Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä oivallus on muuttanut elämääsi?

Vierailija
01.02.2018 |

Itse oon yksinäinen ja oon aina hävennyt sitä. Nyt oon kuitenkin päättänyt, että uusiin ihmisiin tutustuessani en ajattele "tollakin on varmaan miljoona kaveria, se on parempi kuin minä ja miksi se haluaa minuun tutustua, yksinäiseen paskaan" tai kadehdi kymmeniä facebook-tykkäyksiä näin esimerkiksi.

Mutta mitä ihmettä: voinhan mä tehdä kaikenlaista yksinkin, käydä syömässä, leffassa, shoppailemassa, kuntosalilla.. lista on loputon. Ei siihen tarvita aina kahta. Ehkä mä vielä joskus löydän kaverin, toisaalta oon jo 25-vuotias. Toisaalta aikuisena ystävien löytäminen on hankalampaa kuin nuorempana.Voisi ne asiat olla huonomminkin, oon perusterve ja hyvässä kunnossa. Rahat riittää ruokaan ja kaapissa on vaatteita :)

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse oon yksinäinen ja oon aina hävennyt sitä. Nyt oon kuitenkin päättänyt, että uusiin ihmisiin tutustuessani en ajattele "tollakin on varmaan miljoona kaveria, se on parempi kuin minä ja miksi se haluaa minuun tutustua, yksinäiseen paskaan" tai kadehdi kymmeniä facebook-tykkäyksiä näin esimerkiksi.

Mutta mitä ihmettä: voinhan mä tehdä kaikenlaista yksinkin, käydä syömässä, leffassa, shoppailemassa, kuntosalilla.. lista on loputon. Ei siihen tarvita aina kahta. Ehkä mä vielä joskus löydän kaverin, toisaalta oon jo 25-vuotias. Toisaalta aikuisena ystävien löytäminen on hankalampaa kuin nuorempana.Voisi ne asiat olla huonomminkin, oon perusterve ja hyvässä kunnossa. Rahat riittää ruokaan ja kaapissa on vaatteita :)

Hikoilen paljon. Joudun vaihtmaaan alushousuja monta kertaa päivässä, koska ne ovat märät. Hiki myös haisee rekkamiehelle tai sille, että olisin pissannut housuihini ja unohtanut pestä vaatteet ja vain kuivattanut ne. Ensin luulinkin, että multa lirahtelee, mutta sama haju on kaikissa vaatteissa ja tulee niihin hetkessä. Pyykistä tullessa haisevat vielä raikkaalle.

Kasvojen ihossa koko ajan paksu rasva, aivan kuin olisi ollut meikit koko päivän kasvoilla. Siihenkään ei ole auttanut mikään.

Kaikista pahita on hiukset! Ne pöhöttää, on elottomat, karheat ja hapertuvat ennen kuin kasvavat pitkiksi ja joudun leikkaamaan ne lyhyiksi. Ja pitkillä tarkoitan just ja just olkapäille ulottuvia hiuksia.

Saan myös älyttömiä hepuleita ilman syytä ja jos on syytä, niin paisuttelen niitä kohtuuttoman isoiksi.

. Olen myös usein päivän vesiripulilla.

Saan päiväkausia kestäviä syöppökohtauksia.

Voisi ne asiat olla huonomminkin, oon perusterve ja hyvässä kunnossa. Rahat riittää ruokaan ja kaapissa on vaatteita :)Mitä vielä? Varmaan vaikka mitä, mutta koska muistikin on huonontunut, en nyt saa mieleen muuta.

Vierailija
2/11 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sitä voi myös rakastella itseään, ihastua itseensä...

Onhan niitä vaihtoehtoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

muttakun mä haisen pissalle:(

Vierailija
4/11 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

muttakun mä haisen pissalle:(

Oletko käynyt lääkärissä? Oletko kokeillut terveellistä ruokavaliota? Tuollainen voisi olla vaikka joku aineenvaihduntahäiriö.

Vierailija
5/11 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 vuotta sitten päätin, etten sano kenestäkään sellaista, mitä en voisi sanoa hänen kuullen.

Vierailija
6/11 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päihteet saa elämän maistumaan. Ja huomenna on perjantai, tralla, lalla, laa.

Vierailija
7/11 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laiskuuttani tehnyt elämässä vääriä ratkaisuja ja oivalsin, että tulen niitä tekemään myös tulevaisuudessa.

Vierailija
8/11 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"You are not your thoughts & feelings."

Tätä en ihan heti sisäistänyt kuultuani. En ole varma osaanko selittää hyvin, mutta pointti on se, että ajatuksia ja tunteita tulee ja menee, koko ajan. Tosi usein ajatukset ovat negatiivisia (teinpä tyhmästi, olinpas saamaton, onpas läheiseni tosi ärsyttävä nyt), ja on helppo jäädä jumiin niihin ajatellen että olenpas huono kun nyt ärsyynnyin ihmiseen jota rakastan, olen laiska kun en ollut niin aikaansaava kuin toivoin jne. Samoin jokaiselle on varmasti tullut yllättäviä ajatuksia joita on jopa kauhistunut (tekisipä mieli lyödä tuota, tekisipä mieli pettää tuon kanssa jne). Jotkut kuvailevat tätä ilmiötä "aina äänessä olevaksi apina-aivoksi". Se et kuitenkaan ole sinä, koska voit astua niiden taakse ja tarkastella niitä, todeta että okei, tällainen tunne/ajatus tällä kertaa. Erona esim. "Minun teki mieli pettää, olen paha ihminen" ja "Ajattelin pettämistä ja minusta tuntuu pahalta". Ei ehkä vaikuta isolta erolta, mutta ainakin minulle tästä on ollut apua kun helposti ahdistun ja jumitan samoja negatiivisia juttuja.

Oli melko huono selitys, saikohan tästä kukaan selvää :/ 

https://tinybuddha.com/blog/living-right-now-you-are-not-your-thoughts-…

https://medium.com/the-mission/heres-why-you-are-not-your-thoughts-5459…

Noissa selitetty paremmin :)

Vierailija
9/11 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että normaalipainoiseksi laihduttamiseen ei tarvita laihdutuskuureja tai -valmisteita, eikä laihduttaessa tarvitse olla nälässä.

Vierailija
10/11 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi olla vaan armollisempi kaikkia kohtaan. Ikinä ei tiedä milloin ne kuolee tai sairastuu johonkin sairauteen. Turha taistella ja änköyröidä kun voi vain lunkisti olla. Kyllä kuolo meidät kaikki korjaa ennemmin tai myöhemmin. 

Vierailija
11/11 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydellisyyttä ei ole ja kaikkea ei voi kontrolloida.