Kerro vain seuraavat tiedot itsestäsi
1. Minkä kokoisessa asunnossa asut?
2. Onko se omakotitalo vai huoneisto?
Näillä tiedoilla kerron siviilisäätysi. Kerron myös muita jännittäviä faktoja. Takaan että kaikki menee oikein. Olen hyvä tekemään tulkintoja.
Kommentit (107)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on hieman vaikea
~200 neliötä, omakotitaloLisävinkki: muutan kohta
Voisit olla teini, joka on muuttamassa omilleen vanhempien/toisen luota. Tiedä sitten käykö täällä oikeasti teinejä... Kyllä olet muuttamassa omillesi. Olet alle 20.
Ei ihan, mutta niinkuin sanoin niin vaikea.
26, asunut poikaystävän kanssa tämän perinnöksi saamassaan talossa n. vuoden mutta liian iso meille kahdelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
61,5m2, huoneisto.
Olenko analysoinut tämän? Palaan asiaan pian. Tarkistan.
Tämä on ensiasunto. Olet sinkku ja aiot asua nykyisessä asunnossasi useamman vuoden. Lapsi löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Omakotitalo noin, 80 neliötä.
Asut kaukana palveluista, siksi sinulla on varaa asua omakotitalossa. Lapsesi muutti juuri omilleen ja jäit yksin taloon. Miehesi on kuollut. Talo oli miehen.
240 m2 omakotitalo jossa mansardikatto.
Vierailija kirjoitti:
M30 ja latino kirjoitti:
Ok. Kaksi asuntoa. Suuri omakotitalo ja kerrostalo kaksio.
Bring it on!
Kaksio on sijoitusasunto ja omakotitalossa asut sinä ja lapsia. Suuri okt ei kerro tarpeeksi, joten en voi kertoa lasten lukumäärää. Olet juuri eronnut ja mies häipyi. Olet pähkäillyt talon myyntiä. Ehkä muutat sijoitusasuntoosi, ehkä et.
Kiitos tulkinnastasi! Nyt meni kyllä ihan pieleen. Olen mies, minulla on vaimo ja (toistaiseksi) yksi lapsi. En ole pähkäillyt talon myyntiä, olemme oikein tyytyväisiä. Kerrostaloasunto on ”työasunto” ulkomailla.
Even if there was a hand, it was the hand of God -Diego Maradona
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
30 neliötä, huoneisto.
Vuokra-asunto, asut kissasi kanssa. Olet ollut sinkkuna melko pitkään etkä ole kovin kiinnostunut suhteista juuri nyt.
Tämä olisi unelmani! Mutta ei, tässä asuessani olen ollut kahdessa pidemmässä parisuhteessa, mutta emme noiden kumppaneiden kanssa koskaan ole muuttaneet yhteen.
Uusi Omakotitalo ja asuinneliöt 133.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omakotitalo noin, 80 neliötä.
Asut kaukana palveluista, siksi sinulla on varaa asua omakotitalossa. Lapsesi muutti juuri omilleen ja jäit yksin taloon. Miehesi on kuollut. Talo oli miehen.
Väärin meni. Olen mies jolla ei ole ollut naista aikoihin, eikä lapsia.
Hei älykääpiöt, nämä kun yhdistää ip:hen niin kysyjä saa selville kuka oot!
Vierailija kirjoitti:
Jepjep...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jepjep...
En osaa selvittää ip:tä ja toiseksi se ei erittele ihmisiä. Ip on suuntaa antava. Kaikkea sitä harhailijat harhailevatkin!
62 neliötä, kerrostalossa.