Pelasta Vaasan kissatalo! 30 päivää aikaa kerätä 25000€?
Niin ihanaa kuin se olisikin, niin tarvittava 50000 ei tule todennäköisesti täyteen. Ihan realistisena tässä laskiskelen, sillä keräysaikaa on yhä 30 päivää ja se tarkoittaisi että joka päivä pitäisi saada kasaan noin 830 euroa. Tätä nykyä, hyvä jos parisataa päivässä potti lisääntyy. Keräyksien kohdalla tämä on yleistä, että alussa innokkaana osallistuvat juuri ne, joita asia koskettaa ja sitten hiipuu. Jos alkuperäinen tavoite haluttaisiin täyteen, niin jokaisen jo lahjottaneen pitäisi nyt helmikuussa lahjoittaa sama summa uudelleen! Mutta siihen ei monella enää taloudelliset resurssit riitä.
Kommentit (1614)
Vierailija kirjoitti:
Rahoitus pitäisi olla kunnossa
Kissat ovat terveinä
Aktiivit on terveenä
Ainoa, kenestä on huolta tietysti
Kis(s)akatsomo ei aina olla terveenä
Mutta ei sen väliä
Nyt huudetaan:
Ihanaa kissat, ihanaa(x3)
Tämä on ihanaa
Vaikka lompakolle tekee kipeää niin ei haittaa
Ihanaa kissat, ihanaa (x2)
Tämä on ihanaa
Mutta sitten pitää jo rauhoittua
Hellurei hellurei
Vääntö on hurjaa
Hellurei hellurei
Ja ei kun trollia seinälle
Hellurei hellurei
Mahtava meininki
Siinä on talo
Miksi et mesenoi?
Hellurei hellurei
Vääntö on hurjaa
Hellurei hellurei
Ja nyt lähtee
Hellurei hellurei
Ostakaa se talo
Siinä on talon paikka ja kissat siellä on!
Nyt huudetaan:
Ihanaa kissat, ihanaa...
Ja lisää kissakiljua moottoriin, av-mammat
Hellurei hellurei
Ja mesenaatti kaatuu
Hellurei hellurei
Ai, ai sentään kun oli ruma trolli
Siinä jos jollain on koira hihnassa
Se putoaa samantien
Hellurei hellurei
Ja nyt se tulee
Ja kyllä lähtee sellainen rahoitus
Että tyhjä- ei tulee!
Ja siellä lepää!
Nyt huudetaan:
Ihanaa kissat, ihanaa...
Se on siinä!
Siinä ei ehdi kissaa sanoa
Kun talo on jo Vaasassa
Puolustus pelataan
Kissakiljulle
Ja katsokaa tätä meteliä
Viikset liehuvat
Siellä vedetään jo keskikynsi kis(s)akatsomossa
Ja av-mammat on riisunut paidat päältään
Kenties osa ottaa jo kohta housujakin pois
Mutta sillä ei ole mitään väliä!
Nyt huudetaan:
Ihanaa kissat, ihanaa...
Ihanaa kissat, ihanaa...
Kiitoksia av-mammat
Kiitoksia kissat
Tämä oli uskomaton taistelu
Täällä meni jo usko
Minulle voi kaataa silakkaa ja kissanminttua päälle
Ei tällaisia mammoja täällä kannata pitää
Jotka eivät usko, että av-mamma
Av-mamma voi tällaista vielä tehdä
Se on siinä!
Siitä vähän kissakatsomo-fiilistä!
Vierailija kirjoitti:
Oho, pystytkö linkkaamaan toi faniryhmä jutun? Tai kopioi lopullinen pakettimäärä huomenna tänne :D
https://fi-fi.facebook.com/groups/vaasankissatalo.ryhma/?ref=group_head…
Tota pääsee lukemaan vaikkei ole kirjautunutkaan, mutta kaikkia kommentteja ei näe kuin jäsenet. Toisinaan mun tietokone päättää, ettei sittenkään ja toisinaan taas pääsee.
