Pelasta Vaasan kissatalo! 30 päivää aikaa kerätä 25000€?
Niin ihanaa kuin se olisikin, niin tarvittava 50000 ei tule todennäköisesti täyteen. Ihan realistisena tässä laskiskelen, sillä keräysaikaa on yhä 30 päivää ja se tarkoittaisi että joka päivä pitäisi saada kasaan noin 830 euroa. Tätä nykyä, hyvä jos parisataa päivässä potti lisääntyy. Keräyksien kohdalla tämä on yleistä, että alussa innokkaana osallistuvat juuri ne, joita asia koskettaa ja sitten hiipuu. Jos alkuperäinen tavoite haluttaisiin täyteen, niin jokaisen jo lahjottaneen pitäisi nyt helmikuussa lahjoittaa sama summa uudelleen! Mutta siihen ei monella enää taloudelliset resurssit riitä.
Kommentit (1614)
Vierailija kirjoitti:
Ps, mä jäin talolla (kuulin vähän sivusta, ei kyllä sanottu mulle suoraan) sellaiseen käsitykseen, että tänkin kampanjan oli lähinnä joku opiskelija pistänyt kaverinsa oma-alotteisesti pystyyn? Eli ei siihen ihmisten eteen pistettävään kampanjaan tarvita mitään isoa organisaatiota. Tarttee vain keksiä vastikkeet ja kertoa täsmällsiesti, mihin rahat käytetään.
Yep, näin on näppäimet. :) Minä ja kaveri haluttiin auttaa Kissataloa, mutta mietittiin miten se kannattaisi tehdä. Auteltiin myyjäisissä ja sitten todettiin, että ei helkkari eihän näissä tiloissa voi olla! Liiketaloutta kun opiskellaan niin mietittiin tietysti että jos rahat lainan takaamiseen saataisiin niin miten ja millä aikavälillä ja tällöin tuli Kickstarter mieleen. Noh Suomessahan tätä ei saa käyttää koska rahankeräyslupa, mutta onneksi löydettiin tuo Mesenaatti eli vastikkeellinen joukkorahoituskampanjan alusta. Ja siitä se idea sitten lähti. ELI apua talolle ja toiminnalle voi tarjota niillä perinteisillä avunannoilla kuten iltavuoroilla ja jäsenmaksulla, myyjäisillä ja muilla, mutta usein ihmiset unohtavat sen helpoimman eli oman osaamisensa hyödyntämisen. Juuri eräs mainostoimisto teki uudet julisteet ja grafiikat ja ensi viikonloppuna Värikäs Pipsa tekee hyväntekeväisyyshuutiksen Kissatalon hyväksi.
Kaikenlaista apua tarvitaan, ja pienestä ideasta voi tulla suuri (jopa yli 50 000€) apu! :) Toivottavasti tämä innostaa teitä myös auttamaan taloa oman parhaan osaamisenne ja aikanne mukaan!
Vierailija kirjoitti:
58 tuhatta häämöttää
Juu kaikki paitsi kissat on turhaa
😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻
Ihanaaaaa kissat ihanaaaaa!
1027! Hienoa, oottepa keksineet kyllä mahtavan idean! Teillä on sydän paikallaan. Tuli vaan mieleen, että teettekö tästä opparia? :)
Vierailija kirjoitti:
1027! Hienoa, oottepa keksineet kyllä mahtavan idean! Teillä on sydän paikallaan. Tuli vaan mieleen, että teettekö tästä opparia? :)
Tuli vaan mieleen, kun erilaisia ideoita pyöriteltiin. Varmasti tästä oppariaiheenkin olisi voinut tehdä, mutta tällä kertaa se tehtiin ihan 100% auttamisen halusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli vaan mieleen, kun erilaisia ideoita pyöriteltiin. Varmasti tästä oppariaiheenkin olisi voinut tehdä, mutta tällä kertaa se tehtiin ihan 100% auttamisen halusta.
Okei. :) Arvostan!
Sä, jolla tekis mieli tehdä vuoroja, mutta ujostuttaa. Jonkun toisen kaverina? Ne ihmiset on kyllä kivoja ja erityisesti niille, jotka haluavat tehdä vuoroja. Jos ujostuttaa tehdä yksin, voi sanoa rehellisesti, että ei yksin uskalla, mutta voisi tulla kaverina auttamaan.
Yksi juttu siinä talon etsinnässä. Muistakaa vertailla talojen hintoja alueella muihin myynnissä oleviin samantasoisiin. Jos hinta poikkeaa liikaa vastaavankokoisiin ja -ikäisiin, samalta alueelta niin sitten hälytyskellot päälle ja tarkka kuntotarkastus on tarpeen. Ei enää toista samanlaista loukkoa!
Vierailija kirjoitti:
5€ vailla 58 000€:sta!! 😻
Woop woop! Kis(s)akatsomo on täällä valppaana, koska se täyttyy! :D
Menikös tuolle mesenaatille joku osuus tuosta summasta? Muistelisin että 5-15%? Hassua etten ollut kuullutkaan koko mesenaatista ennen tätä. Kissatalo teki senkin kuuluisaksi ;) Eikö muuten Il ole vieläkään tehnyt päivitettyä juttua? Mä oon nyt melkein joka päivä laittanut niille uutisvinkin, saan varmaan pian porttikiellon koko sivuille :D
Vierailija kirjoitti:
Ylilaudallakin olleet aktiivisia, joten yksi kissa pitäisi nimetä kyllä nimetä Jonneksi, hyvällä hengellä. Av-mamma on kyllä jo vähän liikaa, mutta jos vain mamma?
Olin yllättynyt itsekin, kun tuttu mainitsi ylikselle ton ketjun tehneensä ja että siellä on ihan lahjoittajia ja hyviä ideoitakin!
Vierailija kirjoitti:
Jodel on aika ilkee paikka. Pahempi kuin kaksplus, suomi24 ja av yhteensä. Taas haukuttiin turhaksi tätä ja rahat pitäis lahjoittaa ihmisten hyvinvointiin... aina sama juttu! Mulla menee kyllä tunteisiin nää. En tiedä pitäiskö vastata vai antaa olla. Positiivista, että tää av on kyllä osoittanut hyvän puolensa ja näin paljon ihmisiä on mukana tässä.
Tän takia itse laitan lähinnä kissakanaville. Siellä paljon myönteisempää porukkaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ps, mä jäin talolla (kuulin vähän sivusta, ei kyllä sanottu mulle suoraan) sellaiseen käsitykseen, että tänkin kampanjan oli lähinnä joku opiskelija pistänyt kaverinsa oma-alotteisesti pystyyn? Eli ei siihen ihmisten eteen pistettävään kampanjaan tarvita mitään isoa organisaatiota. Tarttee vain keksiä vastikkeet ja kertoa täsmällsiesti, mihin rahat käytetään.
Yep, näin on näppäimet. :) Minä ja kaveri haluttiin auttaa Kissataloa, mutta mietittiin miten se kannattaisi tehdä. Auteltiin myyjäisissä ja sitten todettiin, että ei helkkari eihän näissä tiloissa voi olla! Liiketaloutta kun opiskellaan niin mietittiin tietysti että jos rahat lainan takaamiseen saataisiin niin miten ja millä aikavälillä ja tällöin tuli Kickstarter mieleen. Noh Suomessahan tätä ei saa käyttää koska rahankeräyslupa, mutta onneksi löydettiin tuo Mesenaatti eli vastikkeellinen joukkorahoituskampanjan alusta. Ja siitä se idea sitten lähti. ELI apua talolle ja toiminnalle voi tarjota niillä perinteisillä avunannoilla kuten iltavuoroilla ja jäsenmaksulla, myyjäisillä ja muilla, mutta usein ihmiset unohtavat sen helpoimman eli oman osaamisensa hyödyntämisen. Juuri eräs mainostoimisto teki uudet julisteet ja grafiikat ja ensi viikonloppuna Värikäs Pipsa tekee hyväntekeväisyyshuutiksen Kissatalon hyväksi.
Kaikenlaista apua tarvitaan, ja pienestä ideasta voi tulla suuri (jopa yli 50 000€) apu! :) Toivottavasti tämä innostaa teitä myös auttamaan taloa oman parhaan osaamisenne ja aikanne mukaan!
Aivan mahtavaa, hatunnostot teille!
Vierailija kirjoitti:
Menikös tuolle mesenaatille joku osuus tuosta summasta? Muistelisin että 5-15%? Hassua etten ollut kuullutkaan koko mesenaatista ennen tätä. Kissatalo teki senkin kuuluisaksi ;) Eikö muuten Il ole vieläkään tehnyt päivitettyä juttua? Mä oon nyt melkein joka päivä laittanut niille uutisvinkin, saan varmaan pian porttikiellon koko sivuille :D
Yhteensä 10%
Ja ollaan muuten jo yli 58te! Viikonlopun aikana menee varmasti rikki 60te, ois huisia jos pari tonttua vielä päälle!
Ja sitten taas viimeset nostot ennen hiljentymistä!
Vierailija kirjoitti:
menee yht. 10% osa siirtokuluja ja osa provisiota.
Toi nimiehdotus M O D E on taas sensuroitu, miksi?
Haha, eikä :D Loistavia nimiehdotuksia!