Pelasta Vaasan kissatalo! 30 päivää aikaa kerätä 25000€?
Niin ihanaa kuin se olisikin, niin tarvittava 50000 ei tule todennäköisesti täyteen. Ihan realistisena tässä laskiskelen, sillä keräysaikaa on yhä 30 päivää ja se tarkoittaisi että joka päivä pitäisi saada kasaan noin 830 euroa. Tätä nykyä, hyvä jos parisataa päivässä potti lisääntyy. Keräyksien kohdalla tämä on yleistä, että alussa innokkaana osallistuvat juuri ne, joita asia koskettaa ja sitten hiipuu. Jos alkuperäinen tavoite haluttaisiin täyteen, niin jokaisen jo lahjottaneen pitäisi nyt helmikuussa lahjoittaa sama summa uudelleen! Mutta siihen ei monella enää taloudelliset resurssit riitä.
Kommentit (1614)
Eiku siis 76 500, tällä on menny kissakilju päähän 😆🍾💥
77000 olis hyvä summa, kun siitä sitten jäisi se 70 tuhatta mesenaatin kulujen jälkeen. Aika hyvän tuoton tällä kampanjalla kyllä keräävät. Onko liian utopistinen? Itse en voi laittaa enempää enää, kun on noita muitakin avustuskohteita. Autan niitä ihmisiäkin, joita kuulemma kissojen sijaan pitäisi auttaa...
Mahtavaa, että summa nousi noin korkeaksi.
Vau mikä tahti päällä! Itseäkin harmittaa, kun en voi enempää laittaa... Tuen sitten kampanjan jälkeen muilla tavoin. Pääsiäismyyjäisiä odotellessa!
Milloin ne pääsiäismyyjäiset ovat? En oo kovin kauan asunut Vaasassa, joten en tiedä perinteitä. Osais sitten sukulaisvierailut sovittaa sen mukaan. Onko ne just pääsiäisenä vai ennen?
Mä luulen, että ne on viikko ennen pääsiäistä. Eivät ole missään vielä kertoneet tarkkaa päivää. Olisko aktiivia paikalla kertomaan asian laita?
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen, että ne on viikko ennen pääsiäistä. Eivät ole missään vielä kertoneet tarkkaa päivää. Olisko aktiivia paikalla kertomaan asian laita?
Vielä ei ole lukkoon lyöty päivä, mutta 23.3 on alustava päivämäärä suklaamunille ja mustille kissoille. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä ei ole lukkoon lyöty päivä, mutta 23.3 on alustava päivämäärä suklaamunille ja mustille kissoille. ;)
Perjantai???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SORI 25.3!!!! (alkaa selkeesti täälläkin kilju nousemaan... :D )
Lisää vaan kissakiljua kitusiin, niin saatetaan nähdä vielä yllättävä loppukiri! "Oho, hupsssh, piti mesenoida 20 euroa mutta mesenoinkin vahingossha 200...mitesss tässhä nyt näin kävi?!?" xD
Vierailija kirjoitti:
77000 olis hyvä summa, kun siitä sitten jäisi se 70 tuhatta mesenaatin kulujen jälkeen. Aika hyvän tuoton tällä kampanjalla kyllä keräävät. Onko liian utopistinen? Itse en voi laittaa enempää enää, kun on noita muitakin avustuskohteita. Autan niitä ihmisiäkin, joita kuulemma kissojen sijaan pitäisi auttaa...
Tarkalleen ottaen pitäisi saada 77780, (77777, mut kun summa tulee viiden euron tarkkuudella).
Voi harmi, kuulin vasta tänään että siihen megalehteen saa juttuja, jos kirjoittaa ne itse. Mutta ehkä kuitenkin, jos tulis jotain lisää kampanjan jälkeen, vaikka sit ruokaa tai jäseniä? Onko joku muuten liittynyt jäseneksi tämän kampanjan ansiosta?
Ps. ootteko yrittäneet Megaan? Nyt on myöhäistä kampajan osalta ja lehti taitaa olla kuolemassa, kun asuntolehti on kuihtunut olemattomiin. Mut en tajunnut tätä aiemmin.
Tervehdys kaikki tämän ketjun ihanat ihmiset!
Löysin Vaasan kissatalon tämän ketjun kautta, kun tämä aloitus tehtiin. Olin viikkoa aiemmin joutunut lopettamaan rakkaan koirani ja lisäkseni tänne jäi neljä ihanaa kissaa kaipailemaan koiravanhusta. Lahjoitin heti tuolloin 150 € ja sen jälkeen kävin ketjussa mussuttamassa, etten itse kuitenkaan usko, että kissataloa saadaan pelastettua. Koirani kuolema ja ympärillä tapahtuva eläinten kaltoinkohtelu olivat vieneet totaalisesti uskon mistään hyvästä.
Olen seurannut tätä ketjua ja mesenaatin sivuilla kasvavaa summaa hämmentyneenä. Mietin paljon viimeisimpänä tulleen kissani uskomatonta selviytymistarinaa ja hiljalleen alkoi jopa minun, pinttyneen kyynikon, toivo herämään. Kerrankin kissat saavat ansaitsemansa huomion, voisiko olla totta?
Kiitoksia kaikille teille Vaasan kissatalon eteen töitä tehneille ja lahjoittaneille. 76 565 €! Tuntuu, että ihmeiden aika ei sittenkään ole ohi <3
Vierailija kirjoitti:
Lisää vaan kissakiljua kitusiin, niin saatetaan nähdä vielä yllättävä loppukiri! "Oho, hupsssh, piti mesenoida 20 euroa mutta mesenoinkin vahingossha 200...mitesss tässhä nyt näin kävi?!?" xD
😹😹😹
Hupsista!
Kävin taas nostelees fb päivityksiä. Kohta mut varmaan potkitaan pois ryhmistä.. 😹
Vierailija kirjoitti:
Kävin taas nostelees fb päivityksiä. Kohta mut varmaan potkitaan pois ryhmistä.. 😹
Uusi kissatalo on uhrausten arvoinen. Jotkut hankkii kissakiljulla kolmen päivän krapulan ja toiset bannataan FB-ryhmistä :D
76 770! Kyllä ehtii 77 000 mennä rikki ennen puoltayötä :)
https://mesenaatti.me/campaign/?id=791#single/view
Kohta kasassa 77 500 🙂