Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelasta Vaasan kissatalo! 30 päivää aikaa kerätä 25000€?

Vierailija
02.02.2018 |

Niin ihanaa kuin se olisikin, niin tarvittava 50000 ei tule todennäköisesti täyteen. Ihan realistisena tässä laskiskelen, sillä keräysaikaa on yhä 30 päivää ja se tarkoittaisi että joka päivä pitäisi saada kasaan noin 830 euroa. Tätä nykyä, hyvä jos parisataa päivässä potti lisääntyy. Keräyksien kohdalla tämä on yleistä, että alussa innokkaana osallistuvat juuri ne, joita asia koskettaa ja sitten hiipuu. Jos alkuperäinen tavoite haluttaisiin täyteen, niin jokaisen jo lahjottaneen pitäisi nyt helmikuussa lahjoittaa sama summa uudelleen! Mutta siihen ei monella enää taloudelliset resurssit riitä.

Kommentit (1614)

Vierailija
1381/1614 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa tulee vielä ainakin 50e kunhan pääsen koneen ääreen!

Vierailija
1382/1614 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Multa tulee vielä ainakin 50e kunhan pääsen koneen ääreen!

Jes, sit tulee ainakin se 77t täyteen. Mä laitan itse vielä sen kympin jos ei kukaan muu laita, vaikka mäki oon jo vähän ylittänyt alkuperäisen budjettini. Mut tää on sen arvoista. (Ukolle sanoin laittaneeni 35 euroa, onneks se ei pääse mun tiliä katsomaan!).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1383/1614 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleekohan vielä tänään 78 000 täyteen?

Vierailija
1384/1614 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleekohan vielä tänään 78 000 täyteen?

En tiä mut 77 tuhatta on 15 euroo vaille! Se täyttyy varmasti, jos ei mesenaatti tai kaikki pankit kaadu.

Vierailija
1385/1614 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei päästetä tätä etusivulta ennen kuin palsta "sulkeutuu" tuntia ennen kampanjan päättymistä. Op ei taida sallia maksamista yöaikaan, mut en muista kelloaikoja.

Vierailija
1386/1614 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt 77 000 €! Hienoa!!! Kissat kiittää.😻😻😻 Vielä loppukiri, kukkarojen pohjia kaiveleen.

Vierailija
1387/1614 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av:n voima on todistettu! Täällä viinituhnuissani kulutan aikaa ja ketjun myötä kävin lahjoittamassa 50€. En ole netissä tähän asiaan muualla törmännyt, vaikka on ilmeisesti ollut esillä joissain medioissa. Voihan khisssa!

Vierailija
1388/1614 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää kamppanja kyllä kannustaa jatkamaan eläinsuojeluyhdistystoimintaa tahollaan, kun näkee, että ihan oikeasti jotain voi tehdä ja tapahtua. Ehkä on toivoa, että joku kaunis päivä uusi kissatalo jää lähes tarpeettomaksi?

Niinpä! Muistakaa tukea myös oman paikkakuntanne/lähialueenne eläinsuojeluyhdistyksiä <3

Mistä päin ootte, jotka ootte seuraamas/keskustelemas täällä? Mä oon Vaasasta.

Pipsalla näköjään uusi yritys kodittomien kissojen hyväksi. Ei liity Vaasan Kissataloon, mutta lupaa lahjoittaa vuoden kissanruuat jonnekin mikäli voittaa jonkun kuvakilpailun. https://www.instagram.com/p/Bf0wAhMAXK6

Vierailija
1389/1614 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei päästetä tätä etusivulta ennen kuin palsta "sulkeutuu" tuntia ennen kampanjan päättymistä. Op ei taida sallia maksamista yöaikaan, mut en muista kelloaikoja.

Miksi ei sallisi?

Vierailija
1390/1614 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei sallisi?

Mullon mielikuva, et kerran yritin maksaa laskua ennen kuutta aamulla ja silloin tuli, et maksaminen ei ole mahdollista. Mutta se saattoi kyllä olla joku tilapäinenkin juttu.

Vierailija
1392/1614 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Av:n voima on todistettu! Täällä viinituhnuissani kulutan aikaa ja ketjun myötä kävin lahjoittamassa 50€. En ole netissä tähän asiaan muualla törmännyt, vaikka on ilmeisesti ollut esillä joissain medioissa. Voihan khisssa!

Voi kiitos! 🙂

Vierailija
1393/1614 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt jo 77 255 €, eiköhän päästä vielä 78 000 €

Vierailija
1394/1614 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää kamppanja kyllä kannustaa jatkamaan eläinsuojeluyhdistystoimintaa tahollaan, kun näkee, että ihan oikeasti jotain voi tehdä ja tapahtua. Ehkä on toivoa, että joku kaunis päivä uusi kissatalo jää lähes tarpeettomaksi?

Niinpä! Muistakaa tukea myös oman paikkakuntanne/lähialueenne eläinsuojeluyhdistyksiä <3

Mistä päin ootte, jotka ootte seuraamas/keskustelemas täällä? Mä oon Vaasasta.

Pipsalla näköjään uusi yritys kodittomien kissojen hyväksi. Ei liity Vaasan Kissataloon, mutta lupaa lahjoittaa vuoden kissanruuat jonnekin mikäli voittaa jonkun kuvakilpailun. https://www.instagram.com/p/Bf0wAhMAXK6

Tässä kisassa aika moni on luvannut safkat esylle jos voittaa :)

Vierailija
1395/1614 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppista heijaa!

Vierailija
1396/1614 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei tällä hetkellä ole varaa lahjoittaa, mutta laitan myöhemmin kissanruokaa nettikaupan kautta, sieltä kun saa toimitusosoitteen laitettua toiseksi, niin vievät suoraan sitten sinne. Ei tartte täältä Helsingistä lähtee roudaamaan :)

Kiva, ettei lainakulut nouse kovin suuriksi ja rahaa riittää sitten muuhunkin.

Ja bonarina tietty, että kissoja on adoptoitu, sekin vähentää heidän kulujaan eikä muuttaminen ole niin hankalaa, jos on vähemmän eläimiä siinä tohinassa.

Mielestäni Kissatalon somevastaavat ovat myös onnistuneet tehtävässään hyvin, joillain sivuilla ei päivitetä tarpeeksi tai sitten joillain päivitellään liian tiuhaan tahtiin.

Jos Vaasan seudulla  on remonttifirmoja, niin voisivat hyväntekeväisyytenä sitten lahjoittaa osaamistaan, kun talo löytyy :)

Vierailija
1397/1614 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei päästetä tipahtavan keskustelua

Vierailija
1398/1614 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisi tuntia aikaa osallistua kampanjaan! Loppukiri vielä :)

Vierailija
1399/1614 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 h

Vierailija
1400/1614 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä jaksaa vähän :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi