Kerro vain seuraavat tiedot itsestäsi
1. Minkä kokoisessa asunnossa asut?
2. Onko se omakotitalo vai huoneisto?
Näillä tiedoilla kerron siviilisäätysi. Kerron myös muita jännittäviä faktoja. Takaan että kaikki menee oikein. Olen hyvä tekemään tulkintoja.
Kommentit (107)
38 neliötä, pienkerrostalohuoneisto
Vierailija kirjoitti:
46,5 neliötä, huoneisto
Asut yksin. Olet sinkku mutta tapailet miestä. Olet lapseton. Asut vuokralla.
Vierailija kirjoitti:
500 neliötä omakotitalo tai 87 neliötä kerrostalo - kahden kodin loukussa
Pienempi huoneisto on epätoivoisesti myynnissä, mutta sijainti on huono eikä kauppa käy. Asunto on alkuperäisessä kunnossa. Omakotitalo on oma (lainaa jäljellä teilläkin) ja olet naimisissa. Teillä on kolme lasta.
Nyt en enää tiedä mitkä kaikki olen analysoinut :D välistä on varmasti jäänyt joitain!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
46,5 neliötä, huoneisto
Asut yksin. Olet sinkku mutta tapailet miestä. Olet lapseton. Asut vuokralla.
Väärin, väärin, väärin, oikein, väärin :)
Mulla on hieman vaikea
~200 neliötä, omakotitalo
Lisävinkki: muutan kohta
Vierailija kirjoitti:
79,5 neliötä rivari
Asut miehen kanssa, ette ole naimisissa. Suhteenne on pienessä kriisissä ja harkitsette erilleen muuttoa. Asutte vuokralla. Lapsia ei ole eikä tule.
Asun omakotitalossa ja huoneistoala on 134m2.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
52 neliötä, kerrostalokaksio
Asut yksin ja olet sinkku. Olet ostanut asuntosi noin 2 vuotta sitten. Yksi lapsi on, mutta asunto alkaa käydä ahtaaksi kun hän kasvaa. Katselet uutta asuntoa.
Vain yksi noista kirjoittamistasi asioista oikein. Aika huonolla prosentilla vedät, kun muitakin vastauksiasi katsoo.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on hieman vaikea
~200 neliötä, omakotitaloLisävinkki: muutan kohta
Voisit olla teini, joka on muuttamassa omilleen vanhempien/toisen luota. Tiedä sitten käykö täällä oikeasti teinejä... Kyllä olet muuttamassa omillesi. Olet alle 20.
Vierailija kirjoitti:
Nyt en enää tiedä mitkä kaikki olen analysoinut :D välistä on varmasti jäänyt joitain!
Älä puhu analysoinnista, kun kyse on arvauksista. Ja vielä aika huonosti osuvista.
Vierailija kirjoitti:
30 neliötä, huoneisto.
Vuokra-asunto, asut kissasi kanssa. Olet ollut sinkkuna melko pitkään etkä ole kovin kiinnostunut suhteista juuri nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä puhu analysoinnista, kun kyse on arvauksista. Ja vielä aika huonosti osuvista.
XDD huonosti arvattu? Arvasin oikein, että yksi asunto oli perintö, vanha ja arvokas. Tosi huonosti analysoitu!
100 m2, paritalonpuolisko