Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelasta Vaasan kissatalo! 30 päivää aikaa kerätä 25000€?

Vierailija
02.02.2018 |

Niin ihanaa kuin se olisikin, niin tarvittava 50000 ei tule todennäköisesti täyteen. Ihan realistisena tässä laskiskelen, sillä keräysaikaa on yhä 30 päivää ja se tarkoittaisi että joka päivä pitäisi saada kasaan noin 830 euroa. Tätä nykyä, hyvä jos parisataa päivässä potti lisääntyy. Keräyksien kohdalla tämä on yleistä, että alussa innokkaana osallistuvat juuri ne, joita asia koskettaa ja sitten hiipuu. Jos alkuperäinen tavoite haluttaisiin täyteen, niin jokaisen jo lahjottaneen pitäisi nyt helmikuussa lahjoittaa sama summa uudelleen! Mutta siihen ei monella enää taloudelliset resurssit riitä.

Kommentit (1614)

Vierailija
1421/1614 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sieltä se tuli 78 rikki! Vieläkö menee 79!

Vierailija
1422/1614 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pentulive!!!? 😺 Jeeee, kelpaa sekin!

Ymmärrän ettei monet haluu olla kameran edessä (en mäkään!) mutta hyvin se YLEn uutis pättkä meni ja aina löytyy niitä poikkeuksia.

Katsoin ennen tota Hustonin eläinpoliisi sarja vaikka olikin tosi surullista.. Olis kiva jos kotimainen sarja eläinkodeista tehtäis. Ihmiset näkis niitten työ ja ymmärtäis ehkä hoitaa omi lemikkejä paremmin.

Se on kyl ihana ohjelma, erittäin opettava. Ongelma kissatalon kaa on vaan se, et a) se ei olis kovinkaan monipuolinen kun ottavat vaan kissoja ja b) kun on vapaaehtoisjärjestö niin työ on vähän sen mukaista. Jos tuollaista lähtis kunnolla tekemään on oltava ns. päiväduuni jossa reissataan pitkin maita ja manttuja apua tarvitsevien eläinten perässä. Mut esim. Facebook-livelähetykset esim. loukuttamisen yhteydessä ei olis ollenkaan huonompi idea. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1423/1614 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sieltä se tuli 78 rikki! Vieläkö menee 79!

Sorry väärä hälytys, summa näytti mulle välillä 78, mutta joku sekoilu vai sekoilinko minä. Nyt on liika kilju (punainen god morning -mehu) saanut pään sekaisin.

Vierailija
1424/1614 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 tuntia jäljellä! :D

Valvooko kaikki aktiivit loppuun asti?

Vierailija
1425/1614 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko tänään on tullut rahaa?

Vierailija
1426/1614 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aamulla ensimmäisen viestin kirjoittamisen aikaan sen viestin mukaan (kaivelin tämän, vähänkö mulla on tekemisen 'puute) on ollut tonnia vaille 75 tuhatta, nyt summa on 77930, eli nelisen tonnia! No se 78 tuhatta menee joka tapauksessa vielä rikki.

Vierailija
1427/1614 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

3 tuntia jäljellä! :D

Valvooko kaikki aktiivit loppuun asti?

Tarkoitatko talon aktiiveja, av:n aktiiveja vai tämän ketjun aktiiveja. Itse kuulun viimeisimpään ryhmään. En mä varmaan puolille öin valvo, mutta teen tässä koneella yhtä harrastusjuttua niin samalla seuraan tilannetta vielä tunnin tai pari.

Vierailija
1428/1614 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos sinulle ap kun vinkkasit! Ehdin lahjoittaa vielä näin viime hetkillä

Vierailija
1429/1614 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelma kissatalon kaa on vaan se, et a) se ei olis kovinkaan monipuolinen kun ottavat vaan kissoja ja b) kun on vapaaehtoisjärjestö niin työ on vähän sen mukaista. Jos tuollaista lähtis kunnolla tekemään on oltava ns. päiväduuni jossa reissataan pitkin maita ja manttuja apua tarvitsevien eläinten perässä. Mut esim. Facebook-livelähetykset esim. loukuttamisen yhteydessä ei olis ollenkaan huonompi idea. :)

Tommosis ohjelimis pitäis olla ENEMÄN kissoja! 😸 mutta joo. Kaikki eläin yhdistykset vois olla mukana.

Facebookis tai omilla kotisivuilla joku pätkä olis mahtava alku! 😃

Vierailija
1430/1614 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun ootte olleet ihanan aktiivisia täällä ja uusia mesenaattejakin on tullut :)Olin pari kolme tuntia pois kissakatsomosta, nyt seuraan loppuillan tätä! Pitäisköhän munkin vielä laittaa jotain, edes se 10€ ;) No kerta kiellon päälle ja pistetään menemään!

Vierailija
1431/1614 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

78 ihan just täynnä!

Vierailija
1432/1614 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta niissä jenkkien uusimissa eläinpoliisiohjelmissa on tosi vähän kissoja, mutta tässä Arizonan sarjassa, jota mainostettiin uutena kautena, mut näyttäisi olevan kuitenkin alkupuolen kausia, on ollut kissoja enemmän kuin näissä uudemmissa mitä on näytetty. Mua kyllä kouraisee, kun usein pentujen emoa ei edes yritetä etsiä tai jos emo näkyykin, todetaan et liian vaikea ottaa kiinni ja jätetään. Vaasan kissatalo mun mielestä ottaa emotkin, jos ne vaan jostain löytää, vaikka sitten olisivat aika villejäkin. Kun se tuttiruokinta ei koskaan korvaa emoa ja sitä, et emo opettaa olemaan kissa. Lisäksi se emo tekee kohta uuden poikueen.

Vierailija
1433/1614 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heräsin noin klo 10 ja silloin oli tasa 74000€!

Vierailija
1434/1614 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se 78 ei oo täynnä ennen 23, niin ehkä mun pitää vielä rykäistä pari kymppiä. (älkää kertoko mun miehelle).

Vierailija
1435/1614 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kun ootte olleet ihanan aktiivisia täällä ja uusia mesenaattejakin on tullut :)Olin pari kolme tuntia pois kissakatsomosta, nyt seuraan loppuillan tätä! Pitäisköhän munkin vielä laittaa jotain, edes se 10€ ;) No kerta kiellon päälle ja pistetään menemään!

Hyvä! Mäkin meen heittämään 20€ lissää vaikka onkin lahjoittanut 4 tai 5 kertaa jo aikaisemmin 😅

Vierailija
1436/1614 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä! Mäkin meen heittämään 20€ lissää vaikka onkin lahjoittanut 4 tai 5 kertaa jo aikaisemmin 😅

Sulle pitää jo ostaa oma täytekakku...

Vierailija
1437/1614 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesittehän palstailijat, jotka tänne ketjuun eksytette, että pienin summa on 10 € jolla voitte auttaa.

https://mesenaatti.me/campaign/?id=791#single/view

Vierailija
1438/1614 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vitonen vielä ja summa on 78-alkuinen, mahtava tositv tämä, ihan paras!

No nyt se tuli oikeestikin!

Vierailija
1439/1614 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjoitatte tärkeän asian puolesta. Olen niin onnellinen että kissatalo sai näinkin huikean summan kerättyä. Kiitos jokaiselle lahjoittajille <3

Vierailija
1440/1614 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja site mesenaattien summa nousee vielä 1600, eikö!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi