Miksiköhän Alina Tomnikov on suostunut mukaan johonkin Cheek-elokuvaan?
Luulisi että olisi varaa vähän valitakin, että mihin menee mukaan.
Kommentit (12)
Pääs puolialastomana elokuvaan. Kuka nyt ei tuota haluaisi.
Oletko nähnyt leffan? Vai muodostatko mielipiteesi muutaman toimittajan mielipiteiden mukaan?
Itse totesin keskiviikkona että leffa on paljon muutakin kuin mitä toimittajat on nostaneet esille.
Hyvä leffa, moniulotteinen. Ja näyttelijävalinnat on onnistuneet, Alinakin hoitaa tonttinsa hienosti.
Vierailija kirjoitti:
Kikka Vaara ei ole alinan hahmo
Ei mikään sketsihahmo ole näyttelijän itsensä ideoima. Käsikirjoitustiimiltä nuo hahmot tulee.
Ensimmäistä kertaa kuulen koko nimen, mutta kun nopeasti tsekkaa mitä henkilö on tehnyt, niin eihän tuo mikään supertähti ole edes Suomen skaalassa.
Harvassa on ne näyttelijät, jotka Suomessa voivat työnsä valkata.
Hän saa siitä rahaa, jota tarvitaan elämiseen.
Donna-komediassa Alina oli kyllä todella onnistunut nappivalinta.
Mielestäno Alina on ihan taitava näyttelijä, mutta putous ei ehkä ole hänelle se paras juttu.
Aikoinaan jäi myös minulle mieleen Sykkeestä, kun näytteli narkkatiäitiä, siinäki mielestäni onnistunut roolisuoritus!
Minua surettaa, että Alina kuluttaa naamansa loppuun pikavauhtia. Kun näin hänet Syke-sarjassa, niin ajattelin että tuossapa pitkästä aikaa kaunis naisnäyttelijä. Mutta nykyään hän on joka hemmetin sarjassa, keskusteluohjelmassa jne ja nyt elokuvissakin. En jaksa enää katsoa hänen esiintymisiään, kun ne on niin nähty. Hänestä on jo silmissäni tullut hahmo samassa kastissa kuin Leppilampi, Pimiä, Salminen, Lahtinen...
Vierailija kirjoitti:
Minua surettaa, että Alina kuluttaa naamansa loppuun pikavauhtia. Kun näin hänet Syke-sarjassa, niin ajattelin että tuossapa pitkästä aikaa kaunis naisnäyttelijä. Mutta nykyään hän on joka hemmetin sarjassa, keskusteluohjelmassa jne ja nyt elokuvissakin. En jaksa enää katsoa hänen esiintymisiään, kun ne on niin nähty. Hänestä on jo silmissäni tullut hahmo samassa kastissa kuin Leppilampi, Pimiä, Salminen, Lahtinen...
Alina on ollut esillä kuukauden tai kaksi ja rinnastat hänet Leppilampeen ja Pimiään, jotka on pyörineet ohjelmasta toiseen jo viimeset 20vuotta.
Näyttelijällä ei ole valta päättää koska ohjelmat tulee ulos, joten hänen vikansa se ei ole jos ne tulee yhtä aikaa. Donna on tehty kesällä, Sykkeestä taitaa olla pari vuotta? Keskusteluohjelmissa käydään yleensä promoamassa tulevaa duunia, ei kai Alina ilman työkuvioita missään ole ollut keskustelemassa?
Käsittääkseni Suomessa on harvassa ne näyttelijät, joilla oikeasti on valinnanvaraa mikäli aikovat leivässä pysyä. Riippumatta siitä, millä avuilla on näkyviin rooleihin päässyt.
Harvassa ovat myös ne, jotka oikeasti pysyvät ns. huipulla koko työuran ajan. Sikäli erittäin fiksua tehdä töitä silloin kun niitä on. Millä tahansa alalla on välillä vähemmän mieluisia tai hohdokkaita hommia, miksi näyttelijän työ eroaisi tästä?
Tomnikoviin en ota kantaa, koska mulla ei ole kompetenssia arvioida näyttelijöiden työsuorituksia eikä analysoida elokuvien laatua. Lisäksi mun kakessa on off-nappi jos jonkun naama alkaa kyllästyttää.
Koska umpisurkea epähahmonsa Kikka Vaara osoittaa hänen olevan lahjaton.