Pelasta Vaasan kissatalo! 30 päivää aikaa kerätä 25000€?
Niin ihanaa kuin se olisikin, niin tarvittava 50000 ei tule todennäköisesti täyteen. Ihan realistisena tässä laskiskelen, sillä keräysaikaa on yhä 30 päivää ja se tarkoittaisi että joka päivä pitäisi saada kasaan noin 830 euroa. Tätä nykyä, hyvä jos parisataa päivässä potti lisääntyy. Keräyksien kohdalla tämä on yleistä, että alussa innokkaana osallistuvat juuri ne, joita asia koskettaa ja sitten hiipuu. Jos alkuperäinen tavoite haluttaisiin täyteen, niin jokaisen jo lahjottaneen pitäisi nyt helmikuussa lahjoittaa sama summa uudelleen! Mutta siihen ei monella enää taloudelliset resurssit riitä.
Kommentit (1614)
Katsoin että nämä kaksi kohdetta ovat keränneet kissataloa enemmän:
Panssarimuseon tankkikatos 82300 € / 791 mesenaattia
Rallimuseo Suomeen 86420 € / 378 mesenaattia
Eihän jätetä kissoja pronssisijalle ;)
Vaasan ikkunassa oli et rahat käytetään remomttiin ja muutenkin siihen sävyyn kuin enempää ei tarvis. Toimittajan moka?
Vierailija kirjoitti:
Vaasan ikkunassa oli et rahat käytetään remomttiin ja muutenkin siihen sävyyn kuin enempää ei tarvis. Toimittajan moka?
Jaahas 🤔😱 Ei ollut sitten perehtynyt asiaan?
Nyt katsoin tuon "jutun" itsekin tuolta digilehdestä. Olipa jotenkin tylyyn sävyyn kirjoitettu. 😕 Toivottavasti tuolla ei ole huonoa vaikutusta tähän...
Vierailija kirjoitti:
Katsoin että nämä kaksi kohdetta ovat keränneet kissataloa enemmän:
Panssarimuseon tankkikatos 82300 € / 791 mesenaattia
Rallimuseo Suomeen 86420 € / 378 mesenaattia
Eihän jätetä kissoja pronssisijalle ;)
Yritämme parhaamme ;) miaaauuu
Korjatkaa ihmeessä omilla facesivuilla tuo ikkunan moka! Ja pyytäkää ensi numerossa korjaamaan asia.
Vierailija kirjoitti:
Korjatkaa ihmeessä omilla facesivuilla tuo ikkunan moka! Ja pyytäkää ensi numerossa korjaamaan asia.
Hoxhox !! Onko talolaisia paikalla?
Niin ja siis ulkopaikkakuntalaiset, jos ette tiennee, niin Vaasan Ikkuna on alueen paikallislehti.
Talolaiset ovat paikalla! :) Vähän on ns. tiivistetty turhan paljon tuossa viikkokatsauksessa, mutta mitään ns. vialla olevaa infoa ei ole ilmoitettu, joten korjausvaatimusta on hieman turha lähettää. Kuitenkin tulossa on (ilmeisesti huomenna kun ei tänään ollut juttua) Ylen haastattelu, joten ei tämä viimeiseksi jutuksi tosiaankaan jäänyt!
Vaikka kampanjan päätavoite 50 000€ tulikin täyteen ennätysajassa, jatkuu silti kampanja aina 3.3 asti kuten alunperin suunniteltu. Yli 50 000€:n menevät rahoitukset menevät myös uuden talon hankintaan, sillä tottakai mitä vähemmän taloon tarvitaan ottaa lainaa sitä parempi. Eli edelleen Kis(s)akatsomo yhtä vahvana, kiva huomata näin talon puolelta, että P-Korean kannustusjoukot jää kirkkaaksi kakkoseksi!
Ylilaudallakin olleet aktiivisia, joten yksi kissa pitäisi nimetä kyllä nimetä Jonneksi, hyvällä hengellä. Av-mamma on kyllä jo vähän liikaa, mutta jos vain mamma?
Jodel on aika ilkee paikka. Pahempi kuin kaksplus, suomi24 ja av yhteensä. Taas haukuttiin turhaksi tätä ja rahat pitäis lahjoittaa ihmisten hyvinvointiin... aina sama juttu! Mulla menee kyllä tunteisiin nää. En tiedä pitäiskö vastata vai antaa olla. Positiivista, että tää av on kyllä osoittanut hyvän puolensa ja näin paljon ihmisiä on mukana tässä.
58 tuhatta häämöttää
Juu kaikki paitsi kissat on turhaa
😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻
Vierailija kirjoitti:
Jodel on aika ilkee paikka. Pahempi kuin kaksplus, suomi24 ja av yhteensä. Taas haukuttiin turhaksi tätä ja rahat pitäis lahjoittaa ihmisten hyvinvointiin... aina sama juttu! Mulla menee kyllä tunteisiin nää. En tiedä pitäiskö vastata vai antaa olla. Positiivista, että tää av on kyllä osoittanut hyvän puolensa ja näin paljon ihmisiä on mukana tässä.