Vierailija kirjoitti:
Onko ne T-paidat samoja kun kissatalon shopissa? Vai ootteko suunnitellut uusia? :)
Paidat tulee olemaan mustia t-paitoja, joissa on valkoisella kissatalon logo. Eli todella siistit paidat pyritään tekemään sekä miesten että naisten makuun. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho, pystytkö linkkaamaan toi faniryhmä jutun? Tai kopioi lopullinen pakettimäärä huomenna tänne :D
https://fi-fi.facebook.com/groups/vaasankissatalo.ryhma/?ref=group_head…
Tota pääsee lukemaan vaikkei ole kirjautunutkaan, mutta kaikkia kommentteja ei näe kuin jäsenet. Toisinaan mun tietokone päättää, ettei sittenkään ja toisinaan taas pääsee.
(luen tota joskus töissä Ruokisella tietty ja pyhimyshymiö ilman kirjautumista)
Musta ois mielenkiintoista nähdä koko kamppanja-ajan päivittäinen rahoitussumma ja mesenoijat ja sit just paljonko mitäkin pakettia on ostettu!
Koska tilastot on kivoja.
Muistakaa jakaa aktiivisesti vielä Facebookissa ja linkatkaa kavereillenne. Ei luovuteta vielä, 80 000 € on aivan lähellä.
Mun mielestä paketit olivat kivoja! Hyvä kun löytyy vaihtoehtoja joka ei maksaa kissatalolle mitään, niinkuin kissan nimeäminen :D Kahvikin on halpa ja mukavaa juttu.
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa jakaa aktiivisesti vielä Facebookissa ja linkatkaa kavereillenne. Ei luovuteta vielä, 80 000 € on aivan lähellä.
Just kävin taas nostelemassa! :) Suosittelen, että muutkin käy!
Vierailija kirjoitti:
Musta ois mielenkiintoista nähdä koko kamppanja-ajan päivittäinen rahoitussumma ja mesenoijat ja sit just paljonko mitäkin pakettia on ostettu!
Koska tilastot on kivoja.
Niitäkin on tuolla ryhmässä julkaistu aika ajoin, huomenna julkaistaan sinne sit juurikin sellainen, missä näkyy ihan kaikki (päivittäiset mesenointisummat ja mesenaattien määrät, päivän keskiarvo ja ostettujen pakettien määrä) :)
Oli pakko omaa kamppista tukee heti 300€:lla, niin nyt ei enää opiskelijan budjetti anna myöten. Pienellä on kuitenkin suuri merkitys ja jos tietää ton toiminnan ja talon tietää myös, että jokainen euro menee suoraan kissoille eikä mihinkään muuhun. Tehdään siis se ihme, että huomenna aamusta tuolla komeilee kaunis 80 000€, se ei ole mahdoton!
Hyvä tahti päällä! Yritetään pistää mesenaatin linkki joka sivulle, jotta uudet rahoittajat pääsevät helposti hommiin.
Mistä nuo myytävät tuotteet on peräisin ja kuka ne rahoittaa? Miksei kalenteria myydä nettisivuilla?
Tää on kyllä niin onnistunut tempaus! Odotukset mulla ei ollut kyllä korkealla, kun kissoja ei täälläpäin hirveästi arvosteta. Ehkä tämän kampanjan myötä se arvostus nousee. Mä pelkäsin, ettei edes minimitavoite täyty. Lahjoitin kuitenkin jo heti kampanjan alkumetreillä. Mutta onneks mä oonki pessimisti, mä en pety ikinä! ;) Nyt vielä pari tuntia tykitetään av ja muut palstat ja facebookin ryhmät. Kaikki mukaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ne T-paidat samoja kun kissatalon shopissa? Vai ootteko suunnitellut uusia? :)
Paidat tulee olemaan mustia t-paitoja, joissa on valkoisella kissatalon logo. Eli todella siistit paidat pyritään tekemään sekä miesten että naisten makuun. :)
👍🏻
Musta on suosikkivärini =) Varmasti tuun käyttämään!
Tuleeko paitoja sit myöhemmin myyntiin kanssa?