Pelasta Vaasan kissatalo! 30 päivää aikaa kerätä 25000€?
Niin ihanaa kuin se olisikin, niin tarvittava 50000 ei tule todennäköisesti täyteen. Ihan realistisena tässä laskiskelen, sillä keräysaikaa on yhä 30 päivää ja se tarkoittaisi että joka päivä pitäisi saada kasaan noin 830 euroa. Tätä nykyä, hyvä jos parisataa päivässä potti lisääntyy. Keräyksien kohdalla tämä on yleistä, että alussa innokkaana osallistuvat juuri ne, joita asia koskettaa ja sitten hiipuu. Jos alkuperäinen tavoite haluttaisiin täyteen, niin jokaisen jo lahjottaneen pitäisi nyt helmikuussa lahjoittaa sama summa uudelleen! Mutta siihen ei monella enää taloudelliset resurssit riitä.
Kommentit (1614)
Aika hienoa että tässä ketjussa ei ole (tai en huomannut) pilavastauksia. Täytyy myöntää , että kun ekan kerran näin otsikon, luulin joksikin vitsiksi, mutta ei sitten ollutkaan, ihmiset ihan tosissaan auttamassa. Mikä on tietty hienoa sinänsä! Mutta vähän kummallista kuitenkin, että näin paljon saatu kissojen hyväksi kasaan. Vaikea uskoa, että kodittomat ihmiset saisivat yhtä paljon euroja.
Vierailija kirjoitti:
Aika hienoa että tässä ketjussa ei ole (tai en huomannut) pilavastauksia. Täytyy myöntää , että kun ekan kerran näin otsikon, luulin joksikin vitsiksi, mutta ei sitten ollutkaan, ihmiset ihan tosissaan auttamassa. Mikä on tietty hienoa sinänsä! Mutta vähän kummallista kuitenkin, että näin paljon saatu kissojen hyväksi kasaan. Vaikea uskoa, että kodittomat ihmiset saisivat yhtä paljon euroja.
Tässä tapauksessa rahoituksen kohde on ihan jokaisen nähtävillä tai vaikka vierailtavissa ja myös se mitä rahalla saadaan tulee myös olemaan. Keräyksen tarkoituksista ja vaiheista on tiedotettu hyvin ja kaikki on ollut läpinäkyvää. Siksi tällaista on luontevampaa rahoittaa kuin kasvotonta koditonta henkilöä järjestön kautta, jonka johto nostaa älyttömiä palkkoja.
10 päivää jäljellä, jaksaa jaksaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jodel on aika ilkee paikka. Pahempi kuin kaksplus, suomi24 ja av yhteensä. Taas haukuttiin turhaksi tätä ja rahat pitäis lahjoittaa ihmisten hyvinvointiin... aina sama juttu! Mulla menee kyllä tunteisiin nää. En tiedä pitäiskö vastata vai antaa olla. Positiivista, että tää av on kyllä osoittanut hyvän puolensa ja näin paljon ihmisiä on mukana tässä.
Kuka tahansa voi ihan yksityihenkilönä pistää pystyyn rahoituskampanjan ihmisten hyvinvointia varten, minkä kohteen nyt sitten katsoo sopivasti. Kummasti vain kukaan ei sitä tee. Yleensä nää tyypit kiillottavat sädekehäänsä antamalla jouluisin euron tai pari pelastusarmeijalle ja muuten vain kertovat, mitä MUIDEn pitäisi tehdä. Puheet, joissa sanotaan, että pitäisi tehdä ihmisten hyvinvoinnin eteen ilman että puhuja tekee itse mitään konkreettista voi jättää omaan arvoonsa. Jos mä en olisi käyttänyt satasta kissoille, niin joo, olisin todellakin käyttänyt sen IHMISEN hyvinvointiin, eli itseeni. Pelastusarmeijalle tosin annan minäkin ja vähän enemmän kuin euron tai pari.
