Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten saisin tyttöystävän?

Vierailija
01.02.2018 |

Vaatimukseni naiselle:
-Viisas ja alle 40v
-Avoin
-Tykkää kissoista
-Jos jaksan kuskata häntä potkukelkalla tai polkupyörällä hän on tarpeeksi pieni. Autoa ei näet ole. Mulla on tarpeeksi terveet koivet.
-Jos on lapsia, kissoja tai koiria niin tykkäävät soitostani. Soitan puhallinsoitinta ja olen huono, mutta innokas soittaja.

Mistä tämmöisiä naisia löytää? Itse olen lyhyt ruipelo, aika kelvoton, mutta teltan osaan pystyttää metsään ja hallitsen potkukelkan paremmin kuin kukaan tuntemani. Olen 29v kelvoton mies.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan olla toivoton tapaus.724

Vierailija
2/11 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusta potkukelkkayhdistys ja järjestä sitten seuran yhteinen talvirieha. Siellä ehkä tapaat potkukelkkailusta innostuvan tyttöystävän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

selväst kainuulainen työtön juoppo

ei kukaan puhu "koivista" muuta kuin kainuun juntit eikä aja potkuke-le-kallakaan

Vierailija
4/11 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa myös suosia hauskoja pipoja ja raidallisia villasukkia potkukelkkaillessa.

Vierailija
5/11 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet totinen torvensoittaja

Vierailija
6/11 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perusta potkukelkkayhdistys ja järjestä sitten seuran yhteinen talvirieha. Siellä ehkä tapaat potkukelkkailusta innostuvan tyttöystävän.

Potkukelkkasafari ja yöpymisiä metsän siimeksessä.

Vierailija
7/11 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kehtaat kysyä jotakuta treffeille olet jo askeleen lähempänä.

Vierailija
8/11 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap olisi tyyppiäni, harmi että olen varattu ja liian kurpahtanut eli 43. Mahtava huumorintaju ja luonnehdinta :)

Vierailija
9/11 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole oikea herrasmies niin varmasti saat kivan tyttöystävän! Herrasmiehet ovat kuolleet Suomessa sukupuuttoon. Niin harvoin tapaa enää miestä joka omaa hyvät käytöstavat, on empaattinen, kunnioittaa ja arvostaa muita ihmisiä ja tärkeintä on miehinen mies ,sellainen mies joka saa naisen kuin naisen tuntemaan itsensä halutuksi Naiseksi :D

Vierailija
10/11 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin hyvä potkukelkkahusky. Naapurin tyttöä kuskasin lapsuuden ja nuoruuden kouluun ja kirjastoautolle. Suosin raidallista pipoa, mutten aina löydä tumppuja. Silloin laitan villasukat käsiin.

En ole Kaenuussa syntynyt, muttei geeneiltään kai pääse pakoon. Potkukelekka se olla pitää. Mun suvulla on maetaki kaenuussa.

Ikäraja ei oo niin justiinsa. Alaikäraja on metkityksellisempi kuin yläikäraja.

Viimeksi kun koitin akkaa lämmitellä kapakassa, niin hän vaan kysyi, mitä asiaa mulla oli, enkä ehtinyt edes potkukelekkaa esitellä.

ap

Vierailija
11/11 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole oikea herrasmies niin varmasti saat kivan tyttöystävän! Herrasmiehet ovat kuolleet Suomessa sukupuuttoon. Niin harvoin tapaa enää miestä joka omaa hyvät käytöstavat, on empaattinen, kunnioittaa ja arvostaa muita ihmisiä ja tärkeintä on miehinen mies ,sellainen mies joka saa naisen kuin naisen tuntemaan itsensä halutuksi Naiseksi :D

Itsekin haen naista, joka on empaattinen ja avoin mieleltään. Semmoinen ihmisiä arvostava. Yleensäkin arvostan sellaista ihmisissä. Vaikka ei muista mitään hyötyisi, niin maailma on tarpeeksi paha paikka ilman lisää pahuutta. Parempi on olla mukava.

ap