Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelasta Vaasan kissatalo! 30 päivää aikaa kerätä 25000€?

Vierailija
02.02.2018 |

Niin ihanaa kuin se olisikin, niin tarvittava 50000 ei tule todennäköisesti täyteen. Ihan realistisena tässä laskiskelen, sillä keräysaikaa on yhä 30 päivää ja se tarkoittaisi että joka päivä pitäisi saada kasaan noin 830 euroa. Tätä nykyä, hyvä jos parisataa päivässä potti lisääntyy. Keräyksien kohdalla tämä on yleistä, että alussa innokkaana osallistuvat juuri ne, joita asia koskettaa ja sitten hiipuu. Jos alkuperäinen tavoite haluttaisiin täyteen, niin jokaisen jo lahjottaneen pitäisi nyt helmikuussa lahjoittaa sama summa uudelleen! Mutta siihen ei monella enää taloudelliset resurssit riitä.

Kommentit (1614)

Vierailija
1341/1614 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää kamppanja kyllä kannustaa jatkamaan eläinsuojeluyhdistystoimintaa tahollaan, kun näkee, että ihan oikeasti jotain voi tehdä ja tapahtua. Ehkä on toivoa, että joku kaunis päivä uusi kissatalo jää lähes tarpeettomaksi?

Niinpä! Muistakaa tukea myös oman paikkakuntanne/lähialueenne eläinsuojeluyhdistyksiä <3

Mistä päin ootte, jotka ootte seuraamas/keskustelemas täällä? Mä oon Vaasasta.

Helsingistä. Aluksi mietinkin törpösti, että miksi tukisin "noin kaukana" olevaa kissataloa kun täällä on omakin yhdistys, mutta kyllähän kaikkien alueiden kodittomat kissat ovat ihan yhteinen ongelma. Hesyä olen tukenut myös tavaralahjoituksilla ja viemällä tavaraa Hesyn kirppikselle.

Toivon että tämä kamppanja aiheuttaa edes jonkinlaisen ilmapiirin muutoksen, ja kissa nähtäisiin arvokkaana lemmikkinä, eikä vain kertakäyttötavarana.

Vierailija
1342/1614 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää kamppanja kyllä kannustaa jatkamaan eläinsuojeluyhdistystoimintaa tahollaan, kun näkee, että ihan oikeasti jotain voi tehdä ja tapahtua. Ehkä on toivoa, että joku kaunis päivä uusi kissatalo jää lähes tarpeettomaksi?

Niinpä! Muistakaa tukea myös oman paikkakuntanne/lähialueenne eläinsuojeluyhdistyksiä <3

Helsingistä. Aluksi mietinkin törpösti, että miksi tukisin "noin kaukana" olevaa kissataloa kun täällä on omakin yhdistys, mutta kyllähän kaikkien alueiden kodittomat kissat ovat ihan yhteinen ongelma. Hesyä olen tukenut myös tavaralahjoituksilla ja viemällä tavaraa Hesyn kirppikselle.

Toivon että tämä kamppanja aiheuttaa edes jonkinlaisen ilmapiirin muutoksen, ja kissa nähtäisiin arvokkaana lemmikkinä, eikä vain kertakäyttötavarana.

Nimenomaan, Kissatalo ja aktiivit ovat ihania, mutta kyllä joka kissa ansaitsee oman kodin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1343/1614 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jyväskylän seudulta. Olen asunut muutama vuosi sitten lyhyen aikaa Vaasassa ja harmitti silloin todella, etten ehtinyt käydä auttelemassa kissatalolla. Onneksi sain nyt hyvitettyä mesenoimalla uutta taloa :)

Vierailija
1344/1614 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei luovuteta vielä, kiri kiri. Kohta kasassa 75 500 €

Vierailija
1345/1614 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä linkki?

Vierailija
1346/1614 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
1347/1614 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joensuusta. Tuen aina paikallistakin yhdistystä, mutta tarpeen mukaan aina muitakin. Nyt oli tarve Vaasassa :)

Vierailija
1348/1614 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyväskylästä olen ja kahdesti olen mesenoinut kissataloa, ensimmäisen kerran silloin, kun tämä keskustelu aloitettiin ja toisen kerran tänään.

Vierailija
1349/1614 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://mesenaatti.me/campaign/?id=791#single/view

Kiitos, kävin mesenoimassa.

Vierailija
1350/1614 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hämeestä olen ja kyllä koskettaa kaikkien eläinten hätä sijainnista riippumatta. Mahdollisuuksien mukaan auttelen ja raha on helppo keino auttaa, varsinkin kauempaa käsin. 

Vierailija
1351/1614 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa ^^ :)

Vierailija
1352/1614 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se kissakilju jo noussut päähän kun ootte noin hiljaisia? Älkää vielä sammuko 😹

Vierailija
1353/1614 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se kissakilju jo noussut päähän kun ootte noin hiljaisia? Älkää vielä sammuko 😹

Se taitaa olla tosiaan kunnon lasolia xD Silloin, kun 50 tonnia meni rikki, niin ketju hiljeni alkuhehkutuksen jälkeen parin päivän ajaksi. Tosin kyllä uuden kissatalon vuoksi kehtaa tappojysärin kärsiä :D

Vierailija
1354/1614 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo 😹 Yritetään pitää tää pinnalla vielä viimeset tunnit 😻

Vierailija
1355/1614 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

75 885 euroa! 76 menee aivan varmasti rikki. Ehtiikö 77k tulla vielä täyteen? :D

Vierailija
1356/1614 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on 75 995 mittarissa! 76 tonnia menee rikki, vieläkö riittää paukut pidemmälle?

Vierailija
1357/1614 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

80 000 häämöttää, ei luovuteta vielä

Vierailija
1358/1614 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

76 täynnä, vitsi että olisi mahtavaa jos 80 tulisi!

Vierailija
1359/1614 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miau, 77 ainaskin, tulisko?

Vierailija
1360/1614 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi