Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelasta Vaasan kissatalo! 30 päivää aikaa kerätä 25000€?

Vierailija
02.02.2018 |

Niin ihanaa kuin se olisikin, niin tarvittava 50000 ei tule todennäköisesti täyteen. Ihan realistisena tässä laskiskelen, sillä keräysaikaa on yhä 30 päivää ja se tarkoittaisi että joka päivä pitäisi saada kasaan noin 830 euroa. Tätä nykyä, hyvä jos parisataa päivässä potti lisääntyy. Keräyksien kohdalla tämä on yleistä, että alussa innokkaana osallistuvat juuri ne, joita asia koskettaa ja sitten hiipuu. Jos alkuperäinen tavoite haluttaisiin täyteen, niin jokaisen jo lahjottaneen pitäisi nyt helmikuussa lahjoittaa sama summa uudelleen! Mutta siihen ei monella enää taloudelliset resurssit riitä.

Kommentit (1614)

Vierailija
1441/1614 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lahjoitatte tärkeän asian puolesta. Olen niin onnellinen että kissatalo sai näinkin huikean summan kerättyä. Kiitos jokaiselle lahjoittajille <3

Rahoitatte, ystäväiseni, kiitos jokaiselle rahoittajalle, sekä että kissatalo sai näin huikean summan rahoitusta!

Vierailija
1442/1614 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon vielä että 80 tonnia tulee täyteen viimeisen tunnin aikana 😺

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1443/1614 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipäs mennä kakkossivulle, kurnau.

Vierailija
1444/1614 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan uteilijana vaan, toi ”vielä jäljellä” montako kpl jokaista paketti on pistetty? Niitä kaikkia on ”vielä jäljellä”. hieman harmi jos emme saa yhtäkään niitä loppuun myyty ;)

Vierailija
1445/1614 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

78 000 kasassa! Jesh!

Vierailija
1446/1614 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisikihan vielä 79 000€?

Vierailija
1447/1614 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan uteilijana vaan, toi ”vielä jäljellä” montako kpl jokaista paketti on pistetty? Niitä kaikkia on ”vielä jäljellä”. hieman harmi jos emme saa yhtäkään niitä loppuun myyty ;)

Mä arvaan, jos nuori kampanjan vetäjä ei tähän aikaan ehdi paikalle. Tässä varmaan nuo pakettien ylärajat on kohtalaisen isoja kaikki, kun vastikkeet on sangen helppo toteuttaa ja paidatkin tilataan sitten kun tiedetään paljonko tarvitaan. Mesenaatissa on varmaan ne rajat siksi, että joissakin tapauksissa vastikkeet voi olla jo valmiina ja siksi määrät on rajoitettu. Tässä kampanjassa ei rajoituksia tarvita, kun mainostilaa voi myydä aika paljon, paitsi niihin kampanjaesitteisiin ja kahvia nyt voi keittää vaikka miten paljon sekä kissat eivät rajotia kehräyksiään, ne jotka suvaitsevat kehrätä. Mut jos jossain kampanjassa luvataan joku tuote, mikä on jo valmiina, sitten rajoituksiakin tarvitaan.

Vierailija
1448/1614 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin mennääs laittaan lisää rahaa kissoille! Mä meen nyt mesenaattisivulle! ;) Siis apua onko joku oikeesti mesenoinut 4-5 kertaa?? Oot mun idoli! Mäkin mesenoisin enemmän, mutta oon opiskelija. Eiköhän multa nyt vielä 10e liikene.

Vierailija
1449/1614 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt huima loppukiri päälle ja yllätetään kaikki 80 000 € loppusummalla 😻

Vierailija
1450/1614 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti huomisen avoimissa kissat jaksavat kehrätä kaksi ja puoli tuntia putkeen, ainakin vuorotellen! Osa kyllä sähisee, mutta ei sellaisia ole monta ollut.

Vierailija
1451/1614 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on minunkin pakko laittaa rahaa! :)

Vierailija
1452/1614 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1600 mesenaattia!

Vierailija
1453/1614 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noniin mennääs laittaan lisää rahaa kissoille! Mä meen nyt mesenaattisivulle! ;) Siis apua onko joku oikeesti mesenoinut 4-5 kertaa?? Oot mun idoli! Mäkin mesenoisin enemmän, mutta oon opiskelija. Eiköhän multa nyt vielä 10e liikene.

10e laitettu :) Tehkääpäs perässä ;)

Vierailija
1454/1614 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomennako saa kahvit kissatalolla :) t. mesenaatti

Vierailija
1455/1614 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, 5 kertaa 10€ on sama kuin 1 kertaa 50€ :)

Vierailija
1456/1614 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kissatalon faniryhmässä on julkaistu pari kertaa ympyrädiagrammi, josta näkee menneiden pakettien määrän. Varmasti tulee tämänkin jälkeen sellainen "viimeinen versio". Yhtään ei kuitenkaan juu loppuun myydä, sillä kaikkia paketteja on rajattomasti - kissoja tulee joka vuosi, t-paidat ja tuotepaketti-tuotteet tilataan vasta kampanjan lopussa jne. jne. Ymmärrän kyllä ideasi, mutta eiköhän tässä olla jo todistettu useaan otteeseen, että kyllähän näitä on mennyt ja paljon! <3

Vierailija
1457/1614 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ne T-paidat samoja kun kissatalon shopissa? Vai ootteko suunnitellut uusia? :)

Vierailija
1458/1614 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 h 25 min aikaa jäljellä, enää 1650 € puuttuu et on 80 000€. Eiköhän vielä yhdessä kiritä summa täyteen! Yhdessä pystymme siihen. 🙂

Vierailija
1459/1614 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä arvaan, jos nuori kampanjan vetäjä ei tähän aikaan ehdi paikalle. Tässä varmaan nuo pakettien ylärajat on kohtalaisen isoja kaikki, kun vastikkeet on sangen helppo toteuttaa ja paidatkin tilataan sitten kun tiedetään paljonko tarvitaan. Mesenaatissa on varmaan ne rajat siksi, että joissakin tapauksissa vastikkeet voi olla jo valmiina ja siksi määrät on rajoitettu. Tässä kampanjassa ei rajoituksia tarvita, kun mainostilaa voi myydä aika paljon, paitsi niihin kampanjaesitteisiin ja kahvia nyt voi keittää vaikka miten paljon sekä kissat eivät rajotia kehräyksiään, ne jotka suvaitsevat kehrätä. Mut jos jossain kampanjassa luvataan joku tuote, mikä on jo valmiina, sitten rajoituksiakin tarvitaan.

Täällä minä muiden mukana pitämässä kissakatsomoa yllä! ;) Joo juurikin näin, ettei haluttu rajoittaa kenenkään mahdollisuutta rahoittaa juuri sillä summalla, jonka kokee itselleen parhaaksi. Lisäksi täytyy myöntää, että olin sen verran laiska, etten halunnut alkaa a) laskeskelemaan myytävien pakettien määriä ja b) tekemään useita saman hintaisia paketteja eri tuotteilla. Pahoittelen :D

Vierailija
1460/1614 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis 2 h 15 min, kissakilju menny päähän 🍾

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän