Mikä saa ihmiset väittämään, että minulla olisi huono itsetunto tai että mieheni kohtelisi minua huonosti?
Olen toki varsin luomuna pysytellyt nainen ja ostan vaatteeni kirpparilta. Monesti minulle ovat puolitutut ja tuntemattomatkin ihmiset alkaneet väittämään, että minulla olisi huono itsetunto.
Toinen ihmetyksenaihe on se, että kivaa ja hyväsydämistä miestäni yritetään väittää jonkinlaiseksi perhedespootiksi ja väkivallankäyttäjäksi. Hänellä ei edes ole aiempia väkivaltasuhteita eikä missään nimessä minkäänlaista tuomiota mistään lakien rikkomisesta.
Mikä minun ja mieheni käytöksessä saa ihmiset tekemään erikoisia johtopäätöksiä suhteestamme? Mikä saa sivullisen ihmisen väittämään, että minulla olisi huono itsetunto? Olen kohtelias ja yleensä hyvin rauhallinen ihminen, joka jaksaa kuunnella toisia ihmisiä pitkään ennen kuin ärähtää. En myöskään pidä ihmissuhdepeleistä eikä minulla ole itsetehostuksentarvetta koska olen hyvä juuri tällaisena kuin olen.
Kommentit (8)
Miksi kyselet täällä, jos kerran tiedät kaiken ja väität vastaan? Kannattaisiko kysellä mielipiteitä niiltä ihmisiltä, jotka teidät tuntevat. Ja mitä edes loppujen lopuksi teet muiden mielipiteillä, kun sekä sinä, että mies olette niin täydellisiä? Joo, ihansama.
Vastaus jonka haluat kuulla: He ovat kateellisia sulle. Keskustelun voi sulkea.
Miten näyttäydytte ihmisten ilmoilla?
Miten kävelette? Onko sinulla hyvä ryhti?
Jos kulkee monta metriä toisen takana kumarassa, niin näyttää sen edessä kävelevän alistamalta.
Yllättävän monia ihmisiä ärsyttää se, jos joku on sinut itsensä kanssa vaikka ei olisi viimeisen päälle puunattu ja koko ajan esillä. Se rikkoo totuttuja ajattelutapoja siitä, että kauniit ja vähän "bitchit" ovat hyväitsetuntoisia ja rauhassa omaa elämäänsä elelevät taas jotenkin estyneitä ja reppanoita. Todellisuudessahan se on usein juuri päinvastoin mutta ihmiset ovat pinnallisia.
Kun he eivät osaa itselleenkään selittää sitä, miksi "kaikesta huolimatta" olet tasapainoinen ja varma, niin ovat hätäpäissään keksineet sitten, että mies varmasti pitää sinua tossun alla. Että kyllähän sinä muuten ehostautuisit ja shoppailisit merkkiliikkeissä mutta mies ei anna. :D
Kyllähän ne ihmiset näkee ulospäin, joilla on terve tai jopa ylikorostunut itsetunto. Sinulla ei ehkä siis ole.
Teidän ulkoinen olemus kertoo teidän olevan tietynlaisia, ovat sitten oikeassa tai ei.
Liittyykö tähän nyt jotain muuta olennaista mitä et kerro? Niinkuin että olet jäänyt kotiin lapsia hoitamaan ja luopunut kaikesta kodin ulkopuolella perheesi hyväksi?
Jos ei, niin en todellakaan tiedä. Ihmiset on kaheleita, kuka vaan voi koska vaan keksiä mitä vaan. Sitten alkavat uskoa omia kehitelmiään ja levitellä niitä juoruina, ja kohta uskoo moni muukin.
Sanatonta väkeä?