Pasifistinen nainen: hyväksytkö sen, että mies puolustautuu kiusaajiaan vastaan uhkaamalla lyödä heitä kirveellä päähän?
Kommentit (16)
En hyväksy. En kyllä ole pasifistikaan mutta vastasinpa silti.
Kyllä, kunhan ei sitten jää pelkäksi puheeksi.
En ja tuskin jatkaisin tuttavuutta ihmisen kanssa, joka uhkailee lyövänsä muita kirveellä päähän. Ei kuulosta kauhean tasapainoiselta tapaukselta.
Tuossa ei ole tarpeeksi kontekstia mielestäni että voisin muodostaa perusteltua kantaa.
Missä ne kiusaajat on, eikö niitä pääse pakoon? Eikö ole muita vaihtoehtoja? Mitä se uhkailu auttaa?
Minä olen pasi.fisti, mutta olen itsekin käyttänyt väkivaltaa tai fantasioinut vieläkin siitä. Sotia en hyväksy- Että ei minua mitkään kirveskommentit haittaa pätkän vertaa, voisin heilutella vähän itsekin muutamaan kalloon.
Olen käsittänyt että pasi.fisti vastustaa sotaa. Kaikki naurettava armeijatouhu ja sitä kautta sodat, mitään tyhmempää en tiedä. Isot pamput laittavat pelinappulat tap.pamaan toisiaan, nämä kiltisti tottelevat. ja mitä niistä siviileistäkään on väliä, antaa paukkua vaan.
Sotimalla ei ole yhtään sotaa voitettu, pamput allekirjottavat ja kättelevät, sillä päättävät rajoistaan jne. . sota on vain näytelmä, ihmiskunnan irvokkain ja turhin näytelmä.
Jos olisin mies, en olisi armeijaa käynyt, olen aina ihmetellyt miksi niin monet vain sokeasti tottelevat. Niin kauan on sotia kun sellasia lampaita riittää. Isojen pamppujen pitäisi mennä kehään itse, voisivat siellä repiä toisiltaan raajat irti. Kaikki sodat on murhenäytelmiä, mutta isot johtajat eivät niistä kärsi.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen pasi.fisti, mutta olen itsekin käyttänyt väkivaltaa tai fantasioinut vieläkin siitä. Sotia en hyväksy- Että ei minua mitkään kirveskommentit haittaa pätkän vertaa, voisin heilutella vähän itsekin muutamaan kalloon.
Olen käsittänyt että pasi.fisti vastustaa sotaa. Kaikki naurettava armeijatouhu ja sitä kautta sodat, mitään tyhmempää en tiedä. Isot pamput laittavat pelinappulat tap.pamaan toisiaan, nämä kiltisti tottelevat. ja mitä niistä siviileistäkään on väliä, antaa paukkua vaan.
Sotimalla ei ole yhtään sotaa voitettu, pamput allekirjottavat ja kättelevät, sillä päättävät rajoistaan jne. . sota on vain näytelmä, ihmiskunnan irvokkain ja turhin näytelmä.
Jos olisin mies, en olisi armeijaa käynyt, olen aina ihmetellyt miksi niin monet vain sokeasti tottelevat. Niin kauan on sotia kun sellasia lampaita riittää. Isojen pamppujen pitäisi mennä kehään itse, voisivat siellä repiä toisiltaan raajat irti. Kaikki sodat on murhenäytelmiä, mutta isot johtajat eivät niistä kärsi.
Ja lässynlässyn! Sota on ihmisluonnon mukaisimpia asioita joita maa päällään kantaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin mies, en olisi armeijaa käynyt, olen aina ihmetellyt miksi niin monet vain sokeasti tottelevat. Niin kauan on sotia kun sellasia lampaita riittää. Isojen pamppujen pitäisi mennä kehään itse, voisivat siellä repiä toisiltaan raajat irti. Kaikki sodat on murhenäytelmiä, mutta isot johtajat eivät niistä kärsi.Ja lässynlässyn! Sota on ihmisluonnon mukaisimpia asioita joita maa päällään kantaa.
Ei sitä käyty ennen maanviljelyksen alkua. Ihmiskunnan 200 000-vuotisesta historiasta about viimiset puoli prosenttia siis on sodittu. Selvästi on luonnossamme joo.
En. Ei täysijärkiset ihmiset uhkaile toisia kirveellä päähän lyömisellä, saati edes haaveile tekevänsä sellaista.
Näin sitä palstalla puhutaan. Kuitenkin naiset heltyvät ja antautuvat kiihkoissaan näille kirvesmurhaajille. Halutaan ikään kuin pelastaa murhaaja synkkyydestä takaisin valoon. Saadaan ihana rakkaustarina ja koetaan itsensä merkitykselliseksi. Sitten taas tapahtuu vahinko, kun murhaajaa ei halaus muuttanutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin mies, en olisi armeijaa käynyt, olen aina ihmetellyt miksi niin monet vain sokeasti tottelevat. Niin kauan on sotia kun sellasia lampaita riittää. Isojen pamppujen pitäisi mennä kehään itse, voisivat siellä repiä toisiltaan raajat irti. Kaikki sodat on murhenäytelmiä, mutta isot johtajat eivät niistä kärsi.Ja lässynlässyn! Sota on ihmisluonnon mukaisimpia asioita joita maa päällään kantaa.
ei nämä nykysodat, se oli ihan eri asia sillon kun ihmiset puolusti omaa perhettä tai heimoaan. näissä sodissa ei puolusteta kuin jonkun ison kihon ja asevarustelijoiden rahapussia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei nämä nykysodat, se oli ihan eri asia sillon kun ihmiset puolusti omaa perhettä tai heimoaan. näissä sodissa ei puolusteta kuin jonkun ison kihon ja asevarustelijoiden rahapussia.
juuri näin
Hyväksyn. Kiusaajat kuriin.
Ei tolla ole sodan kanssa tekemistä.
Olen sotilaan vaimo, ja tunnen kymmeniä oikeissa sodissakin sotineita miehiä, joita arvostan, mutta tuollaisesta hullusta kirveellä uhkaajasta pysyisin kaukana.
Vierailija kirjoitti:
En. Ei täysijärkiset ihmiset uhkaile toisia kirveellä päähän lyömisellä, saati edes haaveile tekevänsä sellaista.
Väitätkö ettet ole koskaan muka haaveillut?
Kyllä itse ainakin olen. Ei se tarkota että niin menee tekemään.
En o ap.
En.