Nainen kuinka paljon vanhemman miehen ottaisit?
Kuinka paljon teillä max. voisit ajatella olevan ikäeroa? Tuli Linda L -David H -jutusta mieleen. Itselleni on myös tilanne, että 53v mies on ihastunut minuun ja olen 36v. Mies on mukava ja jotakin tunnetta on..Mutta ikänsä mietityttää ja kyllä häiritsee minua. Harmittaa sinänsä kun miellyttävä ihminen, mutta minulle tulee "isä"-fiiliksiä välillä mieleen. Olisiko teille mahdoton ajatus ja ikäero?
Kommentit (182)
Pari, kolme vuotta vanhemman, en enempää. En pidä vanhemmista miehistä. Enkä sen enempää itseäni nuoremmistakaan.
2-3 vuotta vanhemman max. Kokemusta myös isommasta ikäerosta, ei hyvä.
Mun mies on vain vuoden vanhempi
En soisi hänen olevan vanhempi kuin 1015 vuotta suhteessa omaan ikääni.
Vierailija kirjoitti:
En soisi hänen olevan vanhempi kuin 1015 vuotta suhteessa omaan ikääni.
*siis 1015 VUOTTA
-Sama
Enintään 6 vuotta vanhempi. Hieman nuorempi mies on paras.
Olen tottunut ihastumaan vanhempiin miehiin. Sinänsä ei haittaisi edes yli 30v ikäero. Koska tunteita mulla tulee helposti sen ikäisiin. Käytännön tasolla vaan en tiedä miten toimisi, sillä olen aika lapsellinen itse yms
Mitä tämmöiset naiset on joita kiinnostaa 20-30 vuotta vanhempi mies mutta sitten huutavat naama punaisena jos miestä kiinnostaa nuorempi nainen?
Miksi otatte vanhempia miehiä, kun miehet eivät todellakaan huolisi vanhempaa naista? :D
Max 5 vuotta nuorempi tai vanhempi. Haluan olla samassa elämänvaiheessa puolison kanssa, ei niin että toinen meistä olisi jo vanhus kun toinen on vielä työelämässä.
Vierailija kirjoitti:
Miehet vanhenee huomattavasti hitaampaa kuin naiset. Sen takia on yleensä parisuhteessa nuorempi nainen, kuin mies. Naisten iho on paljon ohuempi, ja siinä alkaa näkymään rypyt paljon nopeampaa, tutki vaikka itse. Toisaalta elintavat vaikuttavat eniten. Voi olla nuorekas 40-vuotias nainen.
Miehet vanhenevat NOPEAMMIN kuin naiset.
Mies kun tulee siihen ikään niin ei sillä pelaa mikään.. ongelmia tulee vanhalle. Vmo kärsii..
Minulla oli parikymppisenä 30 vuotias mies, jonka kanssa syntyi myös lapsi, silloin ei ikäeroa huomannut. Mutta nyt kun ole 60 v ja hän 70 v, niin kyllä tuon ikäeron huomaa. Mulla työelämää vielä jäljellä monta vuotta ja mies vaan vanhenee kotona.
Ei vanhempaa. Saman ikäinen tai nuorempi.
Vierailija kirjoitti:
Miehet vanhenee nopeampaa. Mies pitäisi olla 10-15 vuotta nuorempi. Jo monella 43+ miehillä terveys rapakunnossa sekä potenssiongelmaa poikkeuksetta ruumiillista työtä tekevillä.
Mä väittäisin, että noissa ikäluokissa se alkaa olla alkoholi joka alkaa jo näkyä kaikessa terveydessä. Terveenä ja tekevänä pysyvillä viisikymppisillä tutuilla ei juuri mitään kolmikymppistä kummempia merkkejä ikääntymisestä kuin hiusten harmaantuminen.
Ainakin jos seuloisin miehiä, varmistelisin minkä makuisista juomista pitävät. Jos tulee pitkät sepustukset alkomaholin hienouksista, seuraava. Ei mitään tarvetta tällä hetkellä näköpiirissä kuitenkaan. 30 vuotta kohta omaa suhdetta ja jatkuu.
Max 5 vuotta vanhempi. Nyt on 2 vuotta nuorempi mies.
Tässä iässä maks 5v vanhemman, ja silloinkin olisi oltava hyvässä kunnossa kaikin puolin. Nuorenakaan en koskaan kiinnostunut tuon vanhemmista kun oman ikäisiäkin hurmureita on aina löytynyt.
Miehet vanhenee huomattavasti hitaampaa kuin naiset. Sen takia on yleensä parisuhteessa nuorempi nainen, kuin mies. Naisten iho on paljon ohuempi, ja siinä alkaa näkymään rypyt paljon nopeampaa, tutki vaikka itse. Toisaalta elintavat vaikuttavat eniten. Voi olla nuorekas 40-vuotias nainen.