensa kyttää miestä? Eksäni mukaan lapsi ei ollut suunniteltu, vaikka molemmilla oli ikää jo yli 30 vuotta. Nauroimme molemmat asialle, sillä kyllähän jokainen tietää, että naiset hankkiutuvat raskaaksi yksipuolisella päätöksellä, jos niin haluavat. Minä en halunnut enkä halua lapsia. Sanoisin eksäni lapsihalun olleen aina kovin häilyvä. En olisi hänen kanssaan lasta hankkinut, vaikka olisin lapsen halunnut, sillä eksäni on juuri tuollainen kuin kuvasit. Hän varjelee omaa someaan, saa raivareita, jos hänen yksityisasioita urkitaan jne. Seurustelumme aikana eksä jäi minullekin kiinni kahvilakäynneistä vieraiden nättien naisten kanssa. Osa niistä naisista oli yhteisiä tuttujamme. En missään nimessä luottanut eksääni ja siksi lopulta päätinkin suhteen, kun kyllästyin siihen. Haluan kuitenkin tietyistä syistä pysyä eksäni kanssa ystävänä ja me olemmekin läheisiä ystäviä - tosin 100% luottamusta meillä ei kylläkään toisiimme ole. Eksäni on jutellut, että hän on työmatkoillaan käynyt yksinkin baareissa ja etsinyt niistä seuraa. Pidän hyvin todennäköisenä, että eksä kapsahtaa lähes kenen tahansa naisen kimppuun, jos tilaisuus tulee. Hän nyt vaan on sellainen. Minusta eksäni nainen saa ihan itseään syyttää siitä, minkälaiseen mieheen on haksahtanut jopa lapsen hankkimisen edestä. Turha pillittää siinä vaiheessa, kun k*kka on jo housuissa. Eksäni on kiinnostava ihminen ja meillä on tosi hauskoja muistoja seurusteluajoilta, mutta luojan kiitos en ole mistään asiasta eksästäni riippuvainen. On jänskää, kun eksä valittaa jotain nykyisen naisensa ominaisuuksia minulle. En niitä yleensä kommentoi, mutta mielessäni mietin, että nainen kyllä hankkii käytöksellään itselleen ongelmia. Hän ei varmaan vielä tajuakaan, millaisen miehen kanssa hän on kimpassa. Minusta on ihan hauska seurata tätä näytelmää etäältä. En aio lopettaa yhteydenpitoa eksääni, sillä saan tästä vissiin jotain nautintoa :-)

Huh! Onpa samanlainen tarina kun meikäläisellä, mutta eksäni ei ole helsinkiläinen. Itsekin tulin isäksi ehkäisyhuijauksen vuoksi ja siitä akka saa maksaa hidasta korvausta sellaisessa muodossa, ettei taida vielä tajutakaan... Ihmisellä täytyy olla oikeus omiin kavereihin ja ihmissuhteisiin. En todellakaan aio avovaimolleni paljastaa kaikkea yksityiselämääni. Asumme yhdessä ja hän hoitaa kersan sekä kodin, kun on niitä niin paljon halunnut. Minä teen uraani ja pidän hulta siitä, että vähintään toinen jalka pysyy koko ajan vapaana...

Vierailija
4/5 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei piilottele puhelintaan. Saan lukea ja katsoa jos haluan. En ole nähnyt tarvetta siihen. Kun mentiin naimisiin niin elämä on sen jälkeen ollut yhteinen ja samat päämäärät. Tottakai omat kaverit saa olla mutta ystävyys kavereiden kanssa sellaista ettei sitä toiselta tarvitse salata. 

Ei kannata aloittaa parisuhdetta jos kuitenkin haluaa elää sinkkuna. En yhtään ihmettele ap että olet voinut pahoin tuollaista viestittelyä nähdessäsi. Miehesi on täys paska joka pettää henkisesti sinua kuten myös vielä enemmän sitä jonka kanssa viestittelee. Valehtelee teille kummallekin. On outoa miten se kolmas osapuoli joka ei ole vakisuhteessa siihen mieheen kuvittelee aina jollakin tavalla olevansa " voittaja" tai niskan päällä vaikka oikeasti on vieläkin pahemmin emotionaalisesti hyväksikäytetty kuin se miehen puoliso.

Vierailija
5/5 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kyttää sitä miestäsi, vaan keskity omaan elämääsi! Eikö sulla ole omia kavereita? Jos ei ole, niin hanki sellaisia. Älä anna elämäsi kutista pelkän beibin ympärille tai seinien kaatua päälle. Mene ja harrasta! Ota beibi kainaloon ja painu vaikka kahvilaan.