Sinkku ja vähän katkera välillä
Kun nyrpeimmilläkin ja hyvin vaatimattoman näköisillä naisilla (yli- tai alipainoa, lyhyet harvat hiukset, ohuet huulet, pienet silmät, vanhanaikaiset silmälasit, kalvakka iho, vaatteet tyyliä mom jeans ilman ironiaa), joita tunnen harrastuksista tai työpiireistä, on parisuhde. Tuli taas sellainen olo, että mä oon varmaan sitten vielä kamalampi luonteeltani ja universumin vastenmielisimmän näköinen, kun oma sinkkuilu vaan jatkuu, siinä missä muut menee kihloihin ym.
Kommentit (230)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tinderissä viisi kuvaa ja kaikissa eri ilme.
Eihän sun kuvissa näy koiria tai kissoja? Ne ajaa 100 varmasti miehet pois.
Paitsi ne miehet, joilla on kissoja tai koiria. En tavannut miestäni tinderissä,, mutta hänellä oli 2 kissaa lemmikkinä kuten itsellänilin. Tuskin kyllä olisin koiraihmisen kanssa suhteeseen päätynyt.
En ole itsekään mikään kaunis, pääosin ylipainon takia. Harvemmin oöen silti yksin joutunut jäämään, joten en vain usko, että kukaan jää yksin ylipainon takia.
Olen taiteellinen, itkuherkkä, ateisti, opiskelen luovaa alaa (mutta pohjalla palvelumuotoiluun erikoistuneen tradenomin opinnot), käyn töissä opintojen ohessa ja ollaan ukon kanssa juuri hankittu yhdessä koira. Kuuntelen metallia, pelaan videopelejä ja piirrän lähes koko ajan. Olen 24v.
Kaikki parisuhteeni ovat ponnistaneet ystävyyssuhteista. Olen oma positiivinen ja omituinen itseni, ja jos joku silloin minusta kiinnostuu niin sehän on paras osa, ei se parisuhteen suoma status.
En usko, että parisuhdetta aktiivisesti metsästämällä tulee mitään tuloksia. Moni löytää rakkaan vasta myöhemmällä iällä, eikä siinä ole mitään vikaa. Loppujen lopuksi kyse vain on sattumasta, eli että polut ovat sattuneet kohtaamaan jonkun samankaltaisen kanssa.
Kyllä se siitä! Älä ap kuitenkaan syyttele itseäsi tai muita, se ei johda mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tinderissä viisi kuvaa ja kaikissa eri ilme.
Täytyy kompata, mä skippasin joka ikisen naisen yhteydenoton jos kuvista löytyi joku lemmikki. Ei kannata nyt ymmärtää väärin, itselläkin on ollut useita koiria ja tykkään lemmikeistä. Mutta jos ne tuodaan kuviin, niin tulee väkisinkin ajatus ettei mies tuohon nainen & koira (kissa) väliin mahdu. Ohi vain.
Vierailija kirjoitti:
Sama. Kaiken maailman mätisäkkejä/vammaisia/rumia ym naisia olen nähnyt parisuhteessa. Itse olen normaalipainoinen ja kai ihan ok näköinen mutta silti en ole suhdetta saanut koskaan. N29
Tämä koskee ap:ta ja tämän aloituksen lainausta. Siis kutsut muita ihmisiä mätisäkeiksi/ vammaisiksi/ rumiksi ja ihmettelet mikset löydä ketään. Entä jos sulla on luonteessa vikaa, kun et löydä parisuhdetta? Kukaan täysijärkinen ei puhu noin toisista ihmisistä. Katso peiliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama. Kaiken maailman mätisäkkejä/vammaisia/rumia ym naisia olen nähnyt parisuhteessa. Itse olen normaalipainoinen ja kai ihan ok näköinen mutta silti en ole suhdetta saanut koskaan. N29
Ja vammaisillako ei sinusta saisi olla parisuhdetta? En tiedä, miltä näytät ulkoisesti, mutta sisäinen rumuutesi ei jää keneltäkään huomaamatta. Siinä todennäköisesti syy, miksi olet jäänyt yksin.
No kyllähän se outoa mielestäni on että jonkun vamman omaavilla on normaalit miesystävät ja minä normaalina en saa miestä. Mutta ehkä tosiaan tinderissä miehet näkevät muutamasta kuvasta sen sisäisen rumuuteni enkä siksi saa tykkäyksiä. On ne miehet aikamoisia velhoja.
Mitä outoa siinä on?
Terveisin lievästi vammaisen, mutta kauniin ja älykkään teinitytön äiti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä koskee ap:ta ja tämän aloituksen lainausta. Siis kutsut muita ihmisiä mätisäkeiksi/ vammaisiksi/ rumiksi ja ihmettelet mikset löydä ketään. Entä jos sulla on luonteessa vikaa, kun et löydä parisuhdetta? Kukaan täysijärkinen ei puhu noin toisista ihmisistä. Katso peiliin.
Ap:la ja N29:llä tuntuu olevan täysin väärä käsitys siitä, mikä parisuhteessa on tärkeää. Ulkonäkö ehkä herättää kiinnostuksen, mutta ei sillä loppupeleissä ole niin paljon merkitystä. Ei kukaan jaksa katsella kaunista ihmistä, jonka luonne on ikävä. Mieluummin ottaa ruman, mutta mukavan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja vammaisillako ei sinusta saisi olla parisuhdetta? En tiedä, miltä näytät ulkoisesti, mutta sisäinen rumuutesi ei jää keneltäkään huomaamatta. Siinä todennäköisesti syy, miksi olet jäänyt yksin.
No kyllähän se outoa mielestäni on että jonkun vamman omaavilla on normaalit miesystävät ja minä normaalina en saa miestä. Mutta ehkä tosiaan tinderissä miehet näkevät muutamasta kuvasta sen sisäisen rumuuteni enkä siksi saa tykkäyksiä. On ne miehet aikamoisia velhoja.
Mitä outoa siinä on?
Terveisin lievästi vammaisen, mutta kauniin ja älykkään teinitytön äiti
Miten voi olla samaan aikaan vammainen ja älykäs?
Ulos palstailemasta ja kriteerejä alemmas niin eiköhän se mies löydy
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttekö treffeillä tai haetteko aktiivisesti seuraa (sovelluksista, harrastuksista, baareista)? Onko ongelma siis siinä, ettette pääse treffeille, vaan tavatessa sitten se mies ei tunnu sopivalta? Voisiko häntä tapailla uudemman kerran ja katsoa, josko se tunne syttyy toisella, kolmannella kerralla?
Ulkonäöstä se tosiaan harvemmin on kiinni.
Nettideitti käytössä mutta treffeille ei pääse. Mehillä on liikaa valinnanvaraa, ei keskivertonainen enää pärjää kilpailussa. Ja tiedän että tähän tulee kommenttia että kaikilla naisilla on vientiä, mutta olen monesti huomannut että näillä "naisilla" miehet tarkoittavat vain sitä top 10%, loput ovat näkymättömiä.
Ja kyllä, olen laihduttanut normaalipainon alarajoille ja urheilen aktiivisesti.
"Miehilllä on liikaa valinnanvaraa"
Ei, vaan se on toisinpäin. Naiset saavat valita pois päältä kaikista "komeimmat" eliittiurokset.