Kuka tahansa voi ihan yksityihenkilönä pistää pystyyn rahoituskampanjan ihmisten hyvinvointia varten, minkä kohteen nyt sitten katsoo sopivasti. Kummasti vain kukaan ei sitä tee. Yleensä nää tyypit kiillottavat sädekehäänsä antamalla jouluisin euron tai pari pelastusarmeijalle ja muuten vain kertovat, mitä MUIDEn pitäisi tehdä. Puheet, joissa sanotaan, että pitäisi tehdä ihmisten hyvinvoinnin eteen ilman että puhuja tekee itse mitään konkreettista voi jättää omaan arvoonsa. Jos mä en olisi käyttänyt satasta kissoille, niin joo, olisin todellakin käyttänyt sen IHMISEN hyvinvointiin, eli itseeni. Pelastusarmeijalle tosin annan minäkin ja vähän enemmän kuin euron tai pari.
Ps, mä jäin talolla (kuulin vähän sivusta, ei kyllä sanottu mulle suoraan) sellaiseen käsitykseen, että tänkin kampanjan oli lähinnä joku opiskelija pistänyt kaverinsa oma-alotteisesti pystyyn? Eli ei siihen ihmisten eteen pistettävään kampanjaan tarvita mitään isoa organisaatiota. Tarttee vain keksiä vastikkeet ja kertoa täsmällsiesti, mihin rahat käytetään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka tahansa voi ihan yksityihenkilönä pistää pystyyn rahoituskampanjan ihmisten hyvinvointia varten, minkä kohteen nyt sitten katsoo sopivasti. Kummasti vain kukaan ei sitä tee. Yleensä nää tyypit kiillottavat sädekehäänsä antamalla jouluisin euron tai pari pelastusarmeijalle ja muuten vain kertovat, mitä MUIDEn pitäisi tehdä. Puheet, joissa sanotaan, että pitäisi tehdä ihmisten hyvinvoinnin eteen ilman että puhuja tekee itse mitään konkreettista voi jättää omaan arvoonsa. Jos mä en olisi käyttänyt satasta kissoille, niin joo, olisin todellakin käyttänyt sen IHMISEN hyvinvointiin, eli itseeni. Pelastusarmeijalle tosin annan minäkin ja vähän enemmän kuin euron tai pari.
No juu näinhän se on. Hyvin sanottu, tuli parempi mieli. Oon vaan niin monta kertaa puuttunut tuollaisiin keskusteluihin ja saan aina paskaa niskaan. En tiedä onko ne trolleja vai oikeesti niin kylmiä ihmisiä. Mun pienessä kuplassani kaikki tykkäävät kissoista ja haluavat pelastaa ne :D
Vierailija kirjoitti:
Loppujen lopuksi Jodelissa on ollu todella positiivisia kommentteja aiemmin ja 24 on ollu aika hiljainen. Tämä av on kuitenkin ollut ihan jotain muuta, uskomattoman ihanaa porukkaa kaikkialla ja trollit saatu pysymään poissa.
Kissanvihaajia tai ylipäätään eläintenvihaajia ärsyttää, kun on saatu näin hyvin kerättyä rahaa! Mä en kyllä ymmärrä ihmisiä, jotka vihaavat eläimiä. Pidän sellaisia ihmisiä hieman epäilyttävinä. Onneksi omaan tuttavapiiriin ei kuulu sellaisia :)
Vierailija kirjoitti:
Kissanvihaajia tai ylipäätään eläintenvihaajia ärsyttää, kun on saatu näin hyvin kerättyä rahaa! Mä en kyllä ymmärrä ihmisiä, jotka vihaavat eläimiä. Pidän sellaisia ihmisiä hieman epäilyttävinä. Onneksi omaan tuttavapiiriin ei kuulu sellaisia :)
Eläintenvihaajien tunne-elämässä on jotain vikaa. Kissavihaa ruokkii tietenkin irrallaan kuljeskelevat kissat, mutta normaaliälyinen ei kohdista vihaansa kissaan vaan ihmiseen, joka päästää kissansa itsekseen ulos.
Vierailija kirjoitti:
Ylilaudallakin olleet aktiivisia, joten yksi kissa pitäisi nimetä kyllä nimetä Jonneksi, hyvällä hengellä. Av-mamma on kyllä jo vähän liikaa, mutta jos vain mamma?
Kommennttini meni esitarkistukseen kun yritin ehdottaa jollekin kissille nimeksi M*de. :D
Helposti! 65-70t voisi olla realistinen veikkaus loppu potiksi, mutta toivottavasti enemmän.