Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelasta Vaasan kissatalo! 30 päivää aikaa kerätä 25000€?

Vierailija
02.02.2018 |

Niin ihanaa kuin se olisikin, niin tarvittava 50000 ei tule todennäköisesti täyteen. Ihan realistisena tässä laskiskelen, sillä keräysaikaa on yhä 30 päivää ja se tarkoittaisi että joka päivä pitäisi saada kasaan noin 830 euroa. Tätä nykyä, hyvä jos parisataa päivässä potti lisääntyy. Keräyksien kohdalla tämä on yleistä, että alussa innokkaana osallistuvat juuri ne, joita asia koskettaa ja sitten hiipuu. Jos alkuperäinen tavoite haluttaisiin täyteen, niin jokaisen jo lahjottaneen pitäisi nyt helmikuussa lahjoittaa sama summa uudelleen! Mutta siihen ei monella enää taloudelliset resurssit riitä.

Kommentit (1614)

Vierailija
961/1614 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli onko vika nyt sitten mesenaatissa? Eli ei pääse rahoittamaan sen ongelmien vuoksi. Harmi, jos sen takia nyt rahoitusta jää saamatta. Itse en ole nyt yrittänytkään.

Vierailija
962/1614 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee! 57t ylittyi just kun kirjoitin edellisen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
963/1614 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

viVeca kirjoitti:

moniko teistä aikoo jatkaa lahjoittajana kampanjankin jälkeen ihan vaan tukena suoraan vaasan kissatalolle????

Todennäköisesti itse jatkan jatkossakin säännöllistä tukemista lähinnä paikallisille esyille. Sitten taas jos joku yhdistys tarvitse kipeästi tiettyyn kamppanjaan tukea, lahjoitan sille, kuten pesullekin kun kissanhiekka loppui :)

Vierailija
964/1614 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli onko vika nyt sitten mesenaatissa? Eli ei pääse rahoittamaan sen ongelmien vuoksi. Harmi, jos sen takia nyt rahoitusta jää saamatta. Itse en ole nyt yrittänytkään.

Mulla toimii hyvin, mutta ehkä kannattaa laittaa mesenaatille viestiä jos on ongelmia. Yhteystiedoista löytyy tekninen tuki ja varmaan somen kautta voisi mainita vioista.

Vierailija
965/1614 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

viVeca kirjoitti:

moniko teistä aikoo jatkaa lahjoittajana kampanjankin jälkeen ihan vaan tukena suoraan vaasan kissatalolle????

Minä! Toki olen jo ennen tätä kampanjaakin tukenut heitä kovastikin. Vien usein vanhoja pyyhkeitä ja kirppistavaraa heille. Pari kertaa vuodessa laitan tilille rahaa ja maksan jäsenmaksun. Kannattaa muuten liittyä jäseneksi, sillä saa hyvin tuettua heidän toimintaansa! Olen myös ottanut yhden kissan heiltä, toinen on jo haaveissa :) Käyn usein heidän myyjäisissä ja avoimissa ovissa. Mulle itselle kissat on vaan tärkeitä, ollut jo pienestä lapsesta lähtien. Olen mä muutaman kerran käynyt talolla siivoamassakin, mutta se on vähän jäänyt, kun on ollut kaikkea muuta ja se harmittaa :/ Ehkä mä sitten alan aktiivisemmaksi, kun uusi talo on... :)

Vierailija
966/1614 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neddeplay tekee aika paljon striimejä youtubessa, lähinnä pelivideoita. Taitaa saada keskimäärin yhden striimauksen aikana 10-40€. Toki hänen katsojansa taitavat olla pääasiassa lapsia ja nuoria. Kannattaa häneltä kysyä vinkkejä ja apuja tuohon asiaan.. Hänelläkin on kissa :)

Vierailija
967/1614 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

heidän sivuillaan on yhdistyksen tilinumero jos siihen lahjoittaa niin meneekö raha tähän talon hankintaan vai talon ja kissojen ylläpitoon?

Vierailija
968/1614 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

heidän sivuillaan on yhdistyksen tilinumero jos siihen lahjoittaa niin meneekö raha tähän talon hankintaan vai talon ja kissojen ylläpitoon?

Jos ehdottomasti haluaa tilinumeron kautta rahaa laittaa tulemaan (kiitos suuresti myös siitä) voi viesti kenttään kirjoittaa, mihin tarkoitukseen rahan haluaa käytettävän esim. Talo tai ruoka. Emme tätä vaihtoehtoa kuitenkaan mainosta a) mesenaatin käyttöehtoja noudattaaksemme ja b) rahan pyytäminen tilille vaatii rahankeräysluvan. Mutta siis jos haluaa laittaa niin tilillekin laitto onnistuu ;)

Vierailija
969/1614 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyy yrittää huomenna uudestaan jos vihdoin pääsisi tuohon maksu kohtaankin

Vierailija
970/1614 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen miettinyt eläinyhdistysten erityisesti kissojen tukemista nyt kun minulla ei ole omaa kattia ja elämäntilanne ei ehkä salli uuden kissan ottamista juuri nyt. haluan ehdottomasti tukea orpoja kissoja ja eläinsuojeluyhdistyksiä myös tämän kissatalon jälkeen <3 pienellä rahalla voi auttaa vaikkei olisikaan varaa ottaa omaa kissaa

Vierailija
971/1614 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta!

Sekin on hyvä tapa auttaa kissoja, että käy kissatalolla missä nyt omalla seudulla sellaisia on, siivoilemassa. Samalla saa silittää kissoja, kunhan on valmis siivoamaan joitakin kymmeniä hiekkalaatikoita ruokkimisen lisäksi ja lattiatkin pitää luututa aika usein. Mutta on se sen arvoista. Kehräys on hyvä palkka.

Vierailija
972/1614 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Summahan pyöristyy jo 60 000!😁 Ei olis alussa uskonut, mutta nyt 70 000 näyttää realistiselta. Upeaa mesenoijat!

Vierailija
973/1614 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on ollut erittäin reipas aamu ja mesenaatteja on tippuillut lisää tasaiseen tahtiin. Joko tänään tai huomenna pitäisi olla TV:ssä juttua kampanjasta Ylen paikallisuutisissa, joten pistetään taas kis(s)akatsomo up and running! 👍

Vierailija
974/1614 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitan perjantaina lapsilisät kissoille!

Vierailija
975/1614 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenta!

Sekin on hyvä tapa auttaa kissoja, että käy kissatalolla missä nyt omalla seudulla sellaisia on, siivoilemassa. Samalla saa silittää kissoja, kunhan on valmis siivoamaan joitakin kymmeniä hiekkalaatikoita ruokkimisen lisäksi ja lattiatkin pitää luututa aika usein. Mutta on se sen arvoista. Kehräys on hyvä palkka.

Voi kun uskaltaisinkin, mutta olen liian ujo ja arka...😕 Kissat on lähellä sydäntä, toivottavasti saan joskus hankittua ihan oman.🐱

Vierailija
976/1614 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miau!

Vierailija
977/1614 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitetaas linkkiä suoraan tähänkiin välillä https://mesenaatti.me/campaign/?id=791#single/view

Summa hienosti jo lähemmäs 58t!

Vierailija
978/1614 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olympialaisetkin jäävät toiseksi, tässä on urheilujuhlan tuntua!

Vierailija
979/1614 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissalympiaiset!

Vierailija
980/1614 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

11 päivää jäljellä. Tuleeko 60 täyteen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä