Avovaimo on amkissa..asia on minulle..
Avovaimo opiskelee AMK:ssa tradenomiksi. Itse olen yliopistossa opiskelemassa diplomi- insinööriksi. Arvostan koulutusta ja tuo , että avopuolisoni opiskelee AMK:ssa on alkanut häiritsemään minua.
Kaikki tuttavat/ ystäväpiiri ovat yliopiston käyneet ja tahtoisin itselleni kumppanin, jonka kanssa oltaisiin ns. Samalla aaltopituudella. Mitä tehdä?
Kommentit (36)
Etsi ekonomi/juristinainen. Tuo ei tule toimimaan, kun olette eri kastia.
Vierailija kirjoitti:
Avovaimo opiskelee AMK:ssa tradenomiksi. Itse olen yliopistossa opiskelemassa diplomi- insinööriksi. Arvostan koulutusta ja tuo , että avopuolisoni opiskelee AMK:ssa on alkanut häiritsemään minua.
Kaikki tuttavat/ ystäväpiiri ovat yliopiston käyneet ja tahtoisin itselleni kumppanin, jonka kanssa oltaisiin ns. Samalla aaltopituudella. Mitä tehdä?
Ratkaisi on sisälläsi, sinun tarvitsee vain löytää se. Suosittelisin lämpimästi luostarielämää, muutama vuosi nyt aluksi.
Vierailija kirjoitti:
Eihän siinä auta muu kuin erota ja ruveta etsimään uutta tyttöystävää.
Muuten hyvä, mutta eihän ap. sellaista löydä. Kitisee vain AV-palstalla.
Häh, eikö muka se tradenomi voi jatkokouluttautua? Siitähän voi tulla vielä vaikka mitä. Onhan sillä vielä muutama vuosi ennen eläkeikää. ;) Lisäksi joka tapauksessa jengi usein vaihtaa ammattia.
Olisi edes sairaanhoitaja tai LTO. Sellaisten naisten hoivavietti tekee niistä kuitenkin ihan kelvollista vaimomateriaalia vaikka onkin vain alempi koulutus.
Vierailija kirjoitti:
juu suomessa on pilvin pimein naisia, jotka valmistuneet yliopistosta ja itkevät kun ei löydy korkeasti koulutettua miestä. Joten löydät helposti uuden tyttöystävän
Dippainssiä ei kuulemma lasketa akateemiseksi. Siellä on liikaa sinkkumiehiä eikä akateeminen nainen pääse paistattelemaan erinomaisuudessaan ja valittamaan miten missään ei ole älykkäitä akateemisia miehiä
Vierailija kirjoitti:
Ota ero.
Kuule - ota opettaja puolisoksi. Naapurissa on DI ja opettaja - pariskunta. Opettajat on mäpsököitä ja tämäkin opettajatar kyykyttää miestään mennen tullen. Nyt on taas remppa menossa.
Toinen vaihtoehto on lääkäri. Mutta kestääkö egosi jos nainen on arvostetummassa ammatissa kuin sinä?
Vierailija kirjoitti:
Etsi ekonomi/juristinainen. Tuo ei tule toimimaan, kun olette eri kastia.
Ota sellainen rotweilertyyppinen juristinainen, joka vielä kannustaa sua urallasi.
0/5
Ja jos olit tosissasi, kannattaa pikaisesti opetella kirjoittamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tuttavat/ ystäväpiiri ovat yliopiston käyneet ja tahtoisin itselleni kumppanin, jonka kanssa oltaisiin ns. Samalla aaltopituudella. Mitä tehdä?Ota ero.
Kuinka näin on päässyt edes käymään? Paha juttu. Otan osaa.
Kuuntele itseäsi ja toimi sen mukaan. Olet selvästi täysin kokematon vielä näissä asioissa.
Vierailija kirjoitti:
Hienosti silti olet unohtanut väliviivan käyttöön liittyvän säännöstön. Ei ole yliopisto tainnut sinua sivistää?
Sinua kehottaisit astumaan takaisin sinne koulunpenkille. Jos et olet vielä tiennyt, niin väliviivaa käytetään ESIM silloin, kun kaksiosainen sana alkaa ja päättyy samalla kirjaimella. Tajuatko edes tätä? Et varmaankaan..Surku..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisitko tyytyväinen, jos tyttöystäväsi opiskelisi yliopistossa esimerkiksi folkloristiikkaa ja sukupuolentutkimusta? Eiköhän tradenomi ole dippainssille ihan hyvä kumppani.
Tradenomiksi pääsee kuka vaan. Itse olen ollut yksi surkeimmista oppilaista koskaan. Peruskoulussa kaikki numerot melkein 6 ja kuusi A: ta kirjoitin ja pääsin heti tradenomiksi, vaikka pääsykoekin meni täysin penkin alle. Niin, että siinä sinulle hiukan faktaa tasosta.
Joo, tradenomeja koulutetaan paljon ja moneen paikkaan pääsee aika helposti. Mitä sitten? Ei kai sitä alaa sen perusteella valita, että minne on vaikein päästä sisään.
Vierailija kirjoitti:
Miksi koet, että yliopiston käyminen tekee sinusta paremman ihmisen?
Se vain tekee. Haistakaa amikset vittu.
Ei se koulutus vaan se, että saa sillä koulutuksella oikean työpaikan. Eikö siis tuleva ratkaise enemmän?
Mitä iloa on olla työtön filisofian YO tai vastaava?