Pelasta Vaasan kissatalo! 30 päivää aikaa kerätä 25000€?
Niin ihanaa kuin se olisikin, niin tarvittava 50000 ei tule todennäköisesti täyteen. Ihan realistisena tässä laskiskelen, sillä keräysaikaa on yhä 30 päivää ja se tarkoittaisi että joka päivä pitäisi saada kasaan noin 830 euroa. Tätä nykyä, hyvä jos parisataa päivässä potti lisääntyy. Keräyksien kohdalla tämä on yleistä, että alussa innokkaana osallistuvat juuri ne, joita asia koskettaa ja sitten hiipuu. Jos alkuperäinen tavoite haluttaisiin täyteen, niin jokaisen jo lahjottaneen pitäisi nyt helmikuussa lahjoittaa sama summa uudelleen! Mutta siihen ei monella enää taloudelliset resurssit riitä.
Kommentit (1614)
Pääsin nyt vasta katsomaan tuon Ylen jutun. Samaan aikaan meinasi itkettää sekä ilosta että surusta. Niin paljon ihania kissoja ilman kotia ja toisaalta taas ehkä yksi Suomen onnistuneimmista (lemmikkeihin kohdistuvista) eläinsuojelukampanjoista. Ihana se harmaa kissan pampula joka lopussa tuli nuuhkimaan kameraa.
Olisi kiva tietää millaiset fiilikset Kissatalolla aktiiveilla oli, kun tuo 50 000 €:n raja rikkui.
PS. Kissatalolla on näköjään oman kissani kaima :)
Kurnau, tuleeko vielä tämän illan aikana 62 tuhatta täyteen? Miau.
Vaasan kaupunki vois edes sen tehdä, että antaisivat tontin, mistä ei peritä vuokraa. Mut se ei välttämättä ole paras tontti, jos se on keskellä lapsiperheiden suosimaa aluetta. Kun muutama vuosi menee, se alue on mopohenkilöiden valtaama, kun lapset kasvavat.
Vieläkin muuten ollaan 75 tuhannen euron vauhdissa, kun jaetaan tähän asti rahoitettu kokonaissumma kampanjan päivää kohti(41) ja kerrotaan 50:llä! Keskimäärinen summa/mesenaatti on vähän yli 46 euroa. Taisikohan ylen jutun ansiosta joku vähän isompi lahjoittaja herätä? Jos saadaan vielä joku piikki, niin päästäisiin 75 tonniin! 100 tuhatta ei ole ehkä realisimia, mutta aina voi sitäkin toivoa ja mistäs sen tietää, jos yhtäkkiä sata yritystä löytyy rahoittamaan maksimisummalla.
Viimeinen viikko on ollut hiljainen
Vierailija kirjoitti:
Viimeinen viikko on ollut hiljainen
Viikolla, mutta mutta nyt tullut vuorokaudessa kaksi tuhatta euroa Ylen uutisen jälkeen.
Olympialaiset vie huomion ip-lehdissä, mutta kun ne on ohi, tarvitsevat lisää jotain juttua.
Ja taas kasvoi potti satasella yhden mesenaatin toimesta.
Vierailija kirjoitti:
Eikö keräys lopu kohta?
Tuolta näet suoraan, paljonko kampanjaa, ei siis keräystä, vaan kampanjaa, on jäljellä:https://mesenaatti.me/campaign/?id=791#single/view
Keskimääräinen rahoitussumma päivää kohti on noin 1500 euroa. Ihan tarkkaan pystyisi laskemaan keskiyöllä, mutta jos nyt vauhti pysyy, niin loppusumma tullee olemaan 70-75 tuhatta. Julkisuus ja yleiset tilipäivät tuovat piikkejä ja saa nähdä, tuleeko ihan viime päivänä loppukiri. Mutta kun nyt tätä kirjoitan, summa on 50 euroa vaille 62000, joten 70 tuhanteen on vielä realisistista ainakin uskoa. Sitten varmaan aletaan raportoida etenemisestä. Muistakaa, ettei talo tule heti, vaan ensin on haettava se loppurahoitus, kartoitettava mihin lopulta päädytään. Sitäkään ei voi päättää, ennen kuin on tiedossa, millä rahalla voi lähteä liikkeelle.
Muistakaa myös talolaiset tiedottaa, missä mennään, niin rahoittajilla pysyy tyyni mieli. Itse tunnen teitä ja käyn talolla silloin tällöin, joten voin hyvillä mielin luottaa ja kysyä suoraan.
Nyt on jo 62 tuhatta täynnä ja mä olen yksin katsomossa. No muilla on perjantaisin parempaa tekemistä, mä menen kohta nukkumaan.
Mä oon kissakatsomossa ;) jee 62!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö keräys lopu kohta?
Tuolta näet suoraan, paljonko kampanjaa, ei siis keräystä, vaan kampanjaa, on jäljellä:https://mesenaatti.me/campaign/?id=791#single/view
Keskimääräinen rahoitussumma päivää kohti on noin 1500 euroa. Ihan tarkkaan pystyisi laskemaan keskiyöllä, mutta jos nyt vauhti pysyy, niin loppusumma tullee olemaan 70-75 tuhatta. Julkisuus ja yleiset tilipäivät tuovat piikkejä ja saa nähdä, tuleeko ihan viime päivänä loppukiri. Mutta kun nyt tätä kirjoitan, summa on 50 euroa vaille 62000, joten 70 tuhanteen on vielä realisistista ainakin uskoa. Sitten varmaan aletaan raportoida etenemisestä. Muistakaa, ettei talo tule heti, vaan ensin on haettava se loppurahoitus, kartoitettava mihin lopulta päädytään. Sitäkään ei voi päättää, ennen kuin on tiedossa, millä rahalla voi lähteä liikkeelle.
Muistakaa myös talolaiset tiedottaa, missä mennään, niin rahoittajilla pysyy tyyni mieli. Itse tunnen teitä ja käyn talolla silloin tällöin, joten voin hyvillä mielin luottaa ja kysyä suoraan.
Kyllä me pidetään kaikki infottuna, miten tilanne kehittyy ja etenee. Toki jos kysymyksiä herää niin ehdottomasti vaan viestiä talon suuntaan, niin vastataan mielellämme. :)
25 päivä on kanssa joillain tilipäivä. Mulla oli yhdessä työpaikassa. Kuukauden viimeinen onkin sitten ehkä se yleisin ainakin yksityisellä puolella. Silloin uskon tulevan viime tingan piikin ja kampanjan parhaan päivän.
65 menee viikonloppuna, ehkä jopa 70?
Vierailija kirjoitti:
Aktiivi taas huutelee terve! Nyt kun maaliviiva häämöttää, niin tarvitaan teidän apua yhessä urakassa - ja se on saada IL tai IS kirjoittamaan päivityksen jo nyt onnistuneesta kampanjasta / uuden talon hankkimispäätöksestä. Joten syvin pyyntömme on, että kaikki tämän lukevat tekisivät samalta istumalta vinkkauksen/vaateen päivityksestä.
Kiitos jo etukäteen kaikille kissakatsomossa! Teidän apu on korvaamatonta!
Laitettu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö keräys lopu kohta?
Kyllä me pidetään kaikki infottuna, miten tilanne kehittyy ja etenee. Toki jos kysymyksiä herää niin ehdottomasti vaan viestiä talon suuntaan, niin vastataan mielellämme. :)
Videota sitten peliin, kun kissat tutustuvat uuteen taloon (joo, menen vähän asioiden edelle...). Ja vaikka mesenointi päättyykin ensi viikolla, niin voihan Kissataloa edelleen tukea monin eri keinoin!
Lisäksi pipsan järkkäämästä huutiksesta on tulossa rahaa.
Vinkattu! :)