Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tulkitkaas tätä: miehestä ja puhelimesta

Vierailija
14.07.2008 |

Ei hämäriä tekstiviestejä tällä kertaa vaan miehen puhelimen käytöstä yleensä. eli, mun mies ei ymmärrä miksi ihmisille pitäisi soitella, jos ei ole jotain selkeää asiaa. ei esim. koskaan soita vanhemmilleen vain kertoakseen kuulumisia vaan vain jos pitää esim. sopia mökin käytöstä tms. niinpä saattaa mennä viikkoaj, ettei kuule vanhemmistaan mitään, elleivät he tule ottaneeksi yhetyttä.

No, samaa hän noudattaa minunkin suhteeni kun ollaan erossa ja olen siihen tottunut. Nyt mies on lasten kanssa mökillä jo neljättä päivää eikä ole kertaakaan soittanut. Minä soitin sinne kerran ja kerran esikoinen soitti minulle. Äsken soitin miehelle toisen kerran, mutta puhelu katkesi melkein heti - eikä mies ole soittanut takaisin! En viitis minäkään soitella takaisin, kun tiedän että se on varmaan miehen kännykkä joka reistailee, ja muutenkin. P-le jos ei viitsi edes lasten kuulumisia mulle kertoa, niin olkoon!

Mutta tulkikaas siis mulle: voiko tuo puhelun lopettaminen alkuunsa olla ihan viatonta. että meis ei vaan näe mitään syytä soittaa takaisin aj ajattelee että minä soitan, jos mulla on jotain oikeaa asiaa. Vai liittyykö tämä siihen, että meillä on mennyt aika huonosti viime aikoina? ja oli miten oli, kertooko tämä koko soppa meidän suhteesa jotakin surkeaa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä mies soitti mökille 4 x vrk ja herätti lapset klo 22 soitolla--- että sellaistakin on...

Vierailija
2/8 |
14.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi "laiska puhelinmies". Tosi lyhyesti aina vastaa viestiin - jos ollenkaan, vaikka mä olisin kirjottanu tarinaa.

Ei välttämättä soita takas, vaikka mä olisin yrittäny.

Voihan teillä toki kertoa jotain suhteestakin, jos huonosti menee!

Meillä menee hyvin, mutta silti...;-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ärsyttää, kun kirjoittaa kauhean pitkän viestin ja kysyy lopuksi jotain niin mieheltä tulee joko joo tai ei! ja ei tosiaan soita takaisin jos yritän hänelle soittaa.

Ei muutenkaan ole kovin innokas soittelemaan kenellekkään.

Vierailija
4/8 |
14.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miehen äiti onkin sitten toisesta ääripäästä; soittaa vaikka keskellä yötä että pääsee juoruilemaan. Nainen ei ole edes kovin vanha, en tajua miksi käyttäytyy niin oudosti!

Vierailija
5/8 |
14.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tuollainen puhelimenkäyttäjä. En soittele juuri huvikseni ja jos puhelu katkeaa, en soita uudestaan, jos varsinaista asiaa tai sovittavaa ei enää ollut. Enkä soittele usein lyhyiltä reissuiltakaan,siis parin päivän pituisilta. Ja puhelin on milloin missäkin, joskus menee parikin päivää, ennenkuin huomaan, että joku on yrittänyt soitella...

Mies on paljon normaalimpi tuossa suhteessa.

Vierailija
6/8 |
14.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli akku loppunut ja kesti ennen kuin pääsi rannasta mökille sähkön ääreen. Niin että näin tällä kertaa. Silti ihan lohduttavaa kuulla, ettei kaikki muutkaan soittele joka päivä ja lepertele puhelimessa...

ap

Vierailija
7/8 |
14.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta me soitellaan ja viesteillään aina kun ollaan erossa.

Vierailija
8/8 |
14.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaan soittele - kenellekään, jos ei ole asiaa. Ja aika harvoin on. Olen sitä sukupolvea, joka eli lankapuhelin aikaan lapsuuden ja teinivuodet ja puhelimen käyttö oli tarkkaan harkittua. Ekan kännykän sain -95, jolloin puhelut olivat todella kalliita varsinkin opiskelijan budjetille, joten enpä ole oppinut puhelimessa seurustelemaan :o)