Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pelasta Vaasan kissatalo! 30 päivää aikaa kerätä 25000€?

Vierailija
02.02.2018 |

Niin ihanaa kuin se olisikin, niin tarvittava 50000 ei tule todennäköisesti täyteen. Ihan realistisena tässä laskiskelen, sillä keräysaikaa on yhä 30 päivää ja se tarkoittaisi että joka päivä pitäisi saada kasaan noin 830 euroa. Tätä nykyä, hyvä jos parisataa päivässä potti lisääntyy. Keräyksien kohdalla tämä on yleistä, että alussa innokkaana osallistuvat juuri ne, joita asia koskettaa ja sitten hiipuu. Jos alkuperäinen tavoite haluttaisiin täyteen, niin jokaisen jo lahjottaneen pitäisi nyt helmikuussa lahjoittaa sama summa uudelleen! Mutta siihen ei monella enää taloudelliset resurssit riitä.

Kommentit (1614)

Vierailija
1481/1614 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oottehan tänä iltana vielä vinkanneet tästä kissarakkaille kavereillekin?

Vierailija
1482/1614 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vielä linkkiä jakoon watsapp ryhmillenekin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1483/1614 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

78500

Ihan 80 asti ei ehditä???

Vierailija
1484/1614 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enää vajaa 2 h ja 1500 €!!! Kiitos kaikille, jotka olette osallistuneet ja vielä osallistutte! 😻😻😻

Vierailija
1485/1614 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä nuo myytävät tuotteet on peräisin ja kuka ne rahoittaa? Miksei kalenteria myydä nettisivuilla?

Arvaus, että kalenteri on kausituote, joka myydään yleensä loppuun.

Tuotteista tiedän, kun olen ihan itse suoraan kysynyt - tää toimii muuten aina, heillä ei ole mitään salattavaa jos ei koska jotain ihmisten yksityisasioita. Niitä on tilattu ja rahat tilattuihin tuotteisiin saadaan tietty myyjäisistä ja noiden tuotteiden jälleenmyynnistä. Lisäksi myytäviä tuotteita tulee lahjoituksena. Ei noita ole mitään suurta varastoa, vaan määrät ovat kohtalaisen pieniä ja kun kysyin, että paljonko niitä myydään netin kautta, niin kuulemma ihan vain yksittäiskappaleita. Myyjäisissä niistä valtaosa menee. Kangaskassit on kuulemma tehty talolle tuoduista vanhoista vaatteista ja niistä on maksettu jollekin ompelijalle työn hinta ja ne jokainen on ainutlaatuisia, nuo farkkukankaiset siis.

Vierailija
1486/1614 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

78500

Yhdessä pystymme siihen, nyt huikea lopputsemppi päälle. Onhan kumppaninnekin jo lahjoittaneet? Voittehan lahjoo kumppania lahjoittamaan vielä? Nyt mirrit kuumiks. Joo, toi oli huono vitsi.

Vierailija
1487/1614 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku rahoissaan oleva kissakatsomofani voisi laittaa satasen ketjun 100. sivun kunniaksi 😸

Vierailija
1488/1614 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon mä sanonut kavereille joilla on kissa/kissoja, ei kuulemma oo rahaa - on yleisin vastaus .. :(

Vierailija
1490/1614 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku rahoissaan oleva kissakatsomofani voisi laittaa satasen ketjun 100. sivun kunniaksi 😸

Kannatan! Kuka laittaa? ;) Saat kymmenen pistettä ja papukaija(eiku kissa)merkin :D

Vierailija
1491/1614 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

78500

Yhdessä pystymme siihen, nyt huikea lopputsemppi päälle. Onhan kumppaninnekin jo lahjoittaneet? Voittehan lahjoo kumppania lahjoittamaan vielä? Nyt mirrit kuumiks. Joo, toi oli huono vitsi.

On mun kissarakas mies lahjoittanut.. Harmi kun tulee töistä kotiin vasta kahdentoista jälkeen :o Ehkä mun pitää lahjoittaa senkin puolesta uudestaan xD

Vierailija
1492/1614 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies sanoo, että sä kannat sinne myyjäisiin jo tarpeeks rahaa...eikä mun tilillä nyt oikein enää oo. Mut seuraaviin myyjäisiin kannan taas rahaa. Vaikken mä sieltä paljoo osta vaan kahvit ja syötävää yleensä.

Vierailija
1493/1614 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

78500

On mun kissarakas mies lahjoittanut.. Harmi kun tulee töistä kotiin vasta kahdentoista jälkeen :o Ehkä mun pitää lahjoittaa senkin puolesta uudestaan xD

Siis omalta tililtä. Ettei tuu mitään väärinkäsityksiä :'D Tainnu kissakilju kolahtaa päähän

Vierailija
1494/1614 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksaa vielä :)

Vierailija
1495/1614 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies sanoo, että sä kannat sinne myyjäisiin jo tarpeeks rahaa...eikä mun tilillä nyt oikein enää oo. Mut seuraaviin myyjäisiin kannan taas rahaa. Vaikken mä sieltä paljoo osta vaan kahvit ja syötävää yleensä.

Ei pidä vähätellä, myös sillä kahvin ostolla mahdollistetaan jollekin kissalle katto pään päälle ja lämmin peti. :) Eikös tästä olla jo huomattu, että suurin puro on tullut pienistä summista? :)

Vierailija
1496/1614 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää katsomo menee kiinni tuntia ennen kampanjaa, ihan tylsää! Olis pitänyt pyytää lisäaikaa tämän kunniaksi, kun tämä on kaikkien keskustelupalstojen hyvähenkisin ketju ikinä. Yhteisöllisyyttä on Suomessa sittenkin.

Vierailija
1497/1614 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivitettyjä tuo summa reaaliajassa?

Vierailija
1498/1614 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1470 euroa puuttuu 80 tonnista! We can do it! 💪

Vierailija
1499/1614 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Summa päivittyy ehkä 5s viiveellä, eli kyllä se pitää paikkansa.

Vierailija
1500/1614 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistakaa jakaa aktiivisesti vielä Facebookissa ja linkatkaa kavereillenne. Ei luovuteta vielä, 80 000 € on aivan lähellä.

Jos ette jaa, niin käykää vaan kommentoimassa jonkun toisen päivitystä. Se kommentointi nostaa sen ylimmäksi. Päivityksiä löydät kun menet johonkin ryhmään esim. Kissaihmiset, ylhäällä on hakukenttä (suurennuslasin kuvan vieressä), klikkaat siitä ja kirjoitat siihen riville vaasan kissatalo tai pelkkä kissatalo. Siitä vaan valikoimaan, että mihin kommentoit. Kiitos! :)