Perustuslaissa määrätään kunnat ja valtio huolehtimaan niistä ihmisistä, jotka eivät pysty sitä itse tekemään. Löytöeläimillä taas on vain 15 päivän suoja. Kannan vastuuta ihmisistä enemmän kuin laki minulta vaatii, mutta lahjoitan myös eläimille rahaa tasan niin paljon kuin haluan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jodel on aika ilkee paikka. Pahempi kuin kaksplus, suomi24 ja av yhteensä. Taas haukuttiin turhaksi tätä ja rahat pitäis lahjoittaa ihmisten hyvinvointiin... aina sama juttu! Mulla menee kyllä tunteisiin nää. En tiedä pitäiskö vastata vai antaa olla. Positiivista, että tää av on kyllä osoittanut hyvän puolensa ja näin paljon ihmisiä on mukana tässä.
Kuka tahansa voi ihan yksityihenkilönä pistää pystyyn rahoituskampanjan ihmisten hyvinvointia varten, minkä kohteen nyt sitten katsoo sopivasti. Kummasti vain kukaan ei sitä tee. Yleensä nää tyypit kiillottavat sädekehäänsä antamalla jouluisin euron tai pari pelastusarmeijalle ja muuten vain kertovat, mitä MUIDEn pitäisi tehdä. Puheet, joissa sanotaan, että pitäisi tehdä ihmisten hyvinvoinnin eteen ilman että puhuja tekee itse mitään konkreettista voi jättää omaan arvoonsa. Jos mä en olisi käyttänyt satasta kissoille, niin joo, olisin todellakin käyttänyt sen IHMISEN hyvinvointiin, eli itseeni. Pelastusarmeijalle tosin annan minäkin ja vähän enemmän kuin euron tai pari.
Perustuslaissa määrätään kunnat ja valtio huolehtimaan niistä ihmisistä, jotka eivät pysty sitä itse tekemään. Löytöeläimillä taas on vain 15 päivän suoja. Kannan vastuuta ihmisistä enemmän kuin laki minulta vaatii, mutta lahjoitan myös eläimille rahaa tasan niin paljon kuin haluan!
kunnat ja valtio myös kerää rahaa tähän(kin) tarkoitukseen, eikä maksaminen ole edes vapaaehtoista.
Vierailija kirjoitti:
Uppia tälle :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kunnat ja valtio myös kerää rahaa tähän(kin) tarkoitukseen, eikä maksaminen ole edes vapaaehtoista.
Alapeukuista päätellen tulin ymmärretyksi väärin. Tarkoitin, että kunnat ja valtio kerää varoja ihmisten auttamista varten. Itse autan kissoja monin tavoin.
HOX HOX juuri oli Yle radion paikallisuutisissa klo. 15.30 iso juttu Kissatalon kampanjasta! 18.22 tulee paikallisuutiset telkasta, pitääpä katsastaa, josko näkyisi karvalapsia ruudussa! :D
Vierailija kirjoitti:
https://areena.yle.fi/1-4366685
KISSATALO PÄÄSI TELKKARIIN! :D
Aivan ihana juttu 😍
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1748737555183516&id=3667347…
:) <3
Tätä uutista kannattaa nyt sitten jakaa!
https://www.facebook.com/VarikasPipSa/videos/2281720018520102/
Viikonloppuna huutamaan! 😇😉 Pipsa on kyllä sydämellinen ihminen 😍👍
Suora kopio sivulta https://mesenaatti.me/info/etiketti/
MESENAATIN PROVISIO JA MAKSUPALVELUN TRANSAKTIOKULUT
Rahoituskampanjan perustaminen ja käynnistäminen on ilmaista.
Mesenaatti veloittaa 7% kaikkien onnistuneiden rahoituskampanjoiden koko tuotosta, sekä maksupalvelun transaktiokulut, jotka ovat 3%. Veloitettava summa on yhteensä 10%. Summa sisältää ALV:n 24%. Mikäli kampanja ei saavuta minimitavoitettaan ja rahat palautetaan rahoittajille, Mesenaatti kattaa kampanjan transaktiokulut 10 000 euron minimisummaan asti. Sen yli menevältä osalta veloittaa transaktiokulut kampanjantekijältä.
Mesenaatti.Pro -asiakkaiden kanssa sovitaan PRO-palvelun vuosimaksu ja kampanjakohtainen provisio tapauskohtaisesti. Transaktiokulut on aina kuitenkin 3%.