Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kerrostalossa voidaan ihmistä pahoinpidellä tunti?

Vierailija
01.02.2018 |

Joku todistaja arvellut tämmöistä. Miten voi olla mahdollista ettei kukaan puutu pahoinpitelyyn?

http://www.iltalehti.fi/kotimaa/201802012200712311_u0.shtml

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teko ei kuitenkaan ollut erityisen julma tai raaka verrattuna murhina tuomittaviin tekoihin. No eipä tietekään uhrina oli vain nainen.

Tätähän minä juuri ihmettelen ja vertaan siihen jos joku murhataan hitaasti ja kivuttomasti esim. unilääkkeellä. Tämän maan rikoslait on aivan sairaita. saat tehdä mitä tahansa toiselle ihmiselle ja sitten kun kärsit tuomiosi ja palaat kotiseudullesi niin saat olla loppuelämäsi ihan rauhassa, koska kaikki muut pelkäävät sinua.

Miten sun mielestä tuomionsa suorittaneen loppuelämän sitten pitäisi mennä? Ei ne suinkaan kaikki elä rauhassa, moni kohtaa kostajan.

Vastasit omaan kysymykseesi. Oikeuslaitos tuomitsee, vankeinhoito eristää ja uhri tai omaiset kostaa.

Vierailija
42/44 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miltähän tuosta todistajasta tuntuu, kun ajattelee että olisi voinut pelastaa uhrin elämän jos olisi heti soittanut hätänumeroon...

Ei pelkuri osaa tuollaisia miettiä. On vaan helpottunut kun vältti sen pahoinpitelysyytteen, mikä kuulemma automaagisesti kopsahtaa jos ryhtyy ketään auttamaan, esim. soittamalla häkeen tai huutamalla että lopettakaa! poliisit on soitettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väliin ei kannata mennä leikkimään sankaria. Käy vielä silleen, että löytää itsensä arkusta.

Oho, mistäs nyt tuulee kun p*askahousut on ryhtyneet rehellisiksi? Aikaisemminhan auttamattomuuden syynä on aina ollut se kuuluisia syyte & tuomio pahoinpitelystä.

Kokemus on osoittanut. Kerran menin nujakkaan väliin ja sain itse myös siinä tohinassa turpaani. Sen jälkeen olen antanut muiden nujakoida rauhassa.

Vierailija
44/44 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väliin ei kannata mennä leikkimään sankaria. Käy vielä silleen, että löytää itsensä arkusta.

Oho, mistäs nyt tuulee kun p*askahousut on ryhtyneet rehellisiksi? Aikaisemminhan auttamattomuuden syynä on aina ollut se kuuluisia syyte & tuomio pahoinpitelystä.

Kokemus on osoittanut. Kerran menin nujakkaan väliin ja sain itse myös siinä tohinassa turpaani. Sen jälkeen olen antanut muiden nujakoida rauhassa.

Minä taas en mene kenenkään väliin sen takia kun olen treenannut Jeet Kune Do:ta ja Krav Magaa oikeastaan liikaa. Antaa poliisien hoitaa tappelu, niin ei tule hankaluuksